Тати..?

292 13 0
                                    

Седяхме в парка и наблюдавахме ..Бях облегнала гърба си на пейката и наблюдавах Дарси..Усмивката грееше на лицето и,а очичките и светеха..Зейн я люлееше и се усмихваше..Беше толкова щастлив,радваше се на Дарси..Ами ако не я бях крила толкова време от Зейн можеше да знае че той е баща й...Аз съм виновна за това..Сълзи се появиха в очите ми..Съжалявах за това че Дарси не знае кой е баща и,че Зейн изпусна толкова важни моменти от нейният живот..Сълзата се спусна по бузата ми и аз я истрих..Станах бавно от пейката и се запътих към тях..
Усетих силна болка в тялото си и паднах на земята..Затворих очи и се опитах да стана но не успях..
-Извинявай..Добре ли си.?-чух непознат глас..Отворих очите си и погледнах нагоре..Момче с мръсно руса коса беше застанало над мен..Ръката му се извисяваше в растоянието между нас..Хванах я и се изправих..
-Добре съм..-усмихнах се и се изтупах..
-Не те видях..Найстина съжалявам..-два реда пергектно бели зъби се показаха..Имаше невероятна усмивка..
-Казвам се Ребека..--подадох ръката си за да се здрависаме..
-Ник.-здрависахме се..Ръката му беше топла..
-Ее..Ще ми е приятно ако се видим пак Бека..-извика тичайки..Засмях се глупаво и продължих напред..Стигнах до Зейн и Дарси и седнах на другата люлка..
-Кой беше този..?-попита ме Зейн..
-Незнам..Блъсна се в мен..-отговорих му и се залюлях леко..
-Мами..
-Да..?
-Гладна съм..-потупа коремчето си Дарси..Засмях се и станах..Взех я наръце и целунах бузите и..
-Какво ти се яде..?-попитах я
-Сладолед.-измънка тихо
-Сладолед..?-тя се усмихна и започна да кима с глава..
-Да вървим за сладолед тогава..-засмя се Зейн..

וווווווווווווווווווווו×
Лежах в леглото си и чаках Зейн да дойде..Дарси беше заспала отдавна с плюшеното си мече Мей..Харесваше името..Вратата на стаята се отвори и от там влезе Зейн с кърпа окло кръста си и мокра коса..Изтри тялото си и облече сиви боксерки и легна при мен..Сложих глава на гърдите му а той около кръста ми..Чувах сърцето му,биеше спокойно..
-Студено ми е.-промърморих тихо..Завих се до ушите ,продължавайки да го гушкам..
-Ти си моята кралица..-прошепна той,поставяйки целувка върху бузата ми..
-Дарси веднъж ме попита къде е баща и..Казах и че е отишал на работа и ще се върне и че много ни обича..-говорех тихо ,надявайки се той да ме чува..
-Той се върна и си ви взе...Обичам ви много..-прошепна..Мушна главата си и постави целувка на устните ми..
Вратата тихо се открехна и ние погледнахме натам..Дарси стоеше там с рошава косичка..Едната и ръка държешв възглавница ,а с другата търкаше очите си..
-Може ли да спя при вас..?-попита тихичко..
-Ела принцесо..-каза Зейн..Тя се затича към нас ,направихме и място и я сложихме да легне в средата..
-Какво стана..?-попитах тихо
-Санувах кошмар,имаше чудовища под леглото ми..-каза тихичко Дарси и изхълца..
-Ще заловя всички чудивуща и ще ги затворя в една стая..Винаги ще те пазя..-Звйн целуна челото и..
-Благодаря,тати..-каза тя..Зениците ми се разшириха и бях страшно учудена..
-как ме нарече..?-попита Зейн.
-Ам..Тати..Може ли да ти казвам така..?-мисля е ще се разплаче..
-Винаги принцесо..-усмихна се той..Усмивката се появи и на моето лице..
-Лека нощ ,Дарси..-казах тихо..
-Лека нощ мами,тати..-целунах бузките и ..Тя се сгуши в ме и заспа..
Усмивката не слизаше от лицето на Зейн..Беше широка и истинска..
-Мидля че няма да мога да заспя..-прошепна той,ужасно щастлив..
-Обичам те..-прошепнах..Той целина устните ми и каза едно "и аз"..Ръката мусе беше увила около Дарси..Хвана ръката ми и я стисна леко..Затворих очи и се унесох..

וווווווווווווווווווווו×

-Мисля че трябва да започна работа..-казах на Зейн..
-Не трябва..-отговори докато ядеше от мюслито си..
-Но аз искам..-еъздишка се отрони от устните ми.
-Кой ще гледа Дарси..?-попита ме..Очите му изучаваха мойте..
-Ще наемем детегледачка..-истърсих.
-Ами..Не ми се иска..Но щом искаш..Какво ще работиш..?-попита..
-Ще разгледам обявите във вестника..-отговорих му..Телефонът ми извибрира на масата..Непознат номер..Хмм..Натиснах зелената слушалка и го допрях до ухото си..

-Ало.?
-Какво си мислиш че правиш..?-груб женски глас заговори..
-Моля..?-попитах
-Взе сина ми и го омагьоса..
-Извинетв госпожо имате грешка..-отговорих и..
-Не няма ,Ребека..-при произнасянето на името и тя позна гласа..
-Ще върнеш сина ми или ще ви намеря ти и твоята малка пикла и ще ви унищожа..-заплаши ги тя..Лижето на Ребека пребледня..Зейн дръпна телефона от ръката и и заговори..
-Ало.?
-Сине..Какво ти стори тази.?Принуди ли те.?
-Майко остави ни намира..Обичам ги и няма да ги оставя..-Каза й той видимо ядосан..
-Ще я съсипя..Ще я намеря и убия..Малка уличница..Така ли ми се отплаща.
-Имам пълното право да правя каквото си поискам..А Аз искам да живея за тях..Да се грижа и да ги обичам..Не ни търси..-исъска той и затвори..

Лицето ми беше ужасно бледо,устните ми бяха разтворени и дишах учестено..Тя ни заплаши..Мидли си че съм отнела сина й..Сълзите в очите ми натежаха и закапаха по бузите ми..Зейн дойде до мен и истри сълзите ми..Дръпне ме към себе си и уви ръцете си около мен..Захлипах тихо в гърдите му,докато той галеше косата ми..
-Любима..Недей да плачеш..Не миже да ни направи нищо..-повдигна брадичката ми..
-Ще се грижа за вас..-Целуна устните ми..Не можех да успокоя риданието си и се свих пак в него..
-Мамо..-чу се гласът на Дарси..Отдртпнах се и истрих сълзите си..
-Какво има принцесо..?-попитах я..

-Защо плачкаш.?-дойде до мени започна да гали коляното ми..
-Прещипа пръста си но аз го цунках и той мина..-уамихна и се Зейн..Тя хвана китката ми и целуна всяко пръстче..
-Боли ли те още..?-попита тъжно..
-Вече не..-усмихнах се..

Хейй..Страшно много се извинявам за огромното закъснение.Найстина не исках да се получава така ни съжалявам..Ще ви се реванширам тези дни..Истината е че нямам много идеи и оплесках малко работата защото я пиша на момента и дъа..Надявам се да ви хареса новата глава..Обичам ви..
Vote and Comment..😍❤❤❤❤✌


Everlasting loveWhere stories live. Discover now