##Bu İşten Sıkılmaya Başladım##

135 7 0
                                    

Garaja gidip arabama bindim. Challenger'dan sonra Corolla'ya binmek biraz garip bi histi ama bu arabayı'da seviyordum ilk arabam ve bu araba ile 5 sene önce ölen karım Victoria'yı tavlamıştım. Vici; Koyu düz uzun kahverengi saçlı ve açık kahverengi gözleri olan 1.60 boylarında,bakımlı düzgün fizikli ve çok güzel bir kadındı. Bende ne bulduğunu hiçbir zaman anlamamıştım. Bense 1.78 boylarında siyah dalgalı saçlı,kahverengi gözlü, kirli sakallı biraz serseri tipli bi adamdım. Onu kaybedeli tam 5 sene olmuştu. Düşününce bana bakıp gülümsemesi ile kısılan gözleri ve eşi benzeri bulunmayan güzellikteki kokusu geldi aklıma. İşte o an elimi cebime atıp bir sigara çıkardım. Benim sigara içmeme çok kızardı şimdi hatırlıyorumda şuan hayatta olsa 13 sene olacaktı. Sigarayı yakıp marşa bastım. Araba gürleyerek çalıştı gaza yüklenip Grett'in mekanına doğru sürdüm. Yolda giderken evlendigimiz gün aklıma gelmişti giydiği beyaz topuklu ayakkabıları ile anca boyuma yetişebilmiş, elinde çiçeği ve topuz yaptırdığı saçı ile gülümseyerek tam karşımda duruyordu. O an sadece; "Aman tanrım." diyebilmiştim. Sanki ona tekrar tekrar aşık olmuştum. Yanıma gelip;" Nasıl görünüyorum hayatım?" diye sorduğunda on saniye boyunca konuşamayıp gözlerinin içine bakakalmıştım. Sigaramdan son bir duman alıp pencereden dışarı attım. Grett'in mekanı korumalarla çevriliydi. Bu korumalar daha önce patronlarını öldürdüğüm için işsiz kalan adamlardı. Ve beni hiç sevmezlerdi. Bana öldürücü bakışlarını atıyorlardı. Aldırış etmeden arabadan inip mekanın içine daldım.
**********BÖLÜM SONU***********
Arkadaşlar beğendiğiniz yada begenmediniz yerleri yorum yaparak bildirebilirsiniz yazarı takip etmeyi unutmayınız okuduktan sonra votelerseniz sevinirim emeğe saygı ayrıca okuyanlarada teşekkür ederim...

Gecenin KaranlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin