*Г Т Н Р*
Не можех да си спомня нищо от живота ми.Знаех само името си и годините си..
Дори бях забравила дъщеря си..Не можех да повярвам.Как е възможно.?Но имаше възможноста и Зейн да лъже..
Чернокоското не ми бе разказал почти нищо за живота ми..Не бях сигурна дали мога да му се доверя..не знаех нищо за себе си както и за него..
*Няколко дни по късно*
-Аз..Наистина много ти благодаря за това че ме взе у вас..-казах,червенината се бе разпростяла по бузите ми..Чернокоското погледна в моя посока,красива усмивка се появи на лицето му..
-Това е и твои дом..-каза тихо.Не можех да повярвам..За няколко дена го опознах ,не беше лош човек..Беше сладък и определено беше ужасно секси..Секси красавецът отключи вратата и я отвори широко..Влязох в тесният коридор и събух обувките си.Зейн повтори действията ми..
-Ъмм.Къде мога да си взема душ и да си почина..-попитах ,леко смутена..Незнаех къде се намират стаята и банята,но усещах уют и комфорт в това място..Къщата беше празна ,което малко ме учуди..
-Разбира се..-почеса се зад врата и тръгна нагоре..Последвах го..
-Защо е толкова тихо.?-попитах докато вървяхме..
-Дарси е още при Майк и другите..-отговори ми..Бяхвиждала дъщеря си само на снимки на телефона му..Разказваше ми за нея,но не я бях виждала..Стигнахме до тъмна масивна врата,Зейн я отвори..Беше уютна стая с легло ,гардероб..
-Мога ли да си взема душ..?-попитах..
-В банята има хавлии,ъмм.-приближи се до гардероба и извади клин и черна тениска с надпис..
-Можеш да си вземеш бельо от тук.-посочи Зейн..-Аз ще съм долу..-заяви той..Излезе от стаята..Завъртях се и влязох в банята..Бавно съблякох дрехите си и ги сложих за пране..Влязог под душа и завартях кранчето на горещата вода..Потече толкова бъро че изгори ръката ми..Щом нормализирах температурата на водата ,потънах в изкошението..Беше толкова приятна..Натърках тялото си с мъжки душ гел,Зейн ухае на това-помислих си..След като измих пияната от тялото си ,взех шампоан и масажирах скалпа си..Натърках хубаво косата си и я измих..
Мисля че вече бях чиста..Спрях водата и извадих кърпи от шкафа..Увих една около тялото и една около косата си..
Влязох в стаята и видях Зейн пред мен..Стегнатият му гръб беше на показ пред палавите ми очи..Мускулите му се стегна и той се объна в моя посока..Наведох глава и прехапах долната си устна..
-Хареса ли си нещо,малката.?-попита той с широка усмивка на лице..
"Малката"
"Малката"
Тази дума отекна в съзнанието ми..Спомени иьплуваха пред очите ми..
Моменти в който правехме секс,нежните му ръце докосвайки тялото ми,стенанията който изпълваха стаята ,мимолетни целувки,обичах да взимам дрехите му,душовете който си взимахме заедно...Заминах,оставих го..
Напрегнах главата си в опит да си спомня още нещо но не успях..
-Какво стана.?-въпросът на Зейн ме изкара от транса в който бях попаднала..
-Спомних си..-прошепнах..
-Зейн..Спомних си..-извиках и се хвърлих върху него..Лицето ми бе заровено в извивката на врата му,а краката ми бяха около кръста му..Ръцете му бяха хванали задника мии го държаха..Спомних си,боже..Вдишах аромата на душ гела и парфюма който ползваше..
Незнам колко време седях така,но усетих гърдите на Зейн как се смъкваха и вдигаха бързо..Отдръпнах се от извивката му и погледнах лицето му..В очите му играеха пламъчета от страст..Това ми бе достатъчно..Наведох главата си и докоснах устните си с неговите..Бяха топли и меки,не бяха груби..Задвижих устните си срещу неговите,той отвърна на целувката..Опитах се да вкарам езика си в устата му,забих ноктите си във врата му..Ахване се изтръгна межу устните му и вкарах езика си в устата му..Ръката му стисна задника ми и истенах силно..Краката му се задвижиха,след няколко секъчунди усетих мека повърхност под себе си..Меките му устни се отделиха от мойте и се спуснаха по врата ми..Захапа и засмука болезнено слабото ми място ,от устните ми се изтръгна стон от болка и удоволствие..Устните му стигнаха да началото на кърпата ми,красивите му очи ме пронизаха с поглед,кимнах и притворих очи оставяйки го да прави каквото пожелае с тялото ми..Разтвори кърпата и я премахот тялото ми..Започна да оставя малки целувки по кожата на гърдите ми,засмука едното ми зърно и го облиза,докато претискаше другото с палец и показалец..Стонове под формата на името му напускаха устните ми..
Целувките продължиха по корема ми докато стигна до интимната ми зона..Започна да хапе и маркирва бедрата ми оставяйки сини петна по кожата ми..Когато реши да спре да ме дразни ,доближи устните си до сърцевината ми и прокара език по нея..удоволствието бе върховно,а езикът му правеше чудеса..
Засмука силно клитора ми и стъон напусна устните ми..
-З-ейн..ще с-свърш-ша.-истенах силно извивайки гърбът си..
-Не още малката..-засмя се той.Усетих вибрациите му срещу мен..надигна се и подпря ръцете си от двете страни на главата ми..усетих как главичката на пениса му се докосваше до мен..
-Не ме дразни..-искимтях със затворени очи..
-Кажи ми какво искаш от мен любов.?-попитс той..
-Искам те целия..-искимтях.-вътре в мен.Искам да ме чукаш..-поясних му..Усетих как вкара рязко члена си в мен,извих гърбът си и стиснах чершафите..Започна да се движи в мен ,докато стенех името му..Ръцете ми се прокраднаха по гърба му и започнах да забивам ноктите си в него..
-Толкова си тясна ,бебе.-стоновете му се смесваха с мойте.-искам да ме гледаш,,-прошепна той и захапа безмилостно врата ми..Отворих очи и съзрях неговите..Бяха пълни със страст и похот,красиви и големи..
-Целуни ме..-прошепнах..Устните ни се сляха ,оставяйки ни в бурният оргазъм който ни упостоши..
KAMU SEDANG MEMBACA
Everlasting love
RomansaТя беше влюбена ..Обичаше го с цялата си душа..Той също я обичаше и би дал живота си за нея..Какво ще стане когато се срещнат отново..?Тя ще запази ли детето му..?Ще се съберат ли отново..? ***************************************** Той я залепи за...