-Хейй..Забавляваш ли се ?-извика някой зад мен..Обърнах се и срещнах блещукащите очи на Лекси..След като и разказах повечето неща,тя отиде да провери Ерик..
-Да. -извиках,музиката кънтеше в ушите ми и алкохола бушуваше в кръвта ми..
-Имаш ли цигара.?-попитах в ухото и за да може да ме чуе..Отдръпна се от мен и се намръщи ,кимна ми да я послесвам..Вървях след нея докато се бутахме в пияните момчета и момичета..Стигнахме до една маса на която бяха насядали няколко момчета и момичета сред който и Ерик и играеха на истина или се осмеляваш..Усмихнах се на Ерик и той ми намигна..Лекси бръкна в чантата си и искара кутията с цигари и ми я подаде..Взех я и и благодарих след което се насочих към вратата..Исках да изляза на въздух,след като се добрах до изхода излязох и седнах на една пейка..Бръкнах в кутията и изкарах една цигара, поставих я между устните си и въздъхнах..
Нямах запалка..
Станах бавно от мястото си и започнах да кръжа..След няколко минути се чуха тежки стъпки..Обърнах се към човека очевидно момче..
-Хей..-извиках от влиянието на алкохола.Той ме погледна.-Имаш ли запалка.?-попитах го..Започна да скасява дистанцията до мен..Подаде ми запалка и седна на пейката..Запалих цигарата си и вдишах дълбоко от никотина..Ъгхх..Пристрастяващо..Издишах дима и сесна на пейката..Обърнах се да благодаря на момчето и с лек ужас останових че го познавам..Боже какво прави той тук..
-Благодаря..-промърморих и вдишах отново никотина..Той извади кутия от джоба си ..Пламакът на запалката усвети лицето му и след това помръкна..
-Нали знаеш че може да се пуши и вътре..?-проговори с дрезгав глас..
-Исках въздух.-свих рамене и продължих да си дърпам ор цигарата..
-Ти не си племенничката на Меги.?-попита отново той..
-Да.-казах му.-и още много неща.
-Днес не се запознахме.Аз съм Зейн.-каза той..
-Знам кой си..-исъсках..
-Уоу..По леко..-засмя се той.Изгасих цигарата си и я хвърлих..Станах бавно и закрачих към къщата..
-Хей..Не разбрах името ти..?-извика след мен.Обърнах се и срешнах кафевите му очи..
-Ребека.Казвам се Ребека..-казах му.В очите мунсе вихреха пламъци..Може би се сети коя съм..Завъртях се на петите си и тръгнах към къщата..Щом влязох ,отидох бързо до кухнята и си налях уиски..Испих го на екс,след това и още едно,и още едно..Оставих бутилката и се запътих към ,,дансинга" който беше хола..Започнах да движа тялото си в ритама на музиката..
Незнам колко време съм танцувала не се уморих..Запътих се към масата на която по рано бяхме с Лекси и седнах до Ерик..Видях чаша на масата и я грабнах..Парливата течност изгори гърлото ми но до някъде утоли и жаждата ми..Чашата се истръгна от ръцете ми..
-Хей..По полека..-засмя се Ерик..Изпуфтях и се облегнах..
-Ще играеш ли.?-попита едно момиче с абаносово черна коса..
-Да..-засмях се.Завъртях шишето и се падна тя .
-Имаш ли гадже.?-попитах я.Тя кимна отеицателно.
-Тогава го целуни.-казах и аз.Тя се засмя и стана..Отиде до него и се настани в скута му като го целуна..След няколко минути се отделиха и тя се върна на мястото си..Тя се засрами и сведе глава,погледна русокоското и той и намигна..Шишето се завъртя отново и се падна Ерик и едно момиче с руса коса и кафеви очи..
-Е.?-попита го тя.
-Предизвикателство.-каза бързо.
-Отиди до онова момиче и го обарай..После и кажи че си гей..-засмях се на въображението и..Ерик стана и се приближи до момичето,стисна задника и ..Момичето му намигна,той се наведе и прошепна нещо в ухото и,тя го избута от себе си и и го блъсна наза..Коремът ме болеше от смях..Той се върна и сесна до мен..
-Ще си платиш.-каза и ,а тя се засмя силно..
-Как се казваш..?-извиках.
-Бианка,но ми викай Би.-засмяхме се..
-Бека -казах аз..Шишето се заъртя и посочи мен и нея..Засмях се силно след което я зачаках..
-Време е за отмъщение..-засмяхме се..-Хмм..-замисли се тя..
-Ха..Измислих го.-с нетъепение чаках предизвикателството ми с широка усмивка на лице..
-В някоя стая с Зейн за час..Ще сте заключени..-поясни и се засмя..Усмивката ми започна да посърва..Е сега я втасах..-казах си мислено и се проклех че се съгласих да играя..Часът минаваше 3:00 и Дарси одавна беше заспала затова не смеех да се обадя..
Кимнах и станах бавно..Намерих го в кухнята..Приближих се към него и го потупах..Той се обърна
-Трябваш ми..-казах му..Той ме погледна очудено и повдигна вежди,перверзна усмивка се намери на лицето му..Би се появи и зачака..
-Предизвикателство..-казах му..Тръгнах напред и той след мен,качихме бавно стълбите и влязохме в последната стая..Беше стая за гости очевидно..Чих заключването на вратата и извъртях досадно очи..
-Колко..?-попита той..
-Какво.?
-Колко време ще сме тук.?-дрезгавината ясно сли личеше..
-Един час..-казах му..Метнах се върху леглото и издишах тежко..А сега какво..?-попита подсъзнанието ми..Той се излегна до мен..
-Разкажи ми за себе си..-каза той тихо..
-Няма много..Казвам се Ребека.На 21съм..Не съм от тук.-Ако му кажех нещо в повече може и да се досети но не исках..Не и сега..
-От къде познаваш Ерик.?-попита той..Моментът на запознанството ни изникна в съзнанието ми.
-Ъмм.-прочистих гърлото си..-Една приятелка ни запозна..-казах му..Той се обърна към мен..
-От кога не си правила секс.?-попита той..Задавих се със собствената си слюнка..Тялото му за мих се извисяваше над моето..Както преди години..Наведе се и горешият му дъх се удари в кожата ми..
-Не ми отговори.-прошепна..Започна да оставя целувки по ключиците ми..
Поех си рязко въздух и го задържах..
-Незнам -казах му..Исках тези целувки..Толкова ми липсваха,толкова го исках..Устните му започнаха да се изкачват нагоре..Стигна до сгъвката на врата ми и засмука силно и болезнено..Истенах от сладката болка,а той се подамихна..Скед като пусна възпалено място започна да хапе вратът ми..Усещах влагата между краката си..Толкова ми липсваше..
Устните ми поставиха целувка в края на мойте и ме погледна в очите..В неговите имаше игриви пламъчета..Не беше пиян или поне така си мисля..Мислите ми бяха првкъснато от устните му..
Сля устните ни..Целувката ни беше страстна ..Тези перфектни устни..Можех да ги устя отново..Езиците ни играеха бурен танц ,заплетох пръстите си в косата му и започнах да го скубя..Стенанята ни кънтяха в стаята..Той се настани между бедрата ми и се притисна в мен..Започна да се отърква и аз го оскубах отново..Отделихме устните си,задъхани..
-Имам нужда да те накарам да свършиш..
ESTÁS LEYENDO
Everlasting love
RomanceТя беше влюбена ..Обичаше го с цялата си душа..Той също я обичаше и би дал живота си за нея..Какво ще стане когато се срещнат отново..?Тя ще запази ли детето му..?Ще се съберат ли отново..? ***************************************** Той я залепи за...