Κοίταξα τον ουρανό, καθώς ο Newt χάιδευε ακομα τα μαλλιά μου. Ήταν πολυ σκοτεινά μιας και πολλά σύννεφα κάλυπταν το φεγγάρι. Ξαφνικά, όπως πηγα να ξυσω το κεφάλι μου, τα δάχτυλα μου και του Newt ακουμπηθηκαν στέλνοντας ηλεκτρισμό σε όλο μου το σώμα. Τον κοίταξα στα πανέμορφα σοκολατένια του ματιά και ξαφνικά βρήκα τον εαυτό μου να κοιτάει τα χείλη του.
Τον πλησίασα και αυτός με πλησίασε. Και τότε τα χείλη μας ενώθηκαν. Τα χείλη του ήταν στεγνά, αλλα ειχαν ακομα την γεύση απο φράουλες που έτρωγε στο Glade όλη την ωρα.
Το φίλι απο απλό και μαλακό που ήταν, έγινε με άγριο και με πιο πολλά αισθήματα μεσα του. Σκαρφάλωσα πανω του και ξαφνικά βρήκα τον εαυτό μου ανάμεσα στα πόδια του Newt, ο οποίος έπαιζε με τα μαλλιά μου. Ξαφνικά τα χέρια του άρχισαν να κατεβαίνουν και σύντομα βρισκόντουσαν στους ώμους μου, όπου το δεξί του χέρι ακούμπησε την δαγκωνιά, κάνοντας με να μορφασω δυνατά απο τον πόνο, σταματοντας το φίλι. Για μια στιγμή όλα σκοτείνιασαν, αλλα η μαυρίλα έφυγε γρήγορα.
Κοίταξα τον Newt, ο οποίος με κοιτούσε με ανυσηχία.
-Εισαι καλα; Με ρώτησε.
Κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά ακομα στην ίδια θέση που ημουν.
-Είναι απλώς μια γρατζουνιά! Του είπα, προσπαθώντας να τον πείσω.
-Μια γρατζουνιά; Είσαι σίγουρη; Με ρώτησε ξανά, τονίζοντας την λέξη γρατζουνιά.
-Είμαι καλά,Newt! Μπορούμε να αλλάξουμε θέμα; Τον ρώτησα λιγο πιο δυνατά απο οτι έπρεπε ξυπνώντας τους άλλους.
Στην αρχή μας κοίταξαν μπερδεμένα, αλλα σύντομα ο Minho και ο Fyripan μας κορόιδευαν και έκαναν σχόλια, ενώ ο Thomas προσπαθούσε να κανει τον θυμωμένο και ενώ η Teresa είχε σκάσει στα γέλια.
Σηκώθηκα όρθια και κοίταξα γύρω μου. Κατι μου τράβηξε την προσοχή ανάμεσα στα βουνά και σύντομα συνιδειτοποιησα οτι ήταν φώτα.
-Παιδια! Φώναξα τραβώντας την προσοχή όλων.
-ΦΩΤΑ! Φώναξα χαρούμενη και άρχισα να τρέχω προς την κατεύθυνση τους.~Αλίκη~
YOU ARE READING
Love Made By The Scorch
FanfictionΟ λαβύρινθος ήταν μόνο η αρχή. Η πραγματική περιπέτεια ξεκινά τώρα. Όμως κάτι περίεργο θέλει το WCKD από μένα. Τι συμβαίνει; Πώς γίνεται να ερωτευτώ το κοκκινομάλλικο αγόρι, μόλις ξυπνήσω στην Πύρινη Γη; Λες και δεν είχα πάει ποτέ στο λαβύρινθο. Λες...