2.BÖLÜM: "Arat SİPAHİOĞLU"

21.7K 1K 47
                                    

BU BÖLÜMÜMÜZ DE DÜZENLENDİ...

VOTE ve YORUMLARINIZI esirgemezseniz çok sevinirim...

İyi Okumalar;

Genç kızın kıyafetlere düşkünlüğü her zaman bilinen bir şey olmuştu. Güzel giyinmek, güzel kokular sürmek hoşuna gider ve kendini mutlu hissederdi.

Belkide tüm hayatı boyunca annesinin ve babasının karışmadığı tek şey olduğu için bu kadar sevip, sahip çıkmıştı bu sevgisine.

Onu yapma Bade, bunu yap Bade, daha fazla başarı Bade ve bir sürü kural vardı genç kızın hayatında. Bu kuralların dışında, sadece kendi benliğini bulduğu tek hobisi alışveriş yapmaktı.

Bu özellik büyüdükçe çığrından çıksa da babasının neredeyse bitmeyecek kadar parası vardı. Bu yüzden hiç bir zaman kendini frenlemeden, her sinirlendiğinde kendini mağazalara vurmuştu.

Ama gel gör ki hayatın bizi nereye savuracağını bilemezdik...

Bade ilk başlarda kendini frenlemeden alışveriş yapmaya devam etmişti. Ama paralarının yavaş yavaş suyunu çektiğini farkettiğinde üzgün ve mutsuz bir şekilde kendini yavaşlatmıştı.

Sonunda tamamen alışkın olmadığı bir durumda; beş parasız yolun ortasında, hayatın gerçek yüzüyle başbaşa bırakılmıştı.

Yine de karşısında duran bu kıyafetleri gördüğü an, fazla abarttığını anladı.

Sadece yanına alabileceklerini alması gerekirken, o hiç bir kıyafetlerine kıyamamış koca 3 valiz yaparak, neredeyse tüm kıyafetlerini sığdırmaya çalışmıştı.

Ayakkabılarını da diğer valizlerine dağıttıktan sonra derin bir nefes alıp, eksik bir şey bırakıp bırakmadığını görmek için etrafına baktı.

Sabah uyanır uyanmaz dün akşam birazını hazırladığı valizleri düzenlemiş, ev sahibini arayarak evden çıkacağını bildirmişti.

Yaşlı adam en son kirasını 2 hafta önce yatırdığı için bu ayında 2 haftalık kirasını vermesi konusunda onu kesin bir dille uyarmıştı. Bade yaklaşık yarım saat hiç sevmediği ev sahibiyle, uzun laf dalaşlarına girmiş ancak; yine de kazanan olmamıştı.

Cahile bir şey anlatmak Bade için gerçekten çok zor bir durumdu.

Sonunda pes etmiş Dubai'den banka yoluyla kirasının 2 haftalığını değil tamamını yatıracağını söylemiş, suratına kapatmıştı.

Genç kız tamamiyle hazır olduğuna kanaat getirdiğinde, koluna taktığı saati geçen hafta iyi ki satmamışım diye düşünmüştü. Babasının doğumgünü hediyelerinden biriydi, ona hala kızgın ve kırgında olsa hiç bir zaman babasının ona aldığı bir şeyi ne kaybetmek isterdi, ne de bozmak...

Uçak saatinin yaklaştığını anladığında valizlerini zorlayarak kapının önüne koymuş, ellerini cebine sokarak bu kadar valizi nasıl aşağı indireceği hakkında fikir yürütmeye başlamıştı.

En iyisinin taksi çağırıp yardım istemek olduğuna karar verince, mutfaktaki buzdolabının yanına giderek üzerine yapıştırılmış taksi durağının numarasını çevirip, taksi göndermelerini rica etti.

O sırada taksi gelene kadar yavaş yavaş bir iki valizi aşağı indirmişti. Taksinin köşeden döndüğünü görünce ellerini beline koyup derin bir nefes aldı.

Taksici valizleri görür görmez aşağı inmiş;

"Bagaja koyalım abla!" demişti.

"Yukarıda 3 tane daha var, sığdırabilir miyiz ?"

DUBAİ MASALI (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin