##Nerde Kaldı Bu Adam..?##

148 9 0
                                    

Aradan iki saat geçmişti ve ortalıkta canlıya dair tek örnek tepemde öten baykuş'tu, etrafa bakarken yerdeki kan izleri geldi aklıma geldi tekrar az önce yattığım yere baktım ve çıkarıp 4. Sigaramı yaktım. Galiba bir hayvanı öldürüp yemişlerdi bunu arta kalan kemiklerindeki pençe izlerinden anlamıştım, derken telefonum çaldı. Arayan Dex'ti,telefonu açıp;"Hey Dex nerdesin adamım." diye bağırdım. Galiba bağırdığımı anlayınca telefonu kulağından çekmişti sonra korkmuş bi şekilde;"Dostum polise haber verdim GPS'den yerini bulmak biraz zaman aldı. 10 dakikaya yanındayız adamım. " dedi ve telefonu kapattı. Olanlara anlam veremiyordum benim saatler önce evde olmam lazımdı. Buraya nasıl geldim ben? Diye düşünürken o soğuk ve karanlık geceyi polis arabasının lambaları aydınlatmaya başladı. Dex,arabadan uçarak indi sandım bi an,koşarak yanıma geldi."Tanrıya şükür iyisin adamım hadi burdan gidelim."dedi. Arabama gidip çantamı aldım. Arabada bi not buldum. Bulduğum notta;"Sam'i bir daha görmek istiyorsan,polisleri unut Dom. Bunu baş başa çözeceğiz. Seni öğlen mekana bekliyorum." yazılıydı. Bu notu ve yazı stilini her yerde tanırdım lanet olası Grett bunu sana ödeteceğim adi herif. Elimdeki notu cebime sokup ekip arabasına binip karakola geldim. İfade verdikten sonra evime gelip üzerimi değistirdigimde saat sabahın 10'uydu lanet olsun Sam bu pislik herifle ne işin vardı. Beni gördüğünde Lulu kuyruk sallayarak yanıma geldi. Sanki bana onu geri getir Dom. bakışları atıyordu. Bazen bu köpeğin konuştuğunu bile düşündüğüm oluyor. Lulu'nun Kafasını okşayarak;"Sakin ol koca adam onu gene geri getireceğim." dedim. Sonra dolaptan imanishi 17'i marka silahımı alıp belime koydum ve evden çıktım.

Gecenin KaranlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin