kötü kız dora

654 30 1
                                    

Multimedya= Derin

kötü doraydı artık o . Bunca kalp kırıklarını sadece bu şekilde toparlayabilirdi . Dora hep annesinin ve babasının biricik meleğiydi . Ama artık hayatını şeytan olarak geçirmeyi planlıyordu . Herkesin ürkek bakışları üstümdeydi . Benden böyle bir değişim beklemiyorlardı . Ahh söylemeyi unuttum . sol kaşımı ve dudağımın sağ alt köşesini deldirdim . Bileğime büyükten küçüğe doğru içi dolu kalp resmi , koluma orta büyüklükte kuru kafa dövmesi yaptırmıştım .

" dora çok değişmişsin . "

" evet esila ben artık çok değiştim . Sadece dışım değil içim de değişti . Onca atılan kazıktan sonra daha fazla kırılacak parçam kalmadı ."

Bunları derken boranın gözlerine baktım . İçinde pişmanlık , hayal kırıklığı vard- bi dakika
p-parmağında y-yüzük vardı . Bu neydi şimdi ?

" hayırdır bora evleniyomusunuz derinle"

" evet "

Sesi sert ve soğuk çıkmıştı. Ben bunu dalga geçer gibi söylemiştim ama hiç böyle bişey düşünmemiştim . Bana bu kadar sert davranmamıştı hiç . Derinin gözlerine baktığımda zafer kazanmış bir edayla boranın koluna sarılıp başını omzuna koydu . İşte o an kalbim intikam ateşiyle yanıp kavruldu . İçim alev aldı ve bu yangını kötü davranarak hırslanıp istediğimi alarak söndürecektim .

" dora aşkım hadi eve gidekim . Bence esila ve toprakla yeterince konuştunuz . Hem yarın da buluşursunuz ."

"Tamam" dedim . Bir an düşündüm de batu bana ne kadar iyi davranıyordu. Beni bir kere bile incitmemişti . Ben düşünüp dururken eve gelmişiz bile . İçeri girdik .

" batu ben bi odaya gidip pijamalarımı giyiyim tamam mı bitanem"

" tamam aşkım "

Odaya doğru ilerledim . Pembe ayıcıklı pijama üstümü arıyodum . Bir umutla Yatağın altına baktım . Off lanet girsin . Burda da yoktu . Tam doğrulcaktım ki siyah bir kutu dikkatimi çekti . Kiltili olması daha da dikkatimi çekerek aşırı derecede merak etmeme neden olmuştu . Kutuyu ne kadar zorlarsam zorlayayım açılmadı . Ama bunu açamazsam gözüme gram uyku girmezdi . Sabah ola hayır ola sözüyle kendimi avutarak aşağıya indim . Batu televizyondan maç izliyodu . Ahh şu erkekler . Ama bende izlemeyi seviyorum . Oo hemde galatasaray - fenerbahçe
Hemen kaselere cips doldurup getirdim . Hem yedik hem izledik . 90 dakikanın sonunda maç berabere bitti . Biz de uyuduk . Sabah güneşin tam iki gözümün içine vurmasıyla uyandım . Kalktım ve elimi yüzümü yıkadım . Ama aklım hala o kutudaydı . Ve orada sorularıma cevap olacak gizli şeylerin olduğuna emindim . Bugünden itibaren o kutuyu açmaya çalışacağım . Açmadan da asla bu işin peşini bırakmayacağım . Düşüncelerimden sıyrılıp duşa girdim . Sonra günlük rutinlerimi tamamladım . Kahvaltı hazırladım . Batuyu uyandırdım . Kahvaltı yapıp bulaşıkları yıkadım . Sonra batunun yanına oturarak tv seyrederken dışarıda bi gürültü geldi . Dışarı çıtığımızda toprak , esila , bora ve derin dışarıdaydı . Bu sesi çıkaran ise derinin esilaya attığı tokattı . Ardından esilanın zayıf anından yararlanıp saçını çekti ve yere serdi . Bu kız kim ki benim kardeşime dokunuyo!! Hemen yanlarına gittim . Derinin saçlarından tutup yerde sürükledim . Karnını , kafasını her tarafını tekmeledim . Burnundan kan geldi . Sonra onu yere serdim . Ve altıma aldım . Hem saçını çektim hem de yumruk attım . Yüzü kan içinde kalmıştı . En sonunda toprak , batu ve boranın beni çekmesiyle durdum .

" bana bak derin misin nesin seni bundan daha beter yaparım . Burnunu kanatmakla kalmam direk kırarım . Tehdit etmem hemen dalarım anladın mı sarı çiyan ."

" ya sen benim sevgilimi ne hakla dövüyosun dora bu konu esilayla onun arasında . Sen kimsin olaya müdahalede bulunuyosun ?!!"

" bana bak bora o sevgiline sahip çıksaydın da benim kardeşime dokunmasaydı ."

O sırada bi ses geldi .

" sevgiline o kadar güvenme bora . Onun geçmişini ve neden seninle birlikte olduğunu biliyo musun ?"

Derin arkadan kaçmaya çalışırken dora onu tutar ve

" dur bakalım derin hanım nereye daha karpuz kesceğdik ? "

O sarı çiyan İşte şimdi kapana kısıldı ..



Merhaba arkadaşlar . Hiç vote gelmiyor . Böyle giderse hikayeyi final yapmadan silmek zorunda kalıcam . Lütfen vote verin . Yazım yanlışlarımı affedin . Vote vermeniz 2-3 saniyenizi alır zaten . Sizleri öpüyorum .

Bir Çirkin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin