2.bolum

421 15 0
                                    

Kavgayi ayirmislardi. Cocuk bana cevap vermemisti, yuzume bile bakmamisti. Toparlanip uzaklasirken onu izledim. Derin buradan uzaklasmamiz icin israr ediyordu. Hayir onu dinlemicektim, o cocugun pesinden gidecektim. Adimimi atmistimki bir el kolumdan tutup beni kendine cevirdi.  

"Ne istiyorsun Ayaz?" Zar zor sekillendirdigi o saclari bozmayi cok severdim, ama artik bunu yapamazdim . 

"Ondan uzak duracaksin!" Dedi sinirli bir sekilde. 

"Bu seni ilgilendirmez." Dedim ve kolumu elinden kurtardim. Derini kolundan tuttum ve hizli adimlarla cocuga yetismeye calistim. Arkama baktigimda Ayaz cop konteynerina tekme atiyordu, oyle sert tekme atmistiki sesini sanki yanimda tekmelemis gibi hissemistim. Yoluma devam ettim. Derin hicbir seyi anlamamisti, saskin saskin bana bakiyordu. O bana aynisini yapiyorken nasil hissettigimi anlamistir en azindan. Nihayet cocugu gomustum. Duvara yaslanmis sigara iciyordu. Sigaradan nefret ederdim, azicik dumani bile basimi agritirdi. Bu cocugu daha once gormustum. Ahaa evet Ayaz ile daha oncede kavga etmislerdi, o zaman Ayazin yaralariyla mesgul oldugum icin cok dikkat etmemistim. Laf aramizda Ayazi fena benzitmisti hehehe. Muhtemelem bizim okuldaydi, insallah bizim okuldadir. 

"Sen burada bekle ben bir sey konusup gelicem." Dedim Derin'in omuzlarindan tutarak. Kafasiyla onayladi. Derin bir nefes aldim ve yanina ilerlemeye basladim. Beni gordugunde bakislarini baska bir yere cevirdi ve sigarasini sondurdu, yurumeye basladi. Adimlarimi hizlandirip ona yetistim.  

"Ne istiyorsun? Biricik sevgilinden uzak durmami mi?" Dedi yuzume bakmadan, soguk bir tavirla. 

"O benim sevgilim degil." Dedim yuzune bakmaya calisarak ama o bana bakmama konusunda israrliydi. Bakislarini bana cevirdi, dusuncelerimi okumuyordum umarim. Kaslari catilmisti. Keskin bakislari karsisinda nefesim kesilmisti. Bakislarini onune cevrdiginde derin bir nefes alip devam ettim 

"Ben sey... Sana bir teklifim var."  

"Konus." Dedi soguk tavriyla. Arkama baktim Derin'den uzaklasmistik. Bileginden tuttugumda bana bakti ve durdu. Utanarak elimi geri cektim, kanimin yanaklarima hucum ettigini hissedebiliyordum 

"Oncelikle ben Arya" 

"Adini sordugumu sanmiyorum." 

"Ah pekte huysuzuz." Dedim sirinlik yapmaya calisarak ama sonucunda sert bakislarina maruz kalmistim. "Ayaz benim eski sevgilim ve beni aldatti." Dedim ellerimle oynarken. Devam etmek icin agzimi acacaktimki konusmaya basladi 

"Harika simdide hayat hikayeni anlatiyorsun. Oradan bakinca psikologami benziyorum?" Dedi. Cevap vericektimki konusmaya devam etti. "İntikam istiyorsun degil mi?" Utanarak gozlerine baktim ve basimla onayladim. "Neden sana yardim edeyim ki?"  

"Cunku onu sinir etmek hosuna gider diye dusundum. Kavga ettiginize gore iyi anlasamiyorsunuz yada birbirinizi o kadar seviyorsunuzki bunu birbirinizi doverek gosteriyorsunuz." Dedim saka yapmaya calisarak ama bakislarindan komik olmadigini anlamistim. Cantami karistirip bir kalem cikardim ve cocugun elini tutup cektim. Ne yaptigimi anlamamisti. Kalemi agzimla actim, ve numarami yazdim. Agzimdaki kapagi alip kalemi kapadim ve cantama attim.  

"Ne yaptigini saniyorsun?" Dedi igneleyici ses tonuyla, anlamsiz bir sekilde bana bakiyordu. 

"Bu numaram, biraz dusun eger kabul edersen bana bu numaradan ulasabilirsin." Dedim ve arkami donup Derin'in yanina ilerledim.

"Dokul." Dedi Derin. Bakislarindan sinirli oldugu anlasiliyordu. Planimi anlattim, o sirada Avm'ye girmistik. İlk magazaya girip kiyafetleri karistirmaya koyulduk. 

"Bilmiyorum ugrasmaya degmez onun icin derdim ama o cocuk acayip bir sey onunla olabilmek icin her seyi yapardim. Adi neymis ogrenebildin mi?" Dedi Derin. Bir elbiseyi uzerimde tutup Derin'e gosterdim. 

"Hayir soylemedi." Dedim omuz silkerek. "Bunu deneyecegim." Dedim ve elbiseyi koluma asip, kabinlere yoneldim.

Eve gelmistim sonunda. Ben Avmden sadece 2 posetle cikarken Derin'in tasiyamiyacak kadar poseti vardi. Kulakligimi takip sarki actim ve yatagima uzandim. Yatagin icinde garip hareketler yapip sarkiya eslik ederken mesaj sesiyle yattgim yerden dogruldum. Evveeeeeeet tanidik bir numara degildi. 'Peki kabul ama bir sartla; Ask yok, sevgi yok, baglanmak yok.' Zafer benimdi yehuu. 'Adini hala bilmiyorum?' Yazip gonderdim. Bir kac dakika icersinde cevap geldi 'Enis.' Yakisikli prensimizin ismini sonunda ogrenebilmistim, bunu kutlamak icin biraz dondurma iyi gider diye dusundum ama son bir hafta icerisinde yediklerimi dusunursek bu iyi bir fikir olmayabilirdi. Yatagima donup kulakligimi taktim ve huzur buldum.

Oh crap.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin