Tabletten yazdigim icin yazim kurallarina dikkat edemiyorum kusura bakmayin. 2 kisi begense bile devam edecegim eger kimse begenmezse... Oh crap.
MULTIMEDIA: Arya
"Beyaz sensin tum renkleri tasiyip hicbiri olmayan herseysin ama hic kimseye benzemeyen, benimsin." Diyen Levente eslik ettim.
"Arya yine mi Doktorlar izliyorsun?" Diye seslendi annem.
"Surekli onu yayinlamalari benim sucum mu?" Diye bagirdim ve elimdeki dondurmadan kasikladim. Ah Levent ah cikmadi karsimiza senin gibisi. 1 hafta olmustu... Aldatilmamin uzerinden 1 hafta gecti. 1 haftadir telefonumu acmiyorum inanabiliyor musunuz? O adi herif 1.yilimizi kutlayacagimiz gun beni o yellozla aldatti. Aldatilmam somestr tatiline denk gelmesi iyi olmustu. Ne diyorum ben? Pollyanna'ligim tuttu yine. Sozde intikam alicam demistim.Dondurmamin bittigini fark ettim, bulasigi mutfaga gotureyim hem gunluk sporumuda yapmis olurdum. Mutfaga girmeden once annem ile kardesimin fisiltiyla konustuklarini duydum ve dinlemeye basladim.
"Anne onun neyi var?"
"Sevgilisiyle ayrilmistir. 1 haftada 10 kutu dondurma bitirmesinin tek aciklamasi budur." Yaziklar olsun be anneme bak lokmamami sayiyor.
"Ama bu cok sacma sevgilisi ondan ayrildiysa demekki yeteri kadar guzel degildir, kendini guzellestirmesi makyaj falan yapmasi gerekmez mi? Cadiya benziyor." Bu kadari fazlaydi ama he.
"Sen kime cadi diyosun yaa doverim seni cocuk."
"Bu halinle mi?" Dedi gulerek.
"Ne varmis halimde?" Dedim ve aynadan kendime baktim. Tavsanli pofuduk pembe terliklerim, dizi cikmis pijama,ellerimi gostermeyecek kadar uzun olan sweatshirt, uyumaktan sismis gozler ve yarisi toplu yarisi salik topuzum... "Tamam guzel bir goruntu sergilemiyorum ama yinede seni dovebilirim."
"Anne Arya'ya bir sey soyle." Dedi mizmiz sey.
"Arda ablana Arya deme." Dedi annem. Bakislarimi kardesime cevirdim ve 'Gordun muuu?' Bakisi attim. Zil caldi, bu ortamdan uzaklasmak istedigim icin "Ben bakarim." Diyip kapiya yoneldim. Kapiyi actim, Derin gelmisti, en yakin arkadasim. Beni gorunce gozlerini portletti. Beni iterek iceri girdi.
"Tabiki gelebilirsin." Diye soylendim.
"Kac gundur dus almiyorsun sen? Sacindaki yag ile 5 tabak patates kizartilir. Dislerinin hali ne oyle? Ustundeki dondurma lekesi mi? Ah tanrim dogru dusa giriyorsun!" Agzimi acamadan kolumdan cekistirerek beni banyoya goturdu. Ona karsi gelemiyecegimi biliyordum, hem zaten bir dus fena olmazdi.
Havlumla odama girdigimde Derinin burayi biraz topladigini fark ettim.
"Ah bak ne buldum? Telefonun. İnsanlarla iletisime gecmek icin kullanildigini biliyorsun degil mi? Niye acik degil bu? Senin icin kiyafet sectim al, hazirlan alisverise cikiyoruz."
"Hayir hayir hayir disarisi cok... Aydinlik. Cikamam."
"Kes sesini ve giyin yoksa benim giydirmemi mi istersin?" Diyip odadan cikti. Ya onunla karsilasirsam? Cok kilo aldim ya beni begenmezse? Yine ne sacmaliyorum ben. Begensin begenmesin ne fark eder? Ustumu giydim ve odamdan ciktim. Salona dogru ilerlerken banyodan cikan bir cift el beni iceriye cekti.
"Hafif bi makyaj yapsan daha iyi olur bence. Sacini salik birak." Dis fircami alip ustune macun sikip bana uzatti. Bu kiz beni konusturack miydi? Bir sey demeden dis fircasini alip dislerimi fircalamaya basladim. Derin de o sirada rujlarimi deniyordu. Agzimi calkadiktan sonra fircami yerine koydum ve kendimi Derinin ellerine biraktim. Makyajimi yaptiktan sonra salona gectik.
"Anne alisverise gidiyoruz biz."
"Masanin ustunde cuzdanimdan para al." Dedi cuzdanini isaret ederek. Ben para alirken Derin Arda ilre konusuyordu.
"Derin konusma su salakla hadi gidelim."
"Arya kardesine salak deme. Derin annene selam soyle yavrum."
"Soylerim Aysel Teyze. Kendine iyi bak sevgilim." Dedi Derin Arda'ya opucuk atarak. Arda pismis kelle gibi siritip bana dil cikardi. Gozlerimi devirip evden ciktim.
Alisveris merkezine giderken Derin bana 1 haftadir kacirdigim seyleri anlatti. Avm'nin onunde kalabalik vardi. Derin durur mu hizla oraya gitti. Ooo'lamar oldugunu gore kavga vardi. Derin'in pesinden gidiyordumki Derin aniden dondu.
"Ne oldu?"
"2 serseri kavga ediyor iste. Hadi gidelim." Dedi gecistirerek. Bir sey sakliyordu. Onu dinlemeyip kavganin oldugu yere ilerledim. Gorduklerim karsisinda sok oldum. Boyle karsilasmayi hic planlamamistim. Ayaz ve bir cocuk kavga ediyordu.
"Ayaz!" Diye bagirdim istemsizce. Bana bakti, sasirmisti. Tam agzini acacaktiki yuzune bir yumruk indi. Bakislarini cocuga cevirip kavgaya devam etti. Cocuk yere savrulmustu ve ona yardim eden kimse yoktu. Ayaz uzerine yurumeye baslarken onune ciktim.
"Ne yapiyorsun sen? Aklin yerinde mi?"
"Sen bu ise karisma Arya!" Dedi sinirle. Arkami donup cocugun yanina gittim. Ayaz'a baktigimda tekrar saldirmasini engelleyen kollar vardi. "Arya! Cabuk oradan uzaklas." Diye bagirdi. Onu dinlemedrn cocuga baktim. Kasi kaniyordu. Ellerimi uzerinde gezdirdim. Kahverrngi saclari ve gozleri vardi. Dolgun dudaklari opulesiydi. Goz ucuyla Ayaz'a baktim sinirinden kudurmustu. İste intikam yontemimi bulmustum. "İyi misin?" Diye sordum en sevimli gulumsememi takinarak.