özel bölüm

652 26 5
                                    


__Dora__

Dıt Dıt Dıt sesleriyle gözlerimi açtım. Başımda esila ve toprak vardı. En son biz evlenmiştik sonra vuruldum ardından..... olamaz Hayır bora ölmedi demi?
"Bora nasıl Bora nerde nasıl iyi mi söylesenize!"Diye bağırdım Esila konuştu.
" sakin ol Bora iyi ama onun durumu kritik 12 saat içinde uyanmazsa... o zaman ya bitkisel hayata geçecek ya da...." Dedi ve devamını getiremedi.
" b-benim onu g-görmem lazım" dedim. Kolumdan serumu hızla çıkartıp ayağa kalktım.

___yazardan devam___

Bütün odalara bakıyordu genç kız sevdiği, aşık olduğu, kalbinin en güzel köşesine koyduğu genç delikanlıyı bulmak için. En sonunda gözüne çarptı hiç ona yakışmayan hastane odasında yatan delikanlı. Genç kız hemen girdi odaya. Oturdu yanıbaşına delikanlının. Sonra ellerini tuttu hayata tutunur gibi ölse bile bırakmayacak gibi. Gözyaşlarıyla ıslattı delikanlının göğsünü. Ardından konuşmaya başladı sevdiceğiyle
" lütfen beni bırakma hem bak daha yeni evlendik. Birbirimize söz vermiştik ölsekte bırakmayacağız diye. Daha hayallerimiz vardı gerçekleştireceğimiz. Hani sen beni bırakmayacaktın? Hani çocuklarımız olacaktı? Hem sen daha çok gençsin? Ama daha yüzme yarışları yapıcaktık biz" Dedi genç kız çaresizlikle. Ağlamaları hıçkırıklara dönüşürken delikanlı parmağını kımıldattı.

___Dora___

Ben hıçkırıklara ağlarken Bora parmağını kımıldattı. Sevinçle yerimden sıçradım. hemen dışarı çıktım.
" doktor!! Hemşire!!! Parmağını kımıldattı. uyanıyor galiba!!" Diye bağırdım. Hepsi içeri doluştu. Bir süre sonra çıktılar. " şu an görebilirsiniz hastayı yormamak şartıyla" Dedi. Hemen içeri girdim. Sonunda uyanmıştı.

___2 hafta sonra ___

Hastaneden çıkalı 5 gün oluyor. Şimdi ise ben kocacığımla televizyon izliyorum. Aaa bilin bakalım Bora ile ne izliyoruz? Tabiki de grinin elli tonu. Sapık yaa gerçekten sapık. Ama ben yüzümü ve Bora'nın yüzünü yastıkla kapattım. "Ya Dora mal mısın? Film bu izlenir sen yastık kapatıyorsun yüzümüze yav" Diye söylendi. "ya böyle film mi olur? Hadi kapatalım hadi" Dedim . "tamam öyle olsun. "Dedi. Ve kapattı. "Hadi kalk dışarıda yemek yiyelim" Dedi. " ama daha saat 15.32" dedim. " olsun dolaşırız " Dedi. "Tamam ben hazırlanıp geliyorum." Dedim ve hemen odama çıktım. Lacivert dar elbise altına siyah platform topuklu ayakkabımı giydikten sonra makyajımı da yaptım. Aynada son kez görüntüme baktım. Ardından aşağı indim. " Dora elbisenin etek kısmı nerde?" Dedi. Ahh yine başlıyor.
"Ya bu seferlik böyle olsunn" Dedim. Kafasını onaylar gibi belli belirsiz salladı. Dışarı çıkıp gezdik. Eve döndüğümüzde beyefendi söylenmeye başladı. "Ben sana dedim demi giyme diye bak senin yüzünden adam dövdüm yine" Dedi. " tamam haklısın." Dedim. " bunun bi bedeli var küçük hanım." Dedi. Ne olduğunu sormaya kalmadan dudaklarımı sertçe öpmeye başladı. Beni duvara yasayıp kalçamı okşamaya başladı. Beni kucağına alıp odaya götürüyodu ki zil sesiyle onu durdurdum.
" Dur kapı çalıyor" dedim." Kim lan bu gelen kim lan" Diyerek kapıyı açtı. Esila ve toprak bize şaşkınca bakıyodu. " böldük galiba" Dedi toprak alayla. "Neyse hadi biz geldik" Diye içeri girdiler. "Hoşgeldiniz" dedim. Ardından sıkı bir muhabbet ettik. "Ya ben çok sıkıldım" Dedi toprak. Esila da " doğruluk mu cesaretlilik mi oynayalım" Dedi. Çantasından şişe çıkararak. Ben şaşkınca "onu hazır mı bulunduruyosun?" Dedim. Kafasını evet biçiminde salladı. Bizde kabul edince oynamaya başladık. Esila çevirdi. Toprak soruyor Bora cevaplıyordu. "d mi c mi?" Diye sordu. Bora D dedi.
"Şu ana kadar kaç kızla yattın? " Dedi. Bora önce benle bakıştı. Sonra cevapladı. "En az 50 - 60 falan" Dedi.
" NE!!" Dedim birden." Ama önceydi." Dedikten sonra oyuna devam ettik. toprak bana soruyordu. D dedim.
"Bora haricinde bir hangi erkeği çıplak gördün veya gördün mü?" Dedi. "Bizim okulda taş gibi bir çocuk vardı ya belki onu görmüş olabilirim" dedim. " nasıl gördün lan" Diye bağırdı Bora. "Ben proje ödevi için onlara gittim. Sonra annesi odasında olduğunu söyledi. Bende içeri bi girdim çocuk yeni duş almış çırılçıplaktı. Ben napayım" Dedim.
"İyi bir daha dikkat et!" Diye kükredi Bora. Ardından esila Bora'ya sordu. Bora c dedi. " hmm o zaman Dora'yı öp" Dedi. Ben itiraz edecekken Bora'nın çoktan beni öptüğünü fark ettim. " biz çıkalım siz devam edin" diyen toprak ve esila ' yeğen planı başarılı' diye bağırıp gittiler. Bu arada hala bora beni öpüyordu. Beni kucağına alarak yatak odasına çıkardı. Yatağa yatırdıktan sonra
"Hazır mısın" Dedi. Kafamı salladım. Tekrar Dudaklarıma yapıştı. Sonra üstümüzü çıkardı. karşısında çıplak kalmıştım yine. O ise boxerleydi. İçindeki şişliği görünce tırsmadım değil. Ardından boxeri de çıkarmasıyla gözlerim ayrıldı. Oha lan hani o Boracık tı? Cık' ı nerde la bunun derken aniden girmesiyle çığlık atacakken Bora Dudaklarıma kapandı. İşi bittikten yanıma yatıp bana sarıldı. Ve uyuduk.

3 yıl sonra

"Boraaağğğğ nerdesinizz"

" Bahçedeyiz geellll"

Evet bizim çocuğumuz oldu çok pofuduk bişey. Ahh pardon çocuğumuz mu dedim çocuklarımız. İkiz oldu. Biri kız biri erkek. Kızın adı hayal erkeğin adı Pars. Evet birbirlerine benzemiyor isimleri ama olsun. Biz mutluyduk. Önemli olanda bu değil miydi zaten. Biz birbirimizi bırakmayacaktık. Bizim için zaman kavramı yoktu. Çünkü biz olmasakta sevgimiz sonsuzdu....

Evet arkadaşlar istemiyordunuz biliyorum hikayeyi de sevmiyosunuz anladım ama kötü son içime sinmedi. Bu yüzden istek olmadığı sürece özel bölüm atmayacağım.... umarım bunu beğenirsiniz. Kendinize iyi bakın.

Bir Çirkin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin