Може би ни е забравил..

295 14 0
                                    

-Дарси хайде ела..Време е за лягане..-изиках..Дарси бягаше насам натам и се смееше..Вратата се отвори и влезе Нат която носеше Дарси на ръце..
-Хайде да се къпем..-каза Нат.
-Нат аз ще се оправя..Лека нощ..-усмихнах и се..Тя целуна Дарси ,после и мен по бузите и излезе от стаята..
-Хайде принцесо..Да те къпем..-казах и.Тя се засмя и се затича към банята..
Влязох при нея и пуснах ваната да се пълни ,исипах малко от пияната за вана защото тя много я обичаше..Помогнах и да се съблече ия сложих във ваната..Намокрих хубаво косичката и и си сипах малко количество шампоан в ръката..
-Мами може ли да те питам нещо?-попита докато търках шампоана в косата и..
-Кажи принцесо..-кимнах ,усмихвайки се..Това малко човече ме зарадва от първия момент в който я видях..Не знам как щях да я махна..
-Къде е тати?-попита тя..
-Принцесо.-клекнах до ваната-Тати има работа.Той много те обича.-усмихнах се глупаво..Може би ни е забравил.Не исках да мисля това,но нямаше как да излъжа себе си..
-Но аз никога не го виждам.-расплака се..Сълзите и се стичаха по малкото и личице,толкова ме болеше когато я виждах да плаче..
-Скоро ще го видиш принцесо.Обещавам.-истрих сълзите и и се наведох да я целуна по бузата..Изкарах я от ваната и облякох халата и..Беше страшно сладка..На качулката имаше ушички и тя много им се радваше..Облякох и пижамата и я сложих да легне на леглото..Завих я хубаво и и подадох мечето..Тя не спеше без него ,много го обичаше.
Съблякох мойте дрехи и облякох една тениска на Зейн..Аромата му се беше испарил и вече не се усещаше както преди 4години.Затворих очи и гушнах Дарси.
וווווווווווווווווווווו×
-Не..-отворих широко очи..Бях потна,изморена и уплашена..Санувах как Зейн и Дарси си играят..Но Зейн и казва че не я обича и че не знае кое е баща й..Крещях след него,да не я лъже и да каже защо тя е жива..Дарси плачеше ,аз също но той просто ни изостави..
Поех си дълбоко дъх и станах от леглото,светнах телефона си и видях че е 02:14..Беше доста късно..Излязох тихо от стаята и тръгнах към кухнята внимателно за да не събудя Нат или Дарси..Влязох и извадих една чаша,налях си вода и отпих от нея..
-Не можеш да спиш..?-стреснах се и подскочих..Обурнах се и видях Нат по пижама и с рошава коса..
-Кошмар..-казах и тихо..
-Гладна съм..-каза тя и погали корема си..Извади кутия с бисквити и седна да яде..
-Разказвай..-каза с пълна уста..Засмях се..
Разказах и за кошмара,за въпроса на Дарси и предложението на Алекс..
-Трябва да отидеш..-каза тя.
-Незнам.Ако отида там..Той сигурно ни е забравил и се е оженил за Аманда може да имат и деца..-казах тихо.
-Но ако не отидеш, няма да разбереш..-усмихна се.
-Опитваш се да ме разкараш ли..?-засмях се.
-И да и не..-засмя се и тя.-Момчето с памука му се обади и ме покани на среща..-усмихна се глупаво..
-Но ако той те е обичал,ще те обича завинаги..
-Може би ще отида..Хайде стана късно..-казах й.Станах и я целунах по бузата,благодарих и и се качих горе..Влязох в стаята си и се наместих в леглото си..Дарси спеше сладко,миглите и потрепваха понякога и аз се усмихвах..
Може би найстина ни е забравил..
וווווווווווווווווווווו×
Отворих бавно очите си и премигнах няколко пъти..Светлината ми дразнеше на очите..След като нормализирах зрението си се исправих бавно от леглото..
Дарси и я нямаше до мен..Слязох бавно надолу и отидох в кухнята..Бешв празна,белешката на мадата привлече вниманието ми..Взех я и я прочетох..
*Бека с Дарси отиваме за закуски.Спокс тя е с мен..Направила съм кафе до 30 мин. сме в къщи..
П.с Обади се на Алекс..*

Запътих се нагоре и взех телефона си..Отключих го и набрах номера на Алекс..Не бях сменила номера си за да не ме потърси Триш или Зейн..Но не стана така както го мислех..
След няколко сигнала се чу и съненият глас на приятелката ми..
-Да но да е на живот и смърт..-каза тя..
-Добро утро и на теб сънливке..-засмях се..
-По дяволите,Бека..До мен има момче,казвай за какво ми звъниш..
-Ще патуваме с теб за Брадфорд -казах и директно..
-До 5мин. Съм у вас.-каза и затвори..

Хора..Надявам се да ви хареса новата глава,постарах се да я направя по добре от вчерашната,но не знам дали се получи добре..❤❤❤

Everlasting loveМесто, где живут истории. Откройте их для себя