16 Proč si kurva nic nepamatuju?!

632 35 8
                                    

Probudili mě nějaké hlasy.. Gemma a Eleanor. Trochu mě bolí hlava... Ležím v Harryho posteli mám na sobě Harryho tričko a jeho ruce jsou omotané kolem mého pasu. Jsem zády natisknutá na jeho hruď. A moje bříško je placaté, jako vždy bylo. V pokoji nevidím dětskou postýlku a na mém mobilu je správné datum. Ten sen byl divný, ale nádherný. Usmála jsem se. Tohle jsou vždycky moje nejlepší rána, v Harryho posteli. 

Až na tu hlavu, a to, že nevím, co jsem včera dělala naposledy. Pamatuju si, že jsme hráli flašku. Že jsem seděla Harrymu na klíně. Pamatuju si, jak jsem s Harrym šla sem. A pak nic... tedy, ještě sem tam jak jsme tady pili. Zapomněla jsem toho dost. Ani nevím, kde mám mobil a už je šest ráno. Počkat!... Slyším mou mámu. A do prdele! 

„Emily!" uslyšela jsem jí těsně za dveřmi. Rychle jsem zavřela oči, i když jsem byla ke dveřím otočená zády. Neobtěžovala se klepat, rovnou vpadla do pokoje. Harry se probudil, a já jsem dělala, že jsem byla taky právě vyrušena ze spánku. „Co tam... Emily?" polekaně jsem odskočila od Harryho, ale stále měl ruce omotané kolem mého pasu. Nějak se nestíhal zorientovat. 

„Pusť jí!" vykřikla máma. „Ne matko." zastavila jsem jí, když šla k Harrymu. Určitě mu chtěla dát facku, znám jí moc dobře. Harry mě pustil „Co sis to dovolil? Svést zadanou dívku, v předvečer její svatby? Ukrást její panenství?!" cože? „Matko klid, on za nic nemůže! A jak jsi to myslela?. Ty si myslíš, že jsme spolu spali?" zeptala jsem se. 

„A co si mám jiného myslet? Když tě najdu v jedné posteli s ním a ke všemu máš na sobě jeho tričko a on je skoro nahý!" protočila jsem oči. „To tričko jsem si vzala sama od sebe a to, že spím v jeho posteli byla jen náhoda. Jakmile jsem sem přišla, usnula jsem." „A to ti mám věřit? Po tom co jsi udělala? Po tom co doma předvádíš?" rozhodila rukama a obešla postel. 

Začala jsem se posouvat k Harrymu, omotal mi ruce kolem pasu, přitulila jsem se k němu. „Nechte jí být." řekl Harry. „Nedotýkej se mé dcery." zavrčela máma. „Bude se mě dotýkat kdykoliv se mu zachce, protože může, a co ty s tím uděláš? Nic! Tohle je můj život, tak mě do prdele nech žít!" zavzlykala jsem. „Pusť jí." řekla znovu a důrazně. „Nemám k tomu důvod." odpověděl Harry. „Emily, ty se teď zvedneš a okamžitě půjdeš domu." zavrtěla jsem hlavou. 

„Proč ne? Přeci nezrušíme svatbu, protože tobě se nechce vylézt z postele, ve které je náhodou i on." ukázala na Harryho, který mě stále držel. „On je celý můj život, takže ano, klidně bych to udělala." zavrčela jsem. „Emily a dost, myslím, že jsi tu po celou dobu střední spala tak často, že se ti nic nestane, když už vstaneš a půjdeš se domů připravit." natáhla se po mě, ale nechytila mě. 

„Vážně? A tobě by se nic nestalo, kdybys mě k oltáři nevedla. Beztak už mi celý můj život plánuješ, tak mi ještě nemusíš navádět další, podle tebe správnou cestu." vypadlo ze mě, okamžitě jsem si zakryla ústa rukou. „Co jsi to řekla?" rozšířili se jí zorničky. „Slyšela jsi." zamumlala jsem. 

V tu chvíli mi vrazila facku. „Emily, přestaň se předvádět a pojď domů. Winteyovým neřeknu, kde jsi spala, a ani co se tady odehrálo, ale pojď domů." nechci, nechci, nechci. „Fajn." zavrčela jsem. „Tak se zvedej." založila jsem si ruce na hrudi. „A převléknout se můžu?" řekla jsem ironicky. Jistě, že se ještě převléknu. „Před ním?" vyjekla. 

„Jo, před ním. Je to, jako bych byla v plavkách." už takhle byla dost vytočená z toho, že mě našla v jedné posteli s Harrym, já mám na sobě jeho tričko a on jen boxerky. Tak proč bych si trochu nezaprovokovala? 

„Neuvidí tvoje skoro nahé tělo." pokrčila jsem rameny. „Nic co by už neviděl." Harry měl na tváři stejně překvapený výraz, jako moje matka. „Pane Bože, nechci ani pomyslet na to, co všechno jste dělali. Vstávej, a dělej!" zvýšila hlas. 

My fucking wedding day (H.S. CZ FanFic.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat