14 Divný sen 4/5

544 42 3
                                    

Anne okamžitě přiběhla do kuchyně, „Gemmo dojdi pro tašku a nastartuj auto!" Gemma odběhla a já tam zůstala s Anne. „Zlato klid, dýchej a hlavně se neboj." mluvila na mě pomalu. Její hlas mě uklidňoval. „Musíš vstát Emily." chytila jsem se za její ruku a ona mi podepřela záda. Pomalu jsem si stoupla a pak se opřela o stůl. 

„Zavolej Harrymu, prosím." zakňučela jsem. „Až tě dostaneme do auta, zavolám mu, slibuju, ale teď pojď." dala mi ruku kolem pasu a pomalu mě vedla z kuchyně. Přiběhla k nám Gemma. „Taška je v kufru, auto nastartované." řekla pohotově a chytila mě stejně jako Anne, jen z druhé strany. Bolest se znovu projevila, chytila jsem se za bříško a zakňučela. 

„Dobrý Emily, to zvládneš." snažila se mě uklidnit Gemma. Dostali mě do předsíně, Gemma mi pomohla obléknout a Anne mě přidržovala. Když mě oblékli, odvedli mě k autu, do kterého mě hned posadili. Anne si sedla vedle mě a Gemma za volant. Anne vytáhla mobil a vytočila Harryho číslo, já jsem se jen držela za bříško. 

„Harry... Harry vezeme Emily do nemocnice, bude rodit.... V klidu, odejdi ze školy já tě omluvím, hlavně přijeď.... Do centra... Dobrá... Neboj se o ní, jsme tu s ní my." prcek se znovu pohnul, „Au!" zaskuhrala jsem tentokrát víc nahlas. „Musím končit Harry." Anne položila mobil a začala se mi věnovat. „Emily dýchej, pomalu." chytila mě za ruku a sedla si blíž ke mně. „Neboj se, Harry už jede za námi. Za chvíli budeme v nemocnici."

*

Už mám vše za sebou, ležím na pokoji a čekám, až mi přinesou prcka. Stále nevím, jestli je to holčička, nebo chlapeček. Nemůžu se dočkat, ale jsem unavená. „Paní Blackettová-Winteyová?" vešla dovnitř sestřička. „Ano?" otevřela dveře dokořán a dovnitř vešla doktorka, a v náručí nesla malé děťátko. Do očí se mi nahnaly slzy. Donesli mi ho k posteli a dali mi ho do náruče. 

„Máte holčičku." usmála jsem se, Harry bude mít ještě větší radost, než by měl normálně. „Potřebuju, abyste mi řekla pár informací, potřebuju je zapsat." přikývla jsem. „Jméno otce... to je pan Phillip Wintey, že?" zavrtěla jsem hlavou. „Ne, její otec je Harry Styles." řekla jsem. „Ale moje máma, můj manžel a jeho rodiče se to nesmí dozvědět. Prosím." zakňučela jsem. 

„Dobře, slibuji, že udělám vše proto, aby se to nedozvěděli." přikývla jsem. „Děkuju." doktorka se jen usmála. „Jméno vaší holčičky?" „Darcy Amma Styles. S tím příjmením to nechte na mě." uklidnila jsem jí. „Dobrá, ještě chvíli vás necháme, na chodbě už na vás někdo čeká, za chvíli je sem pustíme." přikývla jsem a doktorka vstala. Sestřička dala na postýlku vedle mě cedulku: Darcy; 29.1. A pak obě odešli. 

„Ahoj Darcy." usmála jsem se, je hrozně roztomilá. Darcy zamžourala očima, má svítivě zelené oči, stejně jako Harry. Pohladila jsem jí po ručičce, „Za chvíli přijde táta, babička a teta. Zamilují si tě." někdo zaklepal na dveře, „Ano?" otevřeli se a v nich se objevil Harry, hned za ním šla Gemma a nakonec přišla Anne, která za sebou dveře i zavřela. 

„Ahoj babe." usmál se Harry a šel ke mně. „Ahoj." oplatila jsem mu úsměv, sklonil se k mým rtům, na které mě políbil. „Máme Darcy." podívala jsem se na miminko, které jsem držela v rukou. Harrymu se na tváři rozlil ještě větší úsměv. V očích se mu objevili slzy, „Vezmi si jí." pomalu jsem mu malou Darcy podala. Sedl si s ní do křesla vedle postýlky. 

„Harry ztratil řeč." usmála se Gemma a šla i s Anne k němu. Gemma se snížila do dřepu a Anne se jen lehce naklonila. Harry držel Darcy za ručičku. „Je nádherná." usmála se Anne. Darcy pomalu otevírala oči, „Má Harryho oči, ale úplně." řekla udiveně Gemma. Darcy se dívala na Harryho a Harry zase na ní. Právě k ní přilnul, a ona k němu určitě taky. Bude pro něj hodně těžké vidět, jak si s ní hraje Phillip, anebo jak jí drží a myslí si, že je to jeho dcera. Bude hodně žárlit. 

My fucking wedding day (H.S. CZ FanFic.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat