kıskançlık

785 30 2
                                    

Multimedya = ev

İçimdeki öfke dahada
arttı . Zorlukla " tamam "dedim . Hani olur ya birine çok sinirlenirsiniz . Ama sinirinizi içinize atarsınız . O an nefsiniz size bağır diye haykırırken siz içinizde fırtınalar kopmasına rağmen dışarıya güllük gülistanlık hava
verirsiniz . bağıramadığınız her kelime günden güne içinizi çürütür . Aynen öyle olmuştum . Bu arada eve gelmiştik . batu doraya yılışıyodu . Ama ben bunu da elimden almasına izin vermeyeceğim !

" hadi odamıza gidelim aşkım "dedim . Batu ' nun gözüne baka baka . Bi dakika !! Onun gözleri bi anlığına kırmızı mı oldu yoksa ben mi öyle gördüm? Yok canım yanlış gördüm . Ahh şimdi hatırladım . Biz küçükken oyun oynardık . Batu sinirlenince gözleri renk değiştirirdi . Ben ise çıldırdığım zaman kısa çaplı bir şok geçirirdim . Dora nın sesiyle kendime geldim .

" aşkım dalmışsın ? "

"Ahh evet bir şey düşünüyordumda . Hadi yatalım ."

Huzurlu(!!) Bir uykuya daldım .

Gece takırtıyla uyandım . Gözlerimi hafifçe açtım . Batu dora'yı izliyodu!! Hemen kalktım . Hemen onu salona çektim .

"Sen ne yaptığını sanıyosun lan !! Bana bak sen bütün her şeyimi aldın ama aşkımı alamazsın anladın mı ?"

" sevgili kardeşim . Ağzının tadını çok iyi biliyosun . Tabi kimin kardeşi"

Bu bardağı taşıran son damlaydı . Bi yumruk geçirdim suratına . Yere düşünce tekmelemeye başladım . O da bana yumruk attı derken bi çığlık geldi . Dora 'nın sesiydi bu . Koşa koşa yukarı çıktık . Dora kabus görüyodu "

" be-beb- bebeğim onu alamazsınız!!o benim onu almayın yalvarırım almayın ühühühühüh "

" dora dora uyan kabus görüyosun"

" çok kötüydü"

Kabusun etkisinde kalmıştı . Batu dışarı çıktı . Ben de dora' ma sarılıp kokusunu içime çektim . Uykuya daldım .

Sabah

Bora ' nın ağzından

Sabah kalktım . Dora yoktu !! İçeri gittim . Batuyla gülüşüyodu . Ve ona sarıldı . yanağını
öptü . Batu nun kokusunu içine çekti . Beni gördü .

" bak bora gerçekten açıklayabilirim . "

Bişey demesine fırsat vermeden dışarı çıktım . Peşimden geliyodu . Caddeye geçtim ve pattt ! Arkamı döndüğümde dora ' ya araba çarptığını gördüm heryeri kandı !!
Ve rüyadan uyandım . Ahh tanrım rüyaymış !! Dora yanımdaydı . Kalktım elimi yüzümü yıkadım salona geçtim . Tv açtım . Ardından dora da uyandı . Günaydın deyip sofrayı hazırlamaya başladı . Bugün ona sürpriz yapacaktım . Batu ' ya akşam evde olamayacağımızı söyledim. Nasıl oldu bilmem ama tamam dedi .

Akşam

"Hadi dora hazır mısın?"

"Geldimm"

Dora dizinin yarım karış üstünde , bordo deri , pileli etek , üstüne siyah dar badi , siyah deri bot , siyah ince çorap giymiş , dudağına koyu bordo ruj , ve eyeliner ile rimel sürmüştü . Ben siyah dar pantolon ,siyah v yaka tişört ve siyah deri ceket giydim . Sonunda çıktık . Aniden arabayı durdurdum .

" dora ben bi büfeye gidiyim . " evet . İşte şimdi başlıyoruz.

Dora 'nın ağzından

Yarım saat oldu gelmedi noldu ki acaba ? Dur ben bi bakıyım . Büfeye girdim kimse yoktu .

" bakar mısınız? Buraya genç bi çocuk geldi mi ?"

"Sen bora 'yı mı diyosun ?"

Nerden biliyodu ki ? Tanıdığıydı herhalde .

"Evet amcacım nereye gitti? "

" sevgilimle buluşacam dedi ve şurdaki sokağa girdi "

Gözlerimden ateş fışkırıyordu . Teşekkür edip hemen çıktım . O sokağa girdim . Aniden önüme yol boyunca notlar fırladı . Okudum .

- bakıyorum da hemen inandın

- ben sadece seni seviyorum aşkım

- nefesim

- kalbim

Her adımda bir not vardı

- kelebeğim demiyorum çünkü ömürleri kısa sen benim uzun ömürlümsün .
- kalbime giren sancıları bi dokunuşuyla silen eşsiz kadınım . Sana bişey soracağım.

Ve notlar bitti karşımda bora vardı . Elindeki çakmağı yere fırlattı ve benzin yanmaya başladı .
Aynen şöyle yazıyodu

Ömrümün sonuna kadar kadınım olur musun ?

Bi anda etraf kalabalıklaştı . EVET! EVET! diye bağırıyolardı .

bende aniden" HAYIR !!" dedim . Herkes bana şaşkınlıkla baktı . "Dersem inanmayın tabiki de evet !!" Dedim . Bora beni kucağına alıp döndürmeye başladı . Sonra kalabalıktan biri çıktı . Elinde bebek vardı ??

"Boraa !! " Diye bağırdı .
" beni çocuğumla bi başıma bırakıp gitmene sebep olan kız bu muydu?" Diye bağırdı ben bora ' ya baktım

" bak açıklayabilirim . Bu benim eski sevgilim ama çocuk olması imkansız!!"

Tabiki de böyle diyecekti . Bora ' ya bi tokat atıp oradan uzaklaştım . Nasıl olur da çocuk yapar ya Neden ! Neden ! Neden ! Ben de bavulumu topladım . Batu yanıma geldi .

"Hey !! nereye ?"

"Bora .."

" ne yaptı bora ? "

" eski sevgilisinden çocuk yapmış!! Ben yurt dışına gidicem "

" ben de geliyorum "

" ama -"

" GELİYORUM"

"tamam"

Birlikte İngiltere'ye gittik . Elveda Türkiye' m ... uçak indiğimizde batu' nun oradaki evlerine gittik .

5 yıl sonra

Batu bana çıkma teklifi etti . 3 yıldır çıkıyoruz . Ama aklımda hala bora var .

Bora nın ağzından

5 yıl ulan 5 yıl !! Ne aradı ne sordular . 5 yıldır toprak ve esila sayesinde yemek yiyorum . Bana kız ayarlamaya çalıştılar . İlk başta istemedim . Ama sonradan kabul ettim . Şimdi nişanlıyız . 1 yıl sonra düğün var .

Batu nun ağzından

Bugün istanbul'a dönüyoruz . Tek korkum bora ' ya tekrar bağlanması . Şuan havaalanındayız .

5 saat sonra

İstanbul ' a geldik . Eski eve gidecektik . Bora'nın evinin tam karşısı . Biz önce esilalara gittik . Çünkü dora , toprak ve esila yı özledim diye tutturdu . Kapıyı çaldık esila kapıyı açınca direk dora ile sarıldı . İçeriye geçtik bora , toprak ve yanında tanımadığım bir kız bize hoş geldiniz dedi .

" tanıştırıyım nişanlım derin "

" memnun oldum derin "

Dora , derin'e öyle bi tısladı ki ben bile
korktum . Dora nın boynundaki ve kafasındaki damarlar aşırı şekilde belirginleşti . Gözleri simsiyah oldu . İşte şimdi tırsmıştım .

Dora nın ağzından

Sanki kezzap dolu bir kaba kalbimi batırmışlar gibi yandı . Bundan sonra iyi dora ölmüştü . Artık kötü dora vardı ...

Bi bölümün daha sonuna geldik . Yazım yanlışlarımı affedin . Ve lütfen vote verin..

Bir Çirkin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin