Станах бавно от стола си и прегърнах Меги..
-Ще тръгвам..Алекс и Дарси трябва да са се върнали. -тръгнах към вратата и излязох,Меги ме следваше..Спряхме се пред вратата и я гушнах последно..
-Мила..Другият път ми доведи Дарси.-усмихна се тя.
-Обещавам.-казах й..
Повиках си такси и го изчаках навън..След 20мин. бях вкъщи..
Звъннах на званеца и изчаках няколко секунди,вратата се отвори и се показа усмихнатият до уши ангелче..
-Ангелче е.-засмя се той.Засмях се с него и влязох.Сабух обувките си и влязох в кухнята..
-Мами..-изпищя малката и се затича към мен..Клекнах и я прегърнах,целунах бузките и и я пуснах на земята..
-Какво правихте.?-попитах и седнах на масата..Взех малката и я сложих в скута си..
-Чичо Майк ни купи пица,после ни купи сладолед..Запознах се с едно момченце казва се Джак и е много сладък.-бузките и почервеняха,ощипах я и се засмяхме..
-Какво прави ти.?-попита Майк..
-Аз..Ходих да видя Меги..-казах бързо
-Меги а.?-засмя се Алекс.Захапах долната си устна при спомена който изплува в главата ми,моментът в който видях Зейн след толкова много време.
-Коя е Меги.?-попита ме Дарси с сладка усмивка.
-Меги е една много добра леличка баба която помогна на мама..-усмихнах и се..
-Мамо може ли да гледам Том и Джери.?-попита пак.Беше толкова сладка,пуснах я на земята.
-Бягай.-казах и.
-Ии..Как е Меги.?-попита ухилената Алекс
-Добре е.-закимах с глава..
-Ахаа..А Зейн.?
-Той..Беше с друга.-изръсих се бързо..Усмивката на Алекс посърна.
-Откъде знаеш.?-попита Майк и седна до мен.
-Беше с неговата риза и беше руса..-казах му..
-Ясно..-отговори просто и ясно..
-Сетих се..-каза след няколко минути тишина Алекс..
-Защо не се позабавляваш довечера..?-попита Алекс.
-Не.-казах твърдо..-Ами Дарси.?-попитах я.
-Можем да я гледаме..-обади се и Майк.
-Не..Наистина хора,оценявам го но не мога да си го позволя..-казах им.
-Оо хайде..Ти си на 21 ,трябва да се забавляваш..Само една вечер..?-попита Алекс с широка усмивка
-Ерик прави парти тази вечер,вие се познавате..Защо не.?
-На 21 съм и имам дете..-казах..
-Моля те..О хайде де..
-Може би..-казах аз..
-О боже..-измрънка Майк
-Добре ,добре.
-Да..-извика Алекс..
Станах бавно и се затъртих към стаята ми..Влязох бавно в нея , извадих телефона си и го отключих..Часът беше 16:30.Имах време и леших да си легна..Завих се с едно одеало и се отпуснах..
וווווווווווווווווווווו×-Хайде Бека..-някой извика до мен..Игнорирах го и продължих да спя..
-По дяволите..Вдигни си рошавоя задник ,ще закъснееш..-извика отново..
-Остави ме.-измрънках..
-Няма.Казах ти да ставаш..-издърпа ме силно и аз се строполих на земята..
-По дяволите..-изпсувах и растърках удареното ми бедро..
-Я кой реши да стане..-каза със сърказъм..
-Да,да..-измърморих на бързо и отворих куфара си..
-Аа.Не ,не.Аз съм ти приготвила дрехи..-ухили се мазно тя.Показа ми черна рокля до средата на бедрото и високи черни обувки.
-Няма как да стане.-казах категорично.-Откачила си..
-Хайде де Бекс..Не си излизала от толкова отдана..-каза тя,изпуфтях и влязох в банята..Съблякох дрехите си и ги хвърлих за пране,влязох под душа и натърках хубаво тялото си,стараех се да не мокря косата си защото ме мързеше да я суша..Излязох бързо ,увивайки една хавлиена кърпа около тялото ми..Извадих чеено дантелено бельо и го облякох..Облякох роклята и я придърпах надолу за да покрие поне още малка част от бедрата ми..
Направих няколко крачки до тоалетката и отново я придърпах..Господи,доста къса рокля..Сложих си очна линия,спирала и малко руш,накрая си сложих матово червено червило и слязох надолу..
Вкязох в хола и всички ме гледаха с зяпнали усти..
-Мами..Много си красива..-каза Дарси и дойде до мен..Целуна бузите ми и аз нейните..
-Не мислите ли че е малко къса..?-попитах ги надявайки се да кажат да и да се кача да се преоблека..
-Идеална е.-каза Майк..Погледнах го умоляващо и той кимна отрицателно..
-Прекрасна си..-каза Алекс.
-Хайде ще те закарам-каза Майк..Взех якето си и го изчаках да се обуе..Запътихме се към колата,Майк я отключи и се качихме..
-Ще ми се обадиш да те пребера,нали.?-попита Майк докато пътувахме към къщата на Ерик.
-Да..Няма да седя много..-казах му.
Слее няколко минути колата спря..
-Забавлявай се..-ухили се Майк..
-Приличаш на баща който кара дъщеря си на купон.-засмях се..-Ако има нещо ми звъннете веднага..-казах му сериозна..
-Ще се справим..-кимна ми Майк усмихвайки се.
-Благодаря..-наведох се и целунах бузата му..
-Идвам с теб..-засмя се той..Слязохме от колата и се запътихме към огромната къща..Влязохме и вътр имаше пияни момчета и момичета,натискащи се ..Меришеше на цигари ,бих казала вонеше..Майк хвана едно момче и го дръпна към нас..Момчето се обърна и се ухили до уши..
-Братоо..Кво стаа.?-извика момчето..
-Водя ти една приятелка..-засмя се той..Ерик беше станала по красив..Коста му беше по къса и очита му блещукаха заради алкохола..
-Как си красавице..Аз съм Ерик,приятно ми е..-засмях се силно..
-Аз те познавам -казах му..Той ме гледаше странно ,докато аз се усмихвах..Очите му се оголемиха тройно и то ахна..
-Господи..-извика невярващо, вдигна ме и ме завартя във въздуха докато се смеех..-Къде изчезна..?
-Ерик..-изпищях и го прегърнах..
-Боже..Колко си красива,пораснала си фъстък..-засмя се тук
-Какво става тук..?-обади се едно русо момиче..Лекси.
-Мила..Няма да познаеш ..-ухили и се той..
-Какво.Коя е тази.?-попита видимо издразнена..
-Това е Ребека..-каза Майк.Тя седеше забила поглед в мен,аз просто и се усмихнах..Тя изпищя силно и ме прегърна силно..Всички погледи се забиха в нас..
-Казах ти.-каза Ерик
-Бека..Нашата Бека..-попита невярващо..
-Вашата Бека..-ухилих и се.
-Но ти..?Косата ти беше червена..Красива си..-започна да тепка..
-Ще ти разкажа по късно..-обясних и и тя кимна и ме гушна отново..
-Е купонджии.Аз тръгвам имам дете за гледане.-обади се Майк и аз се усмихнах.
-Дете.?-ахна Ерик.-Кога успя да го направиш бе.?-попита той,а аз се засмях..Лекси го удари по рамото и се объена с изпепеляващ погледкъм мен..
-Ти..?-ахна и тя..
-Браво брато..По лошо..Направил си бебе на Бека..-засмяхме се с Майк..
-Тя е на 4-казах аз..Сладкиши..Честита баба Марта първо..Второ имам логично обяснение защо вчера не пуснах глава..Слави Трифонов е виновен и неговата велика музика..Надявам се да сте гледали концерта иначе сте изпуснали много..
Тази глава е по дълга като реванл за вчера..За следващата глава имам малка изненада но не съм много сигурна за нея..Не искам да ви раскривам от мистерията но ми трябва съвет..Няма да ви кажа..Надявам се да ви хареса главата..Вот..❤❤😉❤❤❤❤
BINABASA MO ANG
Everlasting love
RomanceТя беше влюбена ..Обичаше го с цялата си душа..Той също я обичаше и би дал живота си за нея..Какво ще стане когато се срещнат отново..?Тя ще запази ли детето му..?Ще се съберат ли отново..? ***************************************** Той я залепи за...