Нещо ново..

376 18 7
                                    

-Още веднъж ви благодаря господин Браян..Найстина означава много за мен..-кимнах усмихвайки се към господина..Той също се усмихваше..

-Не се притесняявайте госпожице Бека.. приятелка на сина ми и семейните випроблеми...Съжалявам..Кога ще започнете.?-попита ,вече сериозен..

-Мога да започна още сега..-казах му..Започнах да се въртя неспокойно в коженото кресло..

-Добре,ще помагаш на Натали..-усмихнах се.-можеш да намериш работнотоси облекло в съблекалнята.-изправих се бавно от крелото и стиснах ръката на новият ми шеф ,благодарих му и се насочих към съблекалнията..

Отворих вратата и се вмъкнах бързо за да не умра от кеф..Бях подпряла челото си на вратата когато нечии глас ме стресна..

-Какво стана..?-изписка тихо женски глас..Обърнах се стреснато и съзрях очите на Нат..

-Боже ,изкара ми ангелите-изпъшках ,а тя извъртя очи и преича до мен..-Взеха ме..-изписках тихо и се ухилих като идиот..

-Ааа..-изпяща и се хвърли да ме прегръща..-Така става като си приятелка на сина на шефа ни..-ухили се и ми намигна..

-Какво имашв предвид..?-попитах,леко объркана..

-Оо,стига Бека..Ник те харесва..-усмихна се..
-Не е вярно,просто е добър приятел..-казах и
-Ти тъпа ли си..?Искаш да ми кажеш че не виждаш всеки негов опит за свалка.?-попита-А пък и той е секси..-засмя се..

-Аз си имам Зейн и го обичам..Имам си и дете,немога да го оствя ей така..А и не искам..-казах и леко грубо..

-Ауу..Не исках да те засегна..-исмутя тя и затръшна вратата..Не исках да я засегна,но тя говореше глупости..Свалихбързо дрехите си и се преоблякох с черен клин,сива блуза с къс ръкав и си сложих престилка,взех белият ластик от китката си връзвайки немирните къдрици който си направих сутринта..

Излязох от съблекалнята и тргнах към бара..

-Ще ти трябва тефтер,ето то химикал.-взе химикал от един лилав несесер и ми го подаде,поех го в ръцете си и го прибрах в джоба на престилката си ..Взех малко тефтерче на което се записваха поръчките и го прибрах при химикакла..

-Тук има пари,за да можеш да връщаш на клиентите..Даваш поръчката си на Мейс.-показа ми момче с руса коса зализана на една страна..Кафевите му очи блещукаха игриво,хвана ме че го зяпам и ми помаха,усмихвайки се и разкривайки два реда перфектно бели зъби..Усмихнах се и върнах погледа си на Нат ,която ми обясняваше осърдно..Заслушах я отново..

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 01, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Everlasting loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora