Multimedya senem
Herkes tanıştıktan sonra oturup sohbet etmeye başladı . Senem ile çağlar arada bir bakışıyolardı . Dora da bunu farketmiş olacak ki
D " hayırdır siz önceden tanışıyomusunuz? Hep birbirinize bakıyosunuz da "
S " h-hayır c-canım nne t-tanışması burda gördüm sadece " dedi .
Ç" ben bi lavaboya gidiyim " der . Senem e kaş göz işareti yapar .
S" ben de bi su içiyim "
Çağlar' ın ağzından
Demek yıllar sonra kaybettiğim sevgilimi buldum . Tuvalet bahanesiyle çıktım . Senem e işaret verdim . O da anladı . Şuan geliyor .
Ç " senem bunca yıl nerdeydin ? "
S " buraya gelmek zorundaydım "
Ç" ama niye " senem sessiz kalır . " beni özledin demi senem . O adamla niye çıkıyosun beni bu kadar çabuk mu unuttun ha "
S " hayır seni unutmadım . Ama bi daha göremeyeceğimi düşünerek unutmaya çalıştım . "
Ç " biliyodum bana ihanet etmezsin " der ve senemi öpmeye başlar . Duvara yaslar . Sonra çıkan seslerden dolayı salondakiler yanlarına giderler . Gördükleri manzara karşısında şok olurlar . Apar topar senem ve çağları kovarlar.
D " neden sevdikletim bana ihanet ediyo " der ve ağlayarak dışarı koşar . Arabaya binip uçuruma doğru sürer . Aşağısı kayalık ve denizdir . Aslında çağlar için değil bora içindir yapacağı . Çünkü bora nın senem 'e aşık olduğunu düşünür . Bora ya mesaj atar .
Bora
Biliyorum senem i çok seviyosun . Ben aranızdan çekilmeyi çok istiyorum . Ama yaşadığım sürece bu imkansız . Bu yüzden ben ... ben yaşamıma son vereceğim . Seni hep sevmiştim . Hepte seveceğim . Ölsem bile kalbimde kalacaksın . Ama sen nasıl olsa başka birini bulursun . Tek isteğim nefret ettiğin kişi olarak ta olsa beni hep hatırla . ELVEDA İLK VE SON AŞKIM ...Mesajı gönderir . Arabadan iner ve son kez etrafına bakar ve kendini suya bırakır . Dalgalar onu kayalıklara vurur . Ve her vuruşta onu dibe doğru çeker . Dora nın gözüne bora nın hayali gelir . Ve sonrası karanlık ...
Bora nın ağzından
Mesajı okumuştuk . Esila ve toprak beni tutmaya çalışıyodu . Ben heryeri yıkıp dökmüştüm . Sonra hastaneye gittik ve bana zorla sakinleştirici yaptılar ve uyudum .
4 saat sonra
Bora uyanmıştı . Baş ucunda toprak ve esila vardı . Konuşmaya başladılar . Aniden bora nın telefonu çaldı .
B" alo dora" herkes bi umutla ona bakıyodu .
P " hayır ben polisim . İsminin dora olduğunu söylediğiniz kişinin arabası uçurum kenarında . Ve son mesajda size gönderilmiş çantası yerdeydi sanırım intihar etmiş . Acilen ****e gelin " dedi ve kapatı .Telefon bora nın elinden kayıp düştü .
" kimmiş bora . "
"..."
" bora cevap ver "
" p-polis . Dora nı arabasını uçurumun kenarında çantasını da uçurumun kıyısında yerde bulmuşlar "
" ne ? Toprak bora ne diyo he benim kardeşim intihar etmez beni bırakmaz ."
"..." esila toprağın göğsüne vuruyodur . Hem de ağlıyodur.
" toprak bişey desene . Seni bırakmaz desene niye ses vermiyosun ? Söyle o güçlüdür de hayata karşı direnir de o seni yalnız bırakmaz de desene " toprak ta biliyodur bi kızın bu kadar direnemeyeceğine . Çünkü toprak hepsinden gizli bişey biliyodur . Ama bu onunla dora arasında bi sırdır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Çirkin Aşkı
RomanceHerkes tarafından sevilen, güzel ama kendine bakmayan ve bakımsızlıktan çirkinleşen bir genç kız ya kendisiyle dalga geçen yakışıklı ve popüler birine aşık olursa?