Ik heb lang getwijfeld, maar ik ga het gewoon doen :D
~¤~
O v e r d i t v e r h a a l
Wat dit precies is? Geen idee :')
Het is heeeeeel anders dan De Stervende Zon, of Lieveling, maar een keertje iets anders is ook wel eens goed :)
Het telt 20 hoofdstukken +een proloog, epiloog en een voor- en nawoord.
Het idee popte gewoon op, en ik heb het geschreven aaaand that's it.
Dus, eventuele foutjes en kronkels mogen aangestipt worden, maar de kans dat ik dit ooit ga herschrijven is best klein :pWaarschijnlijk begrijp je er in het begin geen zak van en snap je ook niet wie de personen in het verhaal zijn, maar geloof me, uiteindelijk wordt het duidelijk :)
~¤~
O p d r a g i n g
Opgedragen aan iedereen die die dit leest :) en uiteraard volledig aan Robin (Rock-N-Robin) gewoon, omdat ze koel is, en zo.
En vanwege haar liefde voor oreo's, natuurlijk. Eten is liefde ♡~¤~
C o v e r
Iemand, alsjeblieft, help.
Ik ben een drama met covers maken.
Dus, als iemand er een wil maken, heel graag.
Trouwens, ik heb ook even jullie hulp nodig voor het genre/ de categorie.
Waar moet ik het nou plaatsen?
Kort verhaal of poëzie? Ugh, the struggle is real... ;-;~¤~
U p d a t e s
Waarschijnlijk zal dit de eerste keer zijn dat ik regelmatig kan updaten *ongelovig applaus :o* maar dit zal in het begin niet elke dag zijn
( herschrijven enzo :p)
Echter, als het hek eenmaal van de dam is, ben ik moeilijk te stoppen en dan zal een tweemaaldaagse update geen uitzondering zijn :')~¤~
© C a s u e l l e
Het feit dat ik dit niet serieus ga herschrijven betekent niet - laat me dit even heel duidelijk maken - NIET dat je ook maar een poging mag wagen om dit te kopiëren.
Serieus, ik eet je hoofd op als ik merk dat je het na maakt!~¤~
Veel plezier!
JE LEEST
Het spel van de Dood
PoesíaDie dag dat ik Haar van Hem afnam. Die dag veranderde alles. Ik heb het al zo vaak gedaan. Zoveel levens gegeven. Zoveel ook weer weggenomen. Zonder enige emotie. Het is routinewerk geworden. Een spel. En ik ben er verdomd goed in. Wist ik veel dat...