sevgilim mi?

2.4K 54 8
                                    

Hatırlatma:

Bora tam öpecekken acıyla yere yıkıldı.

Dora'nın ağzından

Tam beni öpücekti ki bacak arasına sert bi tekme geçirdim. Yerde acıyla kıvranıyordu. Şaşkınlık ve öfkeyle bana bakarak:

B:sen ne yaptığını sanıyosun be!!

D: daha geçen günlerde benle dalga geçiyodun? Noldu? (Piç smile)

B: kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Bana yardım ette kalkıyım.

Dora poflayarak bora'yı kaldırıp eve götürdü. Onu yatağına yatırıp çıktı. Ve eve doğru yol aldı. Ama o da neydi kendi eviyle esila'nın evi yanıyordu. Evler yan yana olduğu için birbirine ateş sıçratmış olmalıydı. Dora hemen esila'yı aradı.

D: alo!! Esilaa

E: noldu dora sesin ağlamaklı geliyo

D: esila koşş evlerimiz yanıyooo!!

E: nee hemen geliyorumm!!

toprak'ın ağzından

Esila hızlıca toparlandı. Ne olmuştu acaba?

T: esila noldu?

E:evde yangın çıkmış evlerimiz yanıyo topraakk!

T: nee hemen eve gidelim o zaman.

Bora 'nın ağzından.

Evde tv izliyodum ve aniden telefon çaldı.

B: alo dora

D: alo bora evlerimiz yanıyo yetişş

B: ne nasıl niye ? Neyse geliyorum kapat.

Hızlıca montumu aldım. Arabamın anahtarını bulmaya çalışıyodum lanet olsun nerde bunlar?!? Haa elimdeymiş. Hemen arabaya atladım. Hızlıca doraların evine gittim. İtfaye vardı yangını söndüröeye çalışıyorlardı. Toprak esila ve dora'yı teselli ediyordu. Ama nafile . Hemen onların yanına gittim.

B: kzlar üzülmeyin hem çok yanmamış 1-2 aya tamir edilir.

D: ya tamam haklısın ama biz o kadar süre nerde kalıcaz. Burdaki oteller okula çok uzak! Ühühühü.

T: benim bi fikrim var. Esila benle dora da bora ile kalsın??

E: evet sevgilime katılıyorum.

B-D: nee sevgili mi??

T: ya biz çıkıyoruz. Esila benim yaralarımı sardı. Biz çok mutluyuz. Ve sorun olmazsa baş başa vakit geçirmek istiyoruz.

D: ya bilmem ki şimd-

E: ya dora uzatma işte lütfenn.dedi ve yavru köpek bakışlarını gönderdi.

D: yaa bakma öyle . Tamam kabul. Ama önce alışverişe gidelim malum ev yandı. İyi ki bütün paralarım ve kredi kartlarmı yanımda taşıyodum.

Yazardan devam

Kızlar alışverişe gidince erkekler de hemen evlerini düzenledi. Çünkü kızların onları pasaklı görmelerini istemiyolardı.

Bora'nın ağzından

Ohh sonunda temizlik bitti. Ve kapı çaldı. Kesin dora dır.

D: ayy belim koptu al şu poşetleri.

B: her şeyi aldın mı naptın bunlar ne

D : çok konuşma da bana odamı göster.

Bora dora yı kendi odasına götürdü. Ne yani aynı yatakta mı yatacaklardı?

Bir Çirkin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin