7 Bazén a práskačka Lena

771 43 4
                                    

Už jsem jen čekala, až Winteyovi a matka odjedou. Bože už je pět hodin odpoledne, zítra je můj poslední svobodný den, do prdele! A ty kreténi furt zdržujou. „Emily my jedeme." upozorňovala mě máma. „Dobrá." řekla jsem líně, aby nepoznali, že se k něčemu schyluje. „Vážně nechceš jet s námi?" zeptala se. „Ne, včera mi to stačilo." řekla jsem stejně klidně, jako předtím. „Tak se měj." mávla mi a odešla. Dál jsem v klidu ležela a psala si s Harrym.

Me: Už se chystají k odjezdu :D

Harry: Že by už konečně vypadli? :D

Me: Jop, tak až budou pryč, můžeš přijít. ;)

Harry: Jak je na tom voda ve vašem bazénu? :D

Me: Docela dobře, jdu si obléct plavky :P

Harry: Čteš mi myšlenky :D

Me: Nevím, jak to mám brát... O.o

Harry: No... to je jedno :D

Me: Budu dělat, že jsem to nečetla :P

Zakroutila jsem nad ním pobaveně hlavou a šla si obléknout plavky. Vzala jsem si své oblíbené modrooranžovožluté od značky triangl. Sotva jsem stihla dojít dolu do haly, Harry už zvonil na zvonek. „Si děláš prdel, nějak rychlej ne?" uchechtla jsem se a šla mu otevřít. 

„Ahoj, Harry." usmála jsem se a pustila ho na dvůr. „Ahoj, hezký plavky, dnes je celkem teplo, co?" potutelně se usmál. Ajaj, na tom neshledávám nic dobrého. Jako bych si to nemyslela, Harry si mě zvedl do náruče a nesl dozadu. „Neříkala jsem nic o tom, že chci hodit do bazénu." zakňourala jsem. „A to vadí?" uchechtl se. Už se mnou došel k bazénu, „Harry ne, prosím." omotala jsem mu ruce kolem krku a přitiskla se k němu. „Jsi jako klíště." zasmál se. „Jo a budu ještě horší, jestli mě tam hodíš." protočil oči a postavil mě na zem, ale jakmile jsem stála, strčil do mě a já skončila ve vodě. „Harry!" křikla jsem, utopím ho, přísahám, že ho utopím. 

Skočil za mnou, ale to neměl dělat. „Vyber si, chceš utopit, nebo uškrtit." dala jsem mu na výběr. „To bys mi neudělala!" zatvářil se naoko uraženě. Doplavala jsem k němu, „Možná." zákeřně jsem se usmála a skočila mu na záda. „To má být to topení?" zeptal se mě. „To přijde, neboj se." upozornila jsem ho. „To jako vážně? Ještě mi něco dlužíš, a chceš mě tu topit?" uchechtl se. „Mám ti to splatit?" zeptala jsem se. „Možná později." přikývla jsem. „Hele, nepřipomíná ti tohle něco?" narážela jsem tím na to, jak jsem u nich jednou přespávala, a Harrymu se stala menší nepříjemnost. „Jo připomíná, ale tentokrát se to nestane." tak to chci vidět. „Vážně?" skočila jsem do vody a stoupla si před něj. 

Omotal mi ruce kolem pasu, jako to bylo tenkrát, ale já nic necítím. „Říkal jsem to." zákeřně jsem se usmála, uvidíme. Trošku jsem se posunula, a ruku si položila na jeho břicho, posouvala jsem jí pomalu níž. Přejela jsem přes jeho plavky, to už bylo lepší, a pak že se to nestane. Ještě párkrát jsem přejela přes zvětšující se bouli a pak přestala. „Vážně se to nestane?" otočila jsem se k němu a neubránila se úšklebku.

Chytil mě pod zadkem a vysadil si mě, omotala jsem mu nohy kolem pasu a ruce kolem krku. „Ještě jsem nedostal pusu." usmála jsem se a přitiskla své rty k těm jeho. Na prst jsem si namotala jeho kudrlinky, jeho jazyk vyhledal můj. Upevnila jsem stiskl mých nohou, a neubránila se úsměvu do polibku, Harry moc dobře věděl proč. 

„Mlč, já to vím." zamumlal mi do rtů. „Vždyť nic neříkám." usmála jsem se znovu. Uslyšela jsem šramot Harry mě pustil a já se plavala podívat blíž ke straně, ale nikde jsem nic neviděla. „Nic nevidím, asi to byli zase jen kocouři od sousedů." pokrčila jsem rameny. Lekla jsem se, když mi Harry znovu omotal ruce kolem pasu a zaútočil na můj krk. Položila jsem své ruce na jeho a hlavu naklonila na stranu, abych mu ulehčila přístup. „Harry..." chtěla jsem mu říct, ať mi nedělá znaménka, jinak mě seřvou. Ale nějak jsem nemohla najít slova. „Bez..znamének, prosím." dala jsem dohromady. „Dobrá." zamumlal mi do krku. Můj mozek odmítal pracovat, jediné co dokázal vnímat, byli Harryho doteky a jeho rty na mém krku. 

My fucking wedding day (H.S. CZ FanFic.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat