-Никъде няма да ходи..-извика Алекс.Зейн се обърна и впери ужасяващ поглед в нея..Завъетях се и я гледах,беше меко казано ядосана..
-Теб те нямаше 4години..Аз стоях и я успокоявах нощем,плачех с нея..Ти къде беше.?-попита го,приближавайки се към него..-Къде беше когато се роди Дарси.?Ха.?-той гледаше невярващо.
-Права си..-каза той..-Обичам ги..С цялото си сърце..Бих направил всичко за тях,бих убил..-засмя се тъжно той..
-Но не мога да върна времето..Не моига да спра да ги обичам..-извика той..Чу се хлипане и след миг погледнах надолу..Дарси се беше свила и ридаеше тихо..Клекнах до нея и я взех в прегрътките си..Стиснах я силно.
-Ела мила..-прошепнах..Вдигнах я и я занесох до Майк,той я вкара вътре..Започнах да се приближавам към Алекс и Зейн.Спрях до тях..
-Нека да влезем вътре..-казах тихо..Алекс се обърна и влетя в къщата,обърнах се към Зейн и му се усмихнах тъжно..Устните му се извиха в крива усмивка и ме последва..Влязохме в къщата и се качихме в моята стая..Алекс беше седнала на леглото и чакаше..Седнах до нея ,а Зейн се намести на стола от тоалетката ми..
Започна да и разказва какво е станало след като съм заминала,какви глупости е говорила Триш за мен..А аз я имах за майка,помислих си че се грижи за мен за да не ме върнат в дома..Никога не бях си помислила че е искала да ме раздели от него..Намръщих се леко и продължих да слушам..
След час и полвина ,Алекс седеше до мен и щеше да се разплаче,Зейн гледале с тъжна гримаса а аз се бях загледала..Някъде далеч..
Исках да съм птица..Да излетя от тук,от този ад и да намеря рая..Да остана там завинаги..
-Бека..-тъжнуят му глас ме изкара ит мислите ми..
-Ела с мен..Ще се махнем от тук,ще избягаме далеч..Никой няма да ни открие..Ще бъдем едно щастливо семейство аз ,ти и нашата малка принцеска..-говореше тихо и с наведена глава..
-Зейн, аз..-той видгна главата си и кафевите му ириси се забиха в мен..Замислих се..Винаги съм искала да имам семейство.Да създам семейство..можем да бъдем щастливи..''аз,ти и нашата малка принцеса"тези думи се въртяха в главата ми..
"аз"
"ти"
"аз и ти"
Очите му ме изгаряха..Ами ако нещо се объркаше..
-Къде ще отидем..?-попитах го..
-Ам..Имам малка къщичка наблизо..Може да останем там..-кимна той..Алекс ме погледна странно..
-Хайде момиче..Имаш да оправяш багаж..-засмя се тя..Усмихнах се леко и кимнах..Може би щях да постъпя правилно..Алекс излезе от стаята
Зейн дойде до мен и обви ръцетеси около кръста ми,положих глава на гърба му..
-Липсваше ми..-прошепна той..Вдигнах поглед към него..Очите ми се местеха от устните на очите.Исках да усетя вкуса на устните му..Сякаш прочел мислите ми той се наведе и разби устните си в мойте..
Бяха топли и меки,нежноста в целувката и примесените емоции на любов и страст се усещаха..Поиска вход до устните ми и аз му дадох..Езиците ни затанцуваха,оплитайки се един в друг..
Вратата на стаята ни се отвори и ни прекъсна..Отдръпнах се бързо и погледнах към нея..Дарси седеше и ни гледаше очудено а Алекс се усмихваше..
-Мами..-изписка Дарси..Алекс я пусна и тя се затича към мен вдигнах я на ръце и целинах буските и..
-Принцесо..Искаш ли да отидем на едно хубаво пътешествие с Зейн.?-попитах я усмихвайки се..Нямаше как да истрся изведнъж че това е баща и..Широка усмивка се появи на лицето и и тя закима трескаво с глава..
-да..-извика тя..наведе се и прошепнав ухото ми..-Той е сладък ,нали мами..-Засмях се на коментара и..Той беше мъжествен,красив ,секси но не и сладък..
-Може ли да му кажеш..?-попита ме тя..Отидохме до него и се повдигнах на пръсти за да го стигна..Той се приведе леко и аз прошепнах в ухото му това което ми каза Дарси..Отдръпнах се бързо..Лека руменина се появи на бузите му и се замся силно..Взе я от мен и я качи на раменте си като започна да подскача из стаята като кон..Замях се на детето в него..Дарси пищеше и се смееше едновремено,а ние с Алекс се заливахме от смях..
Започнах да пребирам малкото багаж който беше изваден и да ги гледам..Очите на Зейн светеха от радост и щастие..Бяха толкова щастливи..
-Готова съм..-извиках и всички спряха с действията си и впиха поглед в мен..Зейн се усмихна и кимна..Свали Дарси и взе сака..Дарси се засмя и се затича след него.Тръгнахме бавно надолу и спряхме пред входната врата..Прегърнах Майк и му благодарих..След момент прегръщах Алекс и я стисках...Дарси хлипаше защото искашр и те да дойдат с нас..
Обещахме се че ще се чуваме всеки ден по три пъти..Излязохме и се качихме в Range Rovera на Зейн..Помахме и и колата потегли..
Може би късмета беше на наша страна този път..Зайции..Толкова съжалявам че не пусках толкова време..Нямах време а и много идеи..Надявам се да ви хареса главата..Vote and Comment... Love u..❤❤❤❤❤❤❤😍😘😘❤😍❤😘
ESTÁS LEYENDO
Everlasting love
RomanceТя беше влюбена ..Обичаше го с цялата си душа..Той също я обичаше и би дал живота си за нея..Какво ще стане когато се срещнат отново..?Тя ще запази ли детето му..?Ще се съберат ли отново..? ***************************************** Той я залепи за...