MULTİ: ARAT'IMIZ :))
EVET TATLI OKUYUCULARIM. BU BÖLÜMDE ARAT'IN KİM OLDUĞUNU ÖĞRENİYORUZ :)
VOTE ve YORUMLARINIZI eksik etmezseniz sevinirim. Hepinizi öpüyorum.
İyi okumalar;
Bana göre her sorunun cevabı olduğunu düşünürdüm. Çünkü net bir insandım. Ancak şimdi anlıyorum ki babamın bana cevap verdiği soruların hepsi kaçamak cevaplardan oluşuyormuş.
Aratla o konuşmamızın üzerinden 1 hafta geçmişti. Arat iş için İstanbul'a gittiği için birdaha hiç karşılaşmamıştım. Bende bu süreçte kendimi işe vermiş, kaba taslak bazı yerlerin çizimini bitirmiştim. Metin'le kaynaşmıştık ve gerçekten çok iyi bir insandı. Bana çok yardımcı oluyordu, gerçekten başarılı bir mimardı. Fatma'yla tanışmıştım çok tatlı bir insandı ancak fazla konuşuyordu. Şirkettekilerle kaynaşmıştım, iyi insanlar vardı. Ancak benim beynim hala anlamsız bir şekilde bulanıktı.
Şu an ise bana verilen evin balkonunda kahvemi yudumluyordum. Ne kadar düşünmek istemesem de aklımı kurcalayanlardan vazgeçemiyordum.
Babam, annem, Arat... O kadar çok isim geçip dolanıyordu ki ne yapacağımı bilemiyordum.
Derin bir nefes çekip koltuğa oturdum. Sehpanın üzerine kahvemi bırakırken, tabletimi aldım.
Haberleri gezinmeye başladım. Klasik haberler derken annemle babamın resmini ekranda gördüğüm an kalbim tekledi.
Yine boy göstermişlerdi ve ben yoktum.
Bu kadar çabuk benim gitmemi, yokluğumu kabul ettiklerini inanamıyordum.
Gözlerim dolarken ağlamak istemediğim için gözlerimi tavana dikip elimle hava yaptım. Sonra ise altında yazan yazıları okudum ve bu benim daha da canımı sıktı.
Bu bir röportajdı;
-Arif Bey kızınız Bade Hanım uzun süredir ortalıklarda görülmüyor bir nedeni var mı ?
-Hayır. Biliyorsunuz ki, şirketlerimizin başına onu geçirmeyi düşünüyorum. Oda bu sorumluluğun altına girmeden önce uzun bir tatile çıkmak istedi. Bizde kabul ettik.
-Anlıyorum. Peki Bade Hanımın evleneceği haberleri yalan mıydı ?
-Hayır, tabiki. Kızım elbette bir gün evlenecek. Ancak o mesele şu an askıya alındı. Dönünce yine su yüzüne çıkacaktır.
-O Zaman Bade Hanımın bir an önce dönmesini diliyoruz. Şimdi de işiniz ile ilgili olan bir gelişme için bilgi almak istiyoruz?
-Tabi buyrun.
-Biliyoruz ki Türkiye'nin en iyilerindensiniz. Dubai ve bir çok şehirde en iyi olan SİPAHİOĞLU HOLDİNG ile anlaşma yaptığınız bilgilerine ulaştık?
-Bu konuyu şu an konuşmasak daha iyi olabilir, yakında bununla ilgili bilgileri sizlerle paylaşacağız. Bu kadar yeter arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederiz.
-Biz teşekkür ediyoruz, eşinize ve Bade Hanıma selamlarımızı iletirseniz seviniriz.
Babam. Yine yapmıştı işte yapacağını. Beni kandırmıştı. Karışmayacağım derken karışmıştı. Bu iş, herşey onun eseriydi. Şimdi anlıyordum Arat'ın dün bana ne demek istediğini.
Beni aptal yerine koymuşlardı!
Yarın o şirkete gidip Arat'a gününü gösterecektim. Ne demek babamla anlaşıp, beni tufaya getirmek!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUBAİ MASALI (ARA VERİLDİ)
RomansaBade tam kapıyı açarken kolundan yakaladığı gibi döndürüp onu kapıyla kendi arasına sıkıştırdı. Bade sinirden zannettiği düzensiz nefeslerini alıp verirken, Arat Bade'sine bu kadar yakın olmanın heyecanını yine yaşamaya başlamıştı işte. Bu hatun o...