*В деня на пътуването*
Станах рано и влязох в банята..Пуснах душа и горещата вода заля тялото ми..Изсипах малко количество шампоан в ръката си и го натърках хубаво в скалпела ми..След като исплакнах хубаво косата си ,поседях известно време за да се отпуснат мусколите ми..
Днес щяхме да се върнем в Брадфорд..За първи път от 4-години..Сякаш отиваш за първи път в друг град и се вълнуваш..Вълнуванет карат мусколите ми да се стягат болезнено.Не знаех дали ще срещна някой от старите ми приятели,дали щяха да ме познаят..Може би-беше отговорът на въпроса ми..Може би трябваше да посетя Триш.Може би трябваше да кажа на Зейн за Дарси.Може би трябва да му кажа че още го обичам.Може би всичко това е толкова шибано..А може би не е..
Излязох от банята,увих кърпа около косата и тялото си и влязох в стаята ми..Застанах пред гардероба и го отворих.Извадих черни дънки,скъсани на коленете и бяла блуза ..Облякох бяло дантелено бельо и дрехите който си бях приготвила..Изсуших косата си и я сплетох на плитка..Сложих си малко спирала и гланц..Излязох от моята стая и влязох тихо в тази на Нат..Тя и Дарси спяха на леглото и,снощи след като казах на Дарси че ще заминем за малко тя се натъжи и пожела да спи при Нат..Приближих се към нея и целинах бузата а след това и нослето и..
-Хайде принцесо.Трябва да ставаш..-побутнах я..Тя отвори леко очички и ги потърка..Малка усмивка се появи на устните ми,вдигнах я внимателно и я пренесох в моята стая..Заведох я в банята и тя изми очите и зъбките си,след което се върнахме в стаята и..
Извадих и любимата й розова рокля и я оставих на леглото..
-Мами.Нали ще се върнем пак?-попита тя докато събличах пижамата й.
-Разбира се принцесо.Това е нашият дом.-казах и..Облякохме роклята и взех куфара..Свалих говнимателно и тихо надолу за да не събудим Нат..
Телефона ми звънна,извадих го от джоба си и вдигнах.
-Кажи..?
-Отваряй.-каза тя..-Пронцесо ще отвориш ли на Алекс.?-попитах докато правех кафе..След две минути се появаих Дарси и Алекс с по голям от нашият куфар..Замях се тихо и поставих двете чаши на масата..
-Добро утро..-каза Алекс и ме гушна.
-Добро да е..-казах и.Някой ми дръпна бшузата ,навдох се и вдигнах Дарси..
-Кажи принцесо.?-попитах я..
-Мами може ли да се кача да си взема мечето?-прошепна ми тя..
-Бягай..-целунах бузата и и я пуснах на земята..Тя се качи нагоре по стълбите..
-Е къде ще отидете..?-попита Алекс докато отпиваше от кафето си..
-На хотел..-казах и отпих голяма глъдка..Горещата течност изгори гърлото ми..
-Какво?Ще останете у нас.-каза Алекс.
-Не.Не мога Алекс не ми е удобно..Как ще живея с теб и брат ти.?-измрънакх тихо..
-Оо..Познаваме се от цяла вечност..-засмя се тя..Кимнах и,гушнах я и и благодарих..
Дарси дойде при нас и я сложих да седне в скута ми..
-На мама принцесата..-засмях се ,целувайки буските и..
-Обичам те мами..-каза и се усмихна..Целуна бузите ми и ме гушна..Алекс погледна телефона си и се ококори..
-Ще закъснеем.-изписка тя.
Станахме и се обухме..Повикахме такси и взехме багажа..Погледнах към Дарси и се усмихнах,хванах ръчичката и и се натоватихме в таксито..
След 30мин.вече бяхме на летището..Чекирахме багажа си и се качихме в самолета..Моето място беше до прозореца,но сложих Дарси там..След като излетяхме показвах на Дарси колко е красиво..Смеехме се че всичко е толкова малко..
-Красиво е..-ахна Дарси и се усмихна..
След известно време Дарси се умори и заспа..Извадих едно одеалце от ръчният ми багаж и я завих.Целунах челото и и си пуснах музика..
וווווווווווווווווווווו×
-Бека.Бека.Хайде бе момиче спиш като пън.-буташе ме Алекс..Отворих очи и я погледнах.
-Кацаме..-каза тя..Събудих Дарси и прибрах слушалките и одеалцето..
Взехме багажа си и излязохме от летището..Познато лице се приближи към нас.Алекс изпяща и се затича натам..Метна се върху него и го гишна силно,той също обви ръцете си около нея и я стисна..След като се отделиха от брато-сестринската првгръдка се обърнаха ктм нас..Дарси се беше скрила зад мен..Това момче ми беше страшно познато..Ами да..
-Господи..-изпищях..-Майк..-затичах се към него..
-Ребека..Това ти ли си..?-попита той..Дръпна се от мен и ме огледа..
-Боже..Пораснала си..-засмя се той..
-Хей..-нацупих се..Обърнах се и видях Дарси да държи мечето си..
-Ела скъпа..-повиках я аз..Тя дойде до мен и се усмихна..
-Здравей принцесо.Аз съм Майк,приятел на мама..-клекна до нея и една чаровна усмивка се появи на лицето му..
-Аз съм Дарси..-каза тя..Бузите и почервеняха и тя се сгуши във врата ми..
-Хайде.Да си ходим..-каза Майк.Взе багажа ми ,а аз взех Дарси на ръце..
Алекс също влачеше куфара си..Натоварихме ги в колата,аз и Дарси седнагме отзад а Алекс до шофьорското място..
-Е скъпи ми братко..Откъде познаваш приятелката ми..-ухили се Алекс и ми намигна в огледалото за задно виждане..
-Оо..Бяхме приятели в гимназията..-усмихна се той..
-Аха..-истананика си Алекс..
-Мъник..-поевика ме Майк ,ухилих се на старият си прякор.
-Да..?
-Липваше ни..-засмях се..
-И вие ми липсвахте..-казах..
YOU ARE READING
Everlasting love
RomanceТя беше влюбена ..Обичаше го с цялата си душа..Той също я обичаше и би дал живота си за нея..Какво ще стане когато се срещнат отново..?Тя ще запази ли детето му..?Ще се съберат ли отново..? ***************************************** Той я залепи за...