Final

846 29 4
                                    

Kafama dank eden şeyle kendime bir küfür savurdum . Benim ve bora'nın saçımız başımoz dağınıktı . Yanlış anladılar lanet olsun .

" ya yanlış anladınız "

"Bence gayet doğru anladık değil mi esila " dediğinde ikisi de kıkırdadı . Ahh lanet .

" içeri geçmez misiniz ayakta kaldınız . "

İçeri geçtik . toprak ve esila çok heyecanlı ve mutluydu .

" bu neşenin kaynağı ne "

" dora biz toprak'la evleniyoruzz hem de 3 gün sonra "

Sevinçten havalara uçtum. Esila'yla saçma sevinç dansımızı yaptıktan sonra bora ve toprak'ın bize
' bunlar delirdi mi? '
Bakışları attıklarını gördüm . Aniden aklıma bir şey geldi .

" arkadaşlar çifte düğün yapalım mı ? "
Dedim . Bora bana şaşkınlıkla bakıyordu .

" evet evet evet seninle evlenirim doraaa " diye ciyak ciyak bağıran bora'ya baktım .

" kuyruğuna basılmış kedi gibi niye cırlıyosun yaa "

Hepimiz gülmeye
başladık . Sunduğum fikri beğenmiş olacaklar ki çok sevindiler . Bugün hazırlıklara başlayacaktık. Şimdi başladık desem daha doğru olur . Çünkü mağazaya gidip alışveriş yaptık . Ben balık kuyruk gelinlik alırken esila prenses gelinlik aldı . Bora ile toprak ise klişe damatlık aldılar . Alışveriş bitince eve gittik . O kadar yorulmuştuk ki yemek yemeden uyuduk .

Sabah kalkar kalkmaz hazırlanıp nikah günü almaya gittik . Evet daha gün almamıştık . Nikah dairesine gittik . çifte düğün olduğunu söyleyerek aynı zamana gün aldık . Halletmemiz gereken prosedürler vardı. Vesikalık fotoğraf birtakım tahliller vs. Nikaha 1 gün kala hepsi hallolmuştu . Bugün esilalarla cafede buluşacağımız için hazırlanmaya başladım . Altıma siyah darpaça kot üstüme kırık beyaz tişört ayağıma da bordo hummellerimi giydikten sonra hazırdım . Bora ise altına siyah darpaça kot üstüne bordo v yaka tişört üstüne siyah deri ceket ayağına da siyah spor ayakkabılarını giymişti . Cafeye gittiğimizde toprak ve esila bizi bekliyodu . Oturup düğün organizasyonundan konuştuk . Bu arada söylemeyi unuttum . Düğün sahilde olacak ve birbirimizin şahitliğini yapacağız . Biraz daha konuştuktan sonra evlere dağıldık . Gider gitmez uyuduk malum yarın büyük gün .

Sabah kalkıp hazırlandık . Bora beni kuaföre götürdü bir süre bekledikten sonra esilada geldi . Kuaförde gelinbaşımızı yapmaya başladı . Hazır olduğumuzda gelinliklerimizi giydik . Bir süre bekledikten sonra arabanın korna sesi gelince dışarıya çıktık . İkisinin de ağzının suyu akmıştı . Aynı şekilde bizimde . Arabaya bindik . Yol boyunca kimseden ses çıkmadı . Oraya vardığımızda nikah memuru gelmişti . Hemen sormaya başladı .

" siz dora asmir bora solak'ı eş olarak kabul ediyor musunuz ? "

"Evettt"

" peki siz bora solak dora asmir'i eş olarak kabul ediyor musunuz?"

"Eveeet"

" siz esila melas toprak durkan'ı eş olarak kabul ediyor musunuz? "

"Eveetttt"

" peki siz toprak durkan esila melas'ı eş olarak kabul ediyor musunuz? "

" evett"

" ben de belediyenin bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak sizleri karı koca ilan ediyorum ."

Nikah bitmişti . Artık evli bir çifttik . Nikah memuru ile esila ve toprak gitmişti . Biz de sahilin keyfini çıkarıyorduk . Sonra aniden bir silah sesi geldi baktığımda bora kanlar içinde yatıyordu . Sonra bir ses daha kalbimde hissettiğim sancıyla yere yığıldım tama bora'nın yanına birbirimize bakıp gülümsedik . İşte şimdi huzura ermiştim . Daha ne olsun ben sevdiğim adamla el ele ölüyordum . Ya ben ölmeseydim . Birbirimize bakıp son defa SENİ SEVİYORUM dedik . ikimiz birbirimizin dudaklarına buse kondurarak son defa nefes aldık . Ciğerlerime son defa dolan havayı geri verdikten sonra bembeyaz yere heldik bora ile el ele birbirimize bakıp güldük ve beyaz yere gittik . Birbirimize bakıp seni sevmekten vazgeçmeyeceğim dedik . Ve gerisi sonsuz bir
boşluk ...

Hikayeyi kimse sevmiyor . Ben de final yaptım . Yeni hikayeye başlayacağım . Hoşçakalın .

Bir Çirkin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin