Искам ви обратно..

309 15 0
                                    

Слънчевите лъчи се удряха право в лицето ми ,осветявайки го и дразнейки очите ми..Отворих бавно очите си и ги растърках..Станах бавно от леглото и забелязах че съм с дрехите от снощи..
Отворих вратата на банята и влязох вътре..Погледът ми попадна на огледалото,косата ми бе много рошава,под очите имах тъмни кръгове от недоспиване и спирала..Бях ужасяваща..Съблякох роклята и бельото си и влязох под душа..Заяъртях кранчето на роплата вода,струята изгори тялото ми..Исъсках тихо и нагласих водата..
Спомените от снощи влетяха в главата ми..Зейн ме целува,скархме се и аз съм казала истината..Боже господи..
"Искам да те накарам да свършиш"

Това изречение се въртеше в главата ми милион пъти..Какво бях направила.?Бях разрушила всичко до основи,опитвах се да стоя далеч от години..Но не успях..Аз съм магнит за проблеми..
Усетих как водата започна да става студена..Не знам колко време бях стояла под душа..Спрях водата и увих бяла хавлиена кърпа около тялото си..
Излязох от банята и Дарси бягаше из стаята а Алекс след нея в опит да я облече..
-Ела тук Дарси..-извика Алекс,очичките и се спряха на мен..Тя се затича и изпищя силно.
-Мами..-клекнах внимателно да не падне хавлията и я гушнах..Пръстите и се допряха до врата ми.Усерих лека болка на мястото..
-Какво е това.?-очичките и се насълзиха..
-Спокойно принцесо..Малка раничка..-засмях се..Целунах я по челото и станах..
-Явно си си изкарала добре..-ухили се Алекс..Извъртях очи..
-Почти гушнах Зейн..-казах и..Тя се укокори насреща ми..
-Мами,кой е Зейн.?-Дарси още беше в стаята..
-Зейн е приятел на мама..-каза Алекс..Хвана Дарси за ръчичката и клекна до нея,прошепна и нещо и се засмяха..Алекс ме дари с поглед от типа "още не сме приключили" и излязоха с Дарси..Доближих се до гардероба и извадих бельо..След като го обух ,извадих черен клин и дълга тениска..Облякох ги и отидох пред огледалото,сресах коста си и я вдигнах на опашка..Слязох долу и седнах до Майк..Той постави ръка на раменете ми и и продължи да гледа в телевизора.
-Какво стана вчера.?-попита той,без да отделя поглед от телевизора..
-Ами..Почти спах с Зейн..-прошепнах..Впери изпепляващ поглед в мен,не бях сигурна какво да кажа..
-И казах за Дарси..-изпуснах се отново..Очите му пробиваха дупки в мен.Очите ми се насълзиха ,найстина бях загазила,в доста дълбоки води..
-Какво ще правим.?-попита ме той..
-Ще се върнем в ЛА..Там е нашият дом..
-Той ще търси там..Знае че ще избягаш..Не си му казала къде живееш сега ,нали.?
-Разбира се че не..-казах бързо.
-Няма как да ви намери тогава..-каза видимо успокоен той..
-Да се надяваме..-казах му..Свдяхме и гледахме телевизия докато някой не извика.
-Има ли гладни.?-извика Алекс.Майк кимна и аз извиках.
-Да..
-Момиче ще ми спукаш тъпанчетата..-извика зад мен и аз подскочих..Смехът ни угласи стаята..
-Пица.?-попита Майк.
-Пица.-кимнах му..Дарси дотича при нас и каза че почва Том и Джери..Веднага сменихме канала и я сложихме да седне между нас..
*20 мин. По-късно*
Продължавахме да гледаме Том и Джери..Смяхме се толкова много че ме боли корема..На вратата се звънна и аз скочих..
-Аз ще отворя..-извиках..Изтичах и отворих вратата..Там стоеше русо момиче с много красиви зелени очи..
-Здравей..-каза тя.
-Хей..-подаде ми две кутии с пица и аз и платих..Благодари ми и си тръгна..Влязох в хола и извиках..
-Пицааааа..-Дарси запляска с ръце ,а Майк почисти масата..Сложих пиците на масата и започнахме да ядем..

След като приключихме с пицата,махнах кутиите и продължихме да гледаме Розовата пантера..Боже..Толкова глупава пантера..
Званецът звънаа..
-Някой ли чакаме.?-попита Алекс.
-Не..-каза Майк.
-Ще отворите ли.?-попитах..
-Ти си по близо до вратата-изписка Алекс..Изпуфтях и станах да отворя..Незнам кой е но беше доста на зор..Стигнах до вратата и я отворих бавно..Видях черен перчем и понечих да затворя вратата,но ръката му ме спря..Той птвори вратата и ме издърпа навън..
-Искам да я видя..-исъска в лицето ми Зейн.Да същия идиот..
-Не..-казах категорично..
-Тя е и моя дъщеря..-заяви..
-От кога.?-попитах го..
-Мамка му..-Той се завартя и ритна къщата..
-Махни се Зейн..Няма да я видиш..-казах му..Доближи се до мен и хвана ръцете ми..
-Ти не разбираш..-прошепна..Претисна тялото си в моето,дъхът му се разбиваше в устните ми а очите ми не изпускаха мойте..
-Разбрах всичко..-прошепна той..-Разбрах защо се обиди и вчера..Говорих с Меги,тя ми разказа..Нищо не е вярно..-поклатих глава..
-Стига Зейн..Можеше да опиташ..-казах му..Опитах се да се дръпна пт него но хватката ми се затегна..
-Искам ви обратно..-прошепна срещу устните ми..-Ти и моята принцеса..-Тези думи можеха да променят всичко. -избутах го от мен и влязох в къщата.
-Дарси..-повиках я..Тя дойде до мен и аз хванах малката и ръчичка..Майк и Алекс ме гледаха объркано..Излязох и видях Зейн седнал на земята..
-Зейн..-повиках го..Той се стресна и се обърна..Щом я видя очите му грвйнаха,сърцето ми се растопи..Той се исправи и дойде до нас..Клекна за да е на нивото на Дарси но пак бе по висок..
-Как се казваш принцесо.?-усмихна се чаровно..
-Дарси..-бузките и почервеняха..Той отмести погледа си на мен,усмихнах се и той я погледна..
-Аз съм Зейн..-подаде ръка напред..Тя я хвана и се засмя..
-Толкова е голяма..-изкиска се Дарси а аз се засмях..Той се исправи и се наведе към мен..Дарси ни гледаше с любитен поглед..
-Стягай багажа..-каза той..-Липсваше ми смеха ти..-Целуна бузите ми иаз се зачервих..
-Никъде няма да ходи..... ..

Здравейте бонбонии..Честит празник..Така искам да предупредя че тази седмица няма да мога да пускам много глави..Когато мога обещавам..Искам да знам дали ви харесва как се развиват нещата. Моля ви пишете коментари защото е важно..Вот и ви ловкам..😍❤❤❤❤❤❤❤

Everlasting loveOnde histórias criam vida. Descubra agora