Herşey rüya

1.6K 53 1
                                    

Multimedya = esila

Dora nın ağzından

Hayır olamaz . Üstüme geliyodu . Ve etraf bulanıklaştı .

Hostes"hanımefendi newyork' a geldik"

Ohh aman tanrım hepsi rüyaymış . Ama bu bora'yı senem ile basmam gerçeğini değiştirmiyodu!!
Hostese teşekkür ederek otele yerleştim . Acaba mesajımı okudular mı?

Esila nın evi

Bora nın ağzından

Hep beraber oturuyoduk . Acaba dora nerde? Neyse nasıl olsa gece olmadan gelir.
Esila nın telefonu çaldı.

E " Alo anne"

"...."

E " iyiyim anne "

"..."

E " hayır param bitmedi"

"..."

E " tamam anne görüşürüz bay bay."

Esila nın ağzından

Annem paramın olup olmadığını soruyodu ama yeteri kadar vardı . Tam telefonu kapatacaktım ki dora dan mesaj geldiğini gördüm . 6 saat önce göndermiş .

E " dora dan mesaj var" mesajı okur.
"Hepsi senin yüzünden bora . O senem denilen kızla dora ya görünmeye çalışmasaydın bunlar olmayacaktı . Hepsi senin suçun !!" Esila sinir krizi geçiriyodu . Burnundan kan geliyodu ve titriyodu . En sonunda bayıldı .

B " esila kendine gel . Toprak arabayı hazırla çabuk!! "
Toprak arabayı getirdi ve hemen hastaneye sürdü.

Hastane

Toprak ın ağzından

Tamam bora benim en yakın arkadaşım olabilirdi ama hem kardeşim bildiğim kızı üzdü ve kaçmasına neden oldu . Hem de sevgilimin sinir krizi geçirmesine sebep oldu. Şuan çok sinirliydim . Etrafı dağıtmaya başladım .

B " dur toprak sakin ol !! Ona bişey olmayacak sakinleş . Böyle yaparsan ona nasıl destek olacaksın ?"

T " hepsi senin yüzünden !! Sırf senin zevklerin yüzünden baiımıza gelenlere bak yaa!! Hala nasıl karşımda konuşabiliyosunn defol git!! "

Bora nın ağzından

hızlıca hastaneden çıktım . Arabayı sahile çektim . Biraz oturup düşündüm . Ben onu çok seviyodum . Ama o beni terk etmişti . Ama bu da benim suçumdu . Herşey üzerime geldi . Bara gittim . Shot (yanlış olabilir) istedim . 1-2-3-4-5-6-7 ... git gide sarhoş oluyodum . Gözüme bi kız kesrdim . Dora ya çok benziyodu . Ama o değildi . Çünkü dora asla yüzüne badana gibi fondoten sürmezdi . İhyacı da yoktu zaten . Ama şuan benim ihtiyaçlarımı karşılamam gerek .

B " şşt fıstık baksana . Evime gidelim mi?"

X " tabi neden olmasın . Hadi . "

Sürtük olduğu çok belliydi . Giydiği elbise kalçasını zor kapatıyodu .

Kızı odama götürdüm . Kız hemen soyundu . Beni de soydu . Kızı altıma aldım . Yaklaştım tam öpecekken aklıma dora geldi . O çok masumdu . Birden onu öptüğüm zaman aklıma geldi . Dudakları yumuşacıktı ve Çilek tadındaydı . Hemen ayağa kalkıp kıza gitmesini söyledim . Kız söylene söylene gitti . Çokta tın çokta fifi . Buz gibi duşun altına girdim . Soğuktan beynim acıyodu ama umursamıyordum . Ve hemen elime bi jilet aldım . Vücuduma küçük jilet darbeleri attım . Akan kan beni mutlu ediyodu . Bu çok zevk vericiydi . Sonra duştan çıktım . Şömineyi yaktım . Elime çakımı alıp şöminenin karşısına geçtim . Evet . Kollarımı kesip bileğime çok derin olmayan bıçak darbeleri attım . Bi süre kanın akışını izledim . Kollarımı yıkadım . Zil çaldı . Açtım. Toprak ve esila içeri girdi .

E " ben çok sert çıkıştım . Bu kadar üstüne gelmemeliyd- bi dakka kollarına naptın ? "

B " birkaç bıçak darbesi . "

T " mazoşist mi olcan lan başımıza . Bi daha yaparsan kardeşim demem ben döverim . "

B " tamam . Asıl konumuz dora . Onu bulmalıyız . "

E " ya bişey dicem . Biz niye dora yı aramıyoruz ?"

T-b aynı anda " ne yani aramamış mıydın?"

E " tamam unutmuş olabilirim . Neyse şimdi ararım .

Dora dan devam

Hala aramdılar . Ne bekliyodum ki zaten . Tabi armayac- ayyy aradılarr .

D " alo esila "

E " alo sen nerdesin ? Nereye gittin ?niye veda etmedin ?niye uzun süre kalc- sen nerde kalcaksın??"

D " sakin ol . Oteldeyim . Sizle veda etseydim ayrılamazdım . Nerde olduğumu söyleyemem gelirsiniz ve beni alırsınız . "

Bora telefonu alır

B" dora sen ne yaptığını sanıyosun ya nasıl gidersin?"

D " sen ne yüzle konuşuyosun ki ne hakla ?"

B " hani beni sevmiyodun? "

Dora bi süre sessiz kalır. Sonra konuşmaya devam eder.

D " ben seni seviyorum tamam mı seni ilk gördüğümde hoşlandım . Sen benimle dalga geçtin . Ve ben kendimden vazgeçerek senin için değiştim , başka biri oldum . Sen ne yaptın beni taciz ettin sonra da bi kızla öpüştün . Sen benim kalbimi yaktın . Küllerimden doğmaya çalıştım . Ama sen küllerimi suya attın . Ben git gide eridim . Ama sen hala bana hesap soruyosun . Kalbimde hep sen kalcaksın ama ben başka biriyle yaşayacağım . "

Bora nın eli ayağı titliyodu . Bunları ona gerçetken o mu yaşatmıştı ? Artık o başka biriyle mi olacaktı ? Hayır hayır bu ona asla izin vermezdi .

B " dora senden bişey isteyeceğim son istek "

D" neymiş o "

B "burada ol ama istediğini yap sana bişey yapmayacağım . Söz .."

D " tamam . Ama birkaç gün sonra "

B " tamam " dedi ve kapattı .

Hoparlör açık olduğu için hepsi duymuştu .

Birkaç gün sonra

Hepsi havaalanındaydı . Sonunda dora gelmişti fakat yanında bi çocuk daha vardı . Bora şaşkınıkla bakıyordu .

D " evet tanıştırıyım . Sevgilim çağlar ." Herkesle tanıştıktan sonra eve gittiler sbah buluşacaklardı .

Sabah

Herkes oradaydı ama birtek bora yoktu .
En sonunda bora da geldi ve yanında senem vardı . Herkes ona soru soran gözlerle baktı .

B " tanıştıryım sevgilim senem "

Bora iç ses

Hadi bakalım dora kısasa kısas . Bakalım en çok kim dayanacak .

Merhaba arkadaşlar . Yazım hatalarım varsa affedin . Şuan çok kişi yok ama ilerde olacağına inanıyorum .

Tüyo: acaba senem ve çağlar tanışıyorlarmı??

Bir Çirkin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin