Нов дом..

317 12 0
                                    

Патувахме от 15 мин.В колата беше тишина с изключение на тихата музика от радиото..Бях облегнала главата на прозореца и размишлявах..Дали взех правилното решение,исках Дарси да познава баща си ..Тя нямаше да ни разбере в началото, но се надявах след време да ме разбере..Зейн.Променил се,не само външно..Характерът му беше мек,но когато се ядосаше не прощаваше..
Дрезгавият му глас ме изкара от мислите ми..
-Пристигнахме..-каза бавно той..Погледът ми се премести на къщата пред която спряхме..Беше средна по големина и изглеждаше добре..Откопчах колана си и се обърнах да видя Дарси..Тя беше заспала на седалката..Отворих си вратата и слязох,отворих нейната за да я пренеса но Зейн постави ръка на рамото ми карайки ме да го погледна..
-Аз ще я взема..-гласът му беше дълбок..Кимнах бавно и се отдръонах,отваряйки багажника и взимайки багажа..Насочих се към къщата а Зейн вървеше зад мен с Дарси на ръце..Застанах пред вратата изчаквайки го да отключи..
-В левия ми джоб са..-кимнах бавно и посегнах към джоба..Дънките му бяха толкова тесни,не знам как побираше телефона си там..След като взех ключовете,отключих и влязох..Изчаках Зейн и затворих след него..Той започна да изкачва стълби,завъртях се и видях врата която водеше някъде..Явно към хола..Влязох и бях права,пуснах сака си на земята и седнах на дивана..Мястото беше красиво макар и тъмно..Имаше черни дивани на който имаше по една сива възглавничка..Пред дивана имаше стъклена масичка за кафе,а точно пред него се разпростираше голям плазмен телевизор..

Пред дивана имаше стъклена масичка за кафе,а точно пред него се разпростираше голям плазмен телевизор

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Станах бавно и поех към другата врата която беше в хола..Влязох и видях кухнята..Шкафовете бяха тъмни а стените бели,в средата на стаята имаше голяма черна маса и няколко стола..Имаше си хладилни,печка,обичайното за една кухня..Взех си чаша и си налях вода като отпи от нея..Оставих чашата в мивката и се облегнах на плота..

Вратата се отвори и влезе Зейн.
-Къщата не е знае какво,но се надявам да ти хареса.-каза той.-Хареса ли ти..?-попита ме доближавайки се..
-Това местенце е рай..-усмихнах се.-Но е малко тъмно..-Той се засмя на думите ми..
-Ще направим ремонт..-каза усмихвайки се.
-Не..Няма да харчим напразно пари..-казах му..Той беше срещу мен и се усмихваше..Постави ръце на кръста ми и сложи главата си в извивката на шията ми..
-Толкова много ми липсваше..-прошепна.
-И ти на мен..-казах му.-Искаш ли да си взмем вана.?Мързи ме сама.
-Разбира де..-усмихна се ме поведе към втория етаж..
След като се качихме той ми показа стаята ни и тази на Дарси..
-Ще я погледна,ти напълни ваната..-усмихнах му се,той кимна и взлезе в банята..Отворих вратата тихо и погледнах вътре,гледката ме накара да ахна..Беше толкова красива..

Стените бяха сиви с бели точки,всичко беше в бежово

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Стените бяха сиви с бели точки,всичко беше в бежово..Беше ужасно сладка..
Усетих ръце на кръста си и се усмихнах..
-Харесва ли ти..?-прошепна в ухото ми..
-Много е сладка..-засмях се тихо..
-Исках да си имаме принцеска..Купих я малко след като замина и я направих..Исках да е в розово,но ако беше момче трябваше нова стая..
-Принцеската ни..-усмихнах се..
Завъртях се и теъгнахме към банята..Влязохме и заключихме..Съблякох блузата си и дънките и ги хвърлих за пране..Погледнах към Зейн който беше по боксерки,сабу ги и ги хвърли..Погледа му се спря на мен,бузите ми се зачервиха защото беше чисто гол пред мен..Той се приближи и постави ръка на бузата ми,галейки я леко..Другата му ръка се плъзна по гърба ми и откопча сутиена ми махайки го..Дишането ми се ускори от интимноста помежду ни..Пръстите му се плъзнаха по талията ми и докоснаха бикините ми,хвана края и и ги плъзна по краката ми..Те паднаха на земята и аз направих стъпка напре ,оставяйки ги зад мен..Телата ни бяха прилепени,вдигнах погледа си към очите му и се взрях в тях,преплете пръстите ни и ме поведе към ваната..Той влезе и седна в нея,последвах го сядайки между краката му..Ръцете му се увиха около кръста ми,утпуснах главата си на гърдите ми затваряйки очи..
-Какво правеше през тези години..?-попита ме той,въздишах тежко и започнах да говоря със затворени очи..
-Завърших,след това се роди Дарси..Започнах да се грижа за нея ,нямах време за срещи ,за университет и други неща..-казах бавно..
-Кога е родена.?-попита той..
-21 август 2011г.
-На четири..
-Мхмм..-измърморих..-Ти какво прави.?
-Завърших,всяка вечер бях по клубове с раазлично момиче..-заболя ме да знам че е бил с друга..-Исках да съм до теб,на няколко пъти наричах момичетата с твоето име и те си тръгваха удряйки ме..Майка ми замина наскоро за..Незнам за къде..
Ъмм..Повечето време бях тук или във вилата..-усмихнах се при спомените от там..Бяха невероятни..
Целуна рамото и врата ми.Поех си въздух и го задържах в дробовете си..
-Водата истина..-проговорих след няколко минути.Изправих се бавно и Зейн последва примера ми отпушвайки канала..Пуснах душа и горещата вода ме обля..

*След 10 мин.*
Излязох от банята,подсушавайки тялото си..Извадих си бикини и го обух,нямах нужда от сутиен..Извадих тениска на Зейн и я облякох..Шмугнах се под завивките ,беше ми ужасно студено..Слд малко и Зейн се присъедини,поставих глава на гърдите му и той уви ръка около кръста ми придърпвайки ме към него..

Любовчета..Това е поредната глава ,надявам се да ви хареса..Не знам дали ще мога да пускам нови глави тези дни защото имам страшно много да уча..Утре имам 4теста от шест часа и ще загина..Обичам ви все пак и се надявам да се запозная с някой ако иска..Да не се срамува да ми пише в чата..✌✌✌Vote and Comment..❤❤❤👍

Everlasting loveWhere stories live. Discover now