Çok geçmeden telefonu açtı. Canı sıkılmışa benziyordu. Biraz bekleyip;"Alo naber Dom ?" dedi. Arabayı çalıştırıp;"İyiyim Tej nasıl gidiyor ?" dedim. Boğazını temizleyip;"Eski günleri özledim,burası çok sıkıcı olmaya başladı. Sen neler yapıyorsun ?" dedi. Sırıtarak;"Sana iyi bir haberim var ortak." dedim. Sesinde bir heyecanlanma olduğu her halinden belliydi. Hiç beklemeden;"Hayırdır ?" dedi. Tej'i çok severdim onunla çocukluk arkadaşıydık, beraber vakit geçirip içmeye giderdik. Canımız sıkılıncaya kadar içip yorulana kadar sahilde yürürdük. Hep eskilerden konuşur yaptığımız hatalara güler birbirimizi itip dalga geçerdik. Çok iyi anlaşırdık kavga etsek bile 2 saat sonra tekrar birbirimizi arar ne yaptığını sorup,beraber dışarı çıkardık. Tej'i fazla merakta bırakmadan;"Ekibi topla Tej pistlere geri dönüyoruz." dedim. İçerden gelen kim arıyor hayatım sorusuna cevap verdikten sonra pis pis sırıtarak;" Tamamdır." diyip telefonu kapattı. Telefonu cebime koyduktan sonra gaza basıp Teksas'dan çıktım. Boş yolda işime dönmek için son gaz basıyordum. İbreyi 200'e dayayıp bir şarkı açtım. Radyoda"Fytch-In these shadows" çalıyordu. Sesi 17'ye getirip sürmeye devam ettim. Gece yolculuklarını hiç sevmezdim. Saate baktığımda saat 19.45'di. Kendimi şarkıya bırakarak sürmeye devam ettim.
2 saat sonra...
Arabamı park edip evime girdim. Buzdolabını açtım içinden pizzaları çıkartıp,mikrodalga'ya attım. İçeriye gidip üzerimdekileri değiştirdim. Geldiğimde pizzaları çıkartıp dolaba tekrar yöneldim. 2 Carlsberg alıp masaya döndüm. İyice karnımı doyurduktan sonra tabakları makinaya atıp. Evden çıktım. Sahile doğru yürümeye başladım. Ama içimde daha hiç tanık olmadığım bi duygu vardı. Sahilde gezen çiftleri görünce bir sigara yaktım. Sahilin sonuna doğru yürümeye başladım. Sanki biri beni takip ediyordu,boynumu çıtlatmak amacıyla omzumun üzerinden arkaya baktım. 2 kişi vardı arkamda şöyle bakınca John peşime adam takmıştı. Biraz hızlanıp ilerdeki ara sokağa girdim. Sırtımı karanlık duvara yaslayıp adamları beklemeye başladım. Köşeyi döner dönmez soldakinin karına tekmeyi basıp eğilmesiyle aynı anda burnuna yumruğu bastım. Öteki daha ne olduğunu anlamadan teke tek kalmıştık. Cebinden kelebeği çıkartıp sallamaya başladı. Demek aletli jimnastik istiyordu. Bana uyar. Belimden İmanishi 17'i söküp diz kapaklarına ateş ettim. Bacaklarını etkisiz hale getirdim. Dönüp omuzlarına ateş ederek bu seferde kollarını devre dışı bıraktım. Yanına yaklaştığımda adam nerdeyse acıdan bayılacak gibiydi. Kulağına eğilip;"Sahibine selamımı söyle o anlar." diyip 2 sokak ötedeki bar'a doğru yürümeye başladım ve bir sigara daha yaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığı
ActionEski bir mafyanın yolu eski iş arkadaşları ile tekrar kesişmiştir. Keyif alarak okumanız dileğiyle...