Някой остави целувка на челото ми и устих как леглото олеква от тежестта..Отворих бавно очи и пред мен се намери стегнатият гръб на Зейн..Премигнах няколко пъти и вече виждах нормално..
-Какво правиш.?-попитах тихо..
-Добро утро..Ще направя закуска ти спи..-облече си сиво долнище и се приближи,поства мимолетна целувка на устните ми и излезе..Тръшнах се отново на възглавницата и затворих очи.
וווווווווווווווווווווו×
Слънцето блестеше в лицето ми и дразнеше очите ми..Завих се през глава с чершафа ,след няколко минути осъзнах че трябваше да ставам..Махнах чершафа от главата си и разтърках очи ,прозях се и станах от леглото..Извадих си бяла тениска с череп и взех назаем едни шорти на Зейн..Измих лицето и зъбите си ,вързах косата си на рошав кок и слязох долу..Чуваше се детски смях от кухнята,насочих се натам..Откренах леко вратата и надникнах,Зейн и Дарси ядяха палачинки..Бяха се омазали до ушите с шоколад..На Дарси косичката беше вързана на сладка опашка ,очите и блестяха а усмивката и стигаше до небесата..
Косата на Зейн пък беше ужасно рошава,ластика на боксерките му се виждаха от смъкнатото долнище..Прехапах устни и влязох при тях..
-Добро утро..-засмях се..Застанах до плота и си налях кафе..
-Мами..-усмивката на Дарси стана по широка..-Целунах бузите и и обрах малко от шоколада по лицето и със салфетка..
-Добро..-чу се дрезгавият му секси глас..Боже..Какви са тези мисли.?Той просто ме подлудява..
Обърнах главата си в негова посока,очите му оглеждаха тялото ми ,прехапвайки устните си..Очите му срещнаха мойте,дръпна ръката ми и тялото ми се сблъска с неговото.. Целуна нежно устните ми..Чу се детски кикот,отделих се и погледнах Дарси..Бузите ми се зачервиха и се скрих зад Зейн..
-Дарси..-казах тихо така че само Зейн да ме чуе..Макар че бях зад него,усещах усмивката на лицето му..
-Мами днес ще ходим да си играем в парка.Ще дойдеш ли..?-засмя се тя..Седнах до Зейн и се усмихнах..
-Разбира се..-казах..Зейн взе малко шоколад на пръста си и го разнесе по лицето ми..Изпищях и го погледнах ядосано..Взех и аз и го размазах по корема и гърдите му..
-Така не е честно..-засмя се той,сякаш бяхме на 5 а Дарси седеше и се смееше силно..Зейн стана и я вдигна,взех шоколад и намазах бузите и..
След като приключихме с шоколадовата война,измих лицето на Дарси и Зейн я сложи да си гледа детското..Изчистихме шоколада от корема на Зейн и от моето лице..Това божествено искушение едвам се махаше.Започнах да мия чиниите и да ги прибирам..Усетих топли ръце на кръста ми повдигайки тениската ми..Затворих очите си ,цялото ми тяло настръхна..
-Не съм загубил влиянието си върху теб..-ръцете му се увиха около кръста ми ,галейки коремчето ми..Спрях водата и отпуснах глава назад..Сърцето му прпускаше в гърдите му ,заплашвайки да изкочи..
-Чуваш ли какво ми причиняваш..?-попита тихо,карайки тръпки да побият по тялото ми..Ръцето му завътяха тялото ми ,очите му бяха потъмнели и ме испиваха..Тялото му ме притисна в плота,карайки ме да изпъшкам тихо..Ръцето му се отделиха от кръста ми и се увиха около бедрата ми,повдигайки ме..Увих крака около кръста му,а той ме постави на плота..Устните ни се сляха и забунтуваха в устата ми..За миг забравих за всичко,бяхме само двамата отново..Както преди..
Влага между краката ми ме измъчваше,исках да я премахна от там..Захапа устната ми и я сцепи,облиза кръвта и се отдръпна..Главата му се мушна в сгъвката на врата ми,започвайки да го хапе жадно..Пръстите ми се заплетоха в косата му, дърпайки я..
-Горе..-казах тихо..избутах го от себе си..Казахме на Дарси че отиваме да се изкъпем и влязохме в банята,заключвайки вратата..Ръцете му намериха края на тениската ми и я свалиха..Постави ме на шкафа ,избутвайки всичко от него..Свалих долнището на анцунга му,оставяйки го по боксерки..Смъкна шортите и бельото ми оствяйки ме гола пред жадният миу поглед..Оставяше нежни целувки по гърдите и врата ми,пръстите му потъркаха клитора ми..
-Толкова си мокра.-шепнеше мръсни възбуждащи думи в ухото ми,пръстите му се забиха в мен карайки ме да извикам..Ръката му покри устните му..
-Дарси е долу,бъди послушна..-Искара пръстите си от влагалището ми и ги заби отново..Ръката му заглушаваше стоновете ми..Свалих боксерките му и увих крака около кръста му..Извади пръстите си,и на тяхно място вкара ерекцията си в мен..Истенах силно и забих ноктите си в гърдите му..Започна да се движи в мен,карайки ме да изпитам неземно удоволствие.Дерях гърдите му а той се забиваше във мен със всички сили..
-Ще свъ..-опитах се да кажа,но ръката му ми пречеше..
-И аз принцесо..Усетих как тялото ми се напрегна..Възелът ниско в стомаха ми се развиваше.Тялото ми се гърчеше на шкафа в растърсващ оргазъм..
YOU ARE READING
Everlasting love
RomanceТя беше влюбена ..Обичаше го с цялата си душа..Той също я обичаше и би дал живота си за нея..Какво ще стане когато се срещнат отново..?Тя ще запази ли детето му..?Ще се съберат ли отново..? ***************************************** Той я залепи за...