*4 години по-късно*
Нещо падна до мен и се чу тих кикот..Отворих очите си и шорка усмивка се намери на устните ми..
Малката принцеска която лежеше на леглото се смееше и очичките и блестяха..
-Мами..-ухили се тя..Изправих се и започнах да я гъделичкам по коремчето..Кикота и кънтеше в стаята..Вратата се отвори и Нат се метна на леглото при нас..Започна да ме гъделичка и паднах на леглото..Малката Дарси започна да се катери по мен..Хвана бузите ми и започна да ги щипе..
-Добро утро мами..-изпищя тя и се наведе..Постави целувка на бузите ми и стана от мен..Започна да скача по леглото и падна..Засмя се и истича навън..
-Много е сладка..Кога мина времето..?-усмихнах се при спомена..
-Кога се събуди.?-попитах я..
-Към 8-каза тя..Погледнах часовника 9;30
-Благодаря ти..-тя се усмихна широко и кимна..Изправи се и излезе от стаята..Станах бавно от леглото и влязох в банята..Съблякох късите гащи и потника с който спях и влязох под душа..
През тези 4години който минаха завърших успешно 12клас..Нямах възможност да се запиша в колеж заради Дарси..С Триш се бях чула няколко пъти след като дойдох тук..Не бях чувала гласа на Зейн от повече от теи години..Той не знаеше за нея..Дарси се роди на 21 август..С Нат и Алекс станахме много добри приятелки..Постоянно ми помагаха за Дарси.Докато бях бременна търчаха след мен.Времето мина толкова бързо.Сякаш беше вчера.
Спрях душа и излязох..Увих бяла кърпа около тялото си и го подсуших..Облякох бельо , бял потник и бебешко синя пола..
Сресах вече кафявата си коса и я вързах на опашка за да не ми пречи..Малко след като дойдох тук я боядисах ,защото исках промяна..Слязох бавно надолу и видях Лекси да приготвя закуската..
-Какво правите.?-попитах ги..Дарси седе ше на стола ,минах покрай нея и поставих целувка на бузата и..
-Палачинки..-исписка тя и запляска с ръчички..Отидох до Нат и взех оставената чиния с няколко палачинки..Извадих лъжичца и нутелата от шкафа..Намазах една палачинка и я оставих в чинииката на Дарси..
-Мами много си класива..-каза тя..Взе палачинката и отхапа след което се усмихна..
-Благодаря принцесо..-казах..Намазах още няколко палачинки и ги оставих в чиния..
-Нат..Ела да хапнеш, аз ще довърша..-усминах и се. Тя кимна и започна да се храни..Довърших палачинките и седнах до тях..Изядох две палачинки докато си говорвхме и се смеехме..Вратата се отвори и влезе Алекс..
-Лельо Алекс..-исписка Дарси и отиде да я гушне..Алекс се наведе и я вдигна,завартя я и постави целуяки на бузите и..
-Как си принцесо..?-попита Алекс и грабна една палачинка...
-Хей това е мое..-каза Нат ..
-Тъкмо ще отслабнеш малко..-всички се искикотихме..Нат беше много слаба и имаше добре оформено тяло..
-Хайде днес да ходим в парка..-каза Алекс с пълна уста..
-Лельо не говори с пълна уста..Мама каза че не е хубаво..-каза Дарси..
Засмяхме се на коментара и..
-Добре -съгласих се аз..След като се нахранихме раздигахме масата и се качихме по стаите..Облякох на Дарси синьо клинче и бяла туника и слязохме долу..Изчакахме и другите да дойдат и излязохме..
В парка имаше много деца с родителите си който тичаха напред назад..Ако Дарси ми кажеше мамо пре по възрастни гора те ме поглеждаха осъдително..Не ме беше срам от нея..За нищо на света нямаше да пренебрегна дъщеря си заради такава дреболия..Дарси отиде да си играе на площадката ,а ние седнахме на близка пейка от която да я виждаме..След15мин.Дарси се появи с русоляво момченце,държаха се за ръка и тичаха насам.
-Мами..Може ли памук.?-попита ме тя.
-Разбира се мъник..-каза Нат..-Ела ще си купим..-Нат стана и тръгна с тях..
-Хей..-каза Алекс.-Следващата седмица патувам за Брадфорд..
-Добре..-кимнах..Бях им разказала всичко за мен и Зейн..Те не ме усъдиха и ме подкрепиха..
-Ти кога ще ходиш.?-попита ме тя..-Преди четири години се запознахме..Тогава каза че идваш за кратко.-Спомних си онзи момент..Найстина и казах така..Защото Триш трябваше да ми каже кога да се пребера.
-Искаш ли да дойдеш с мен..?-попита ме..
-Незнам..Трябва да помисля..Да се върна там..Боже..-засмях се -чакам отдавна този миг..
-Хайде..Ще останем при брат ми..-помоли ме тя..Кимнах и усмихвайки се.
-Ще си помисля..-казах и..
-Добре..-каза тя..Нат се върна с два памука,а децата скачаха до нея..
-Мами виж моят памук е шарен..-замся се тя..
-Дадох номера си на момчето и той смеси цветовете..-прошепна Нат..Засмяхме се защото познавахме Нат..
-Хайде ,изяще памука и да си ходим..-казах им..Сладури..Това е първа глава..Незнам какво очаквахте..Но нямах абсолютно никаква идея какво да напиша.Найстина..Надявам се да ви хареса..❤❤❤
YOU ARE READING
Everlasting love
RomanceТя беше влюбена ..Обичаше го с цялата си душа..Той също я обичаше и би дал живота си за нея..Какво ще стане когато се срещнат отново..?Тя ще запази ли детето му..?Ще се съберат ли отново..? ***************************************** Той я залепи за...