gerçekler

634 26 1
                                    

Tam düşecekken bir el belimden tuttu . Baktığımda derin'in kötü geçmişi olduğunu söyleyen adamdı . Ben şok olmuş biçimde bakıyordum adama . Acaba ne zamandan beri burdaydı ? Söylediklerimi duydu mu acaba ?

" s..siz ne zamandan beri burdasınız ? Daha önemlisi siz kimsiniz ? "

Adam alaycı bir gülüşle bana baktı . Sonra beni uçurumun kıyısından çekip yere oturttu kendi de yanıma oturdu . Ve konuşmaya başladı .

" senin bütün söylediklerini duyacak kadar buradaydım . Bu arada ben dağkan "

" bende dor-"

" biliyorum adın dora . Bora'yı seviyosun ama üvey abisi batu ile birliktesin . Derin bora' nın eski sevgilisi . Eski diyorum çünkü sen onu konuşturmaya çalışırken pencereden içeriye giren kurşun ona isabet etti ve öldü . Annenle babanı da trafik kazasında
kaybettin . "

Ben şok olmuş bir biçimde dağkan'a bakarken o ise umursamaz bir biçimde manzarayı izliyordu . Aklıma aniden bir şeyin dank etmesiyle hemen ayağa kalktım .

"Benim eve gitmem lazım . Merak ederler şimdi ."

" tamam atla o zaman arabaya "

Hey burdaki arabayı nasıl fark etmedim ben ?

Çünkü sen gerizekalısın

Sen sus iç ses her şeye karışıyon oradan ! seni tuvaletimle çıkarmayı düşündürüyosun bana .

YaRabbim rihanna varken , demi lovato varken , madonna varken neden böyle tiskinç ve itici bir kıza iç ses olarak verdin yaa . Ben sana küstüm gidiyorum git kendine başka bir iç ses bul hıh . Hem daha bora'nın iç sesiyle randevum var baayyy.

İç sesim bile bora'nın iç sesiyle buluşuyor ben daha hiçç . Amaaann boşveriyim şu iç sesi uyuyacağım ben .

Birinin beni aşırı şekilde dürtüklemesiyle uyandım. Her kimse elini kaktı resmen . Morarmıştır kesin . Gözlerimi araladığımda dağkan bana bakıyodu . Aniden ' hadi uyansana ' diye ciyaklamasıyla yerimden sıçrayıp kafamı cama çarptım .

" ne bağırıyon sağır mı var karşında kafamı çarptım senin yüzünden . Hem o ne biçim dürtükleme etimi çürüttün hayvan "

" mızmızlanmayı keste kalk . Geldik ."
Yorgun ve sersem adımlarla yerimden kalkarak eve doğru ilerledim . Kapının önüne geldiğimizde durdum . Derin nefes aldıktan sonra kapıyı çaldım . Kapı açıldığında sinirden kudurmuş bir adet batu ve bir adet bora ile karşılaştım . Yanımdaki dağkan 'ı gördüklerinde daha da olabilirmiş gibi sinirlendiler . Bora 'nın kükremesiyle yerimden sıçradım . Az daha dilimi yutuyodum .

" nerdeydin bu saate kadar ne kadar meraklandık haberin var mı ?!?! "

" ne varmış saatte . Gayette erken . camış gibi bağırmana gerek yok"

" nasıl gerek yok ? Bu adam kim dora !!"

"Ben dağkan . Size anlatmam gereken şeyler var . Önce içeri geçelim "

İçeri geçtik . Bora ellerini saçlarının arasından geçirdi . Oldukça sinirli gözüküyodu . Hadi anlat gibisinden elini oynattı .

" ben dağkan . Derin'in eski sevgilisiyim . Derin tam anlamıyla bir yılan ."

" orasını biliyoruz" diyerek lafa atladım .

" sözümü kesme lütfen . Derin' e yılan dememin de bir sebebi ise birsürü masum insanı kendine aşık edip sevgili olurdu . Sonrada evlilik gününde önce düğün sonra nikah yaptırır altınları alıp kaçardı . Bütün borçlar ise anne ve babasının üstüne kalırdı . Bir gün ailesi evsiz kaldı borç ödemekten . Son çare onu buldular . Yapma etme derken derin onları yaka paça evinden dışarı atıp ölüme terk etti . Üstelik kış günüydü . Bir süre sonra ailesinin donarak öldüğü haberi geldi . Ama o aldırış etmedi . Cenazelerine de gitmedi . Sebebini sorduklarında 'çok önemli bir dizim vardı ' demiş . Tabi bu dolandırıcılığı tek başına yapmıyodu . Çalıştığı adamlarda vardı . Size itiraf etmemesi için onu vurdular. "

Bir Çirkin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin