Oh crap.

2.2K 27 0
                                    

Tanitim

Gormus oldugum manzara karsisinda sok olmustum. Bu gercek olamazdi, hayir hayir kabus olmaliydi. Kabus mu degil mi emin olmak icin tirnaklarimi koluma gecirdim. Ah lanet olsun kesinlikle bir kabus degildi. Tirnaklarimi biraz fazla koluma gecirmis olmaliyim ki istemsiz olarak agzimdan aci bir inleme cikti. Lanet girsin! Duymuslardi. Karsilarina cikip kufurler saydirabilirdim ya da buradan sivisabilirdim. İkinci secenek daha mantikliydi, birincisini yapacak gucum yoktu. Yanaklarimdan suzulen gozyasini sildim ve sessiz olmaya calisarak merdivenleri ciktim. Cikis kapisini gordugumde adimlarimi hizlandirdim. "Arya!" Diye seslendi o tanidik ses, her zamanki sevecenliginden eser yoktu korkmustu sanki. Kosmaya basladim, bana yetisecegi biliyordum ama yinede tum gucumle kosuyordum. Kolumdan tutup beni durdurdu. Gozlerine baktim, hayranlikla baktigim o gozlere simdi hayal kirikligiyla bakiyordum.

"Cek elini uzerimden!" Diye bagirdim etraftakilerin gozleri bize cevrilmisti.

"Aciklamama izin ver Arya" dedi, caresizligi sesine yansiyordu.

"Neyi aciklicaksin? Beni nasil aldattigini mi? Ellerini o surtugun uzerinde dolastirirken ne kadar zevk aldigini mi? Hayir Ayaz duymak istemiyorum." Kolumu sertce cektim ve arkami donup yoluma devam ettim. Buradan uzaklasmam gerekiyordu.

Odama girdigim gibi kendimi yataga attim. Hayir guclu olmaliydim, siktigimin aptali yuzunden uzulmeye degmez. Elimin tersiyle gozyaslarimi sildim. Onu bunu yaptigina pisman edecegim.

Oh crap.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin