Dneska je Valentýn a já jsem sama, super. Aria jméno mé, je mi 16, mám 169 cm, dlouhé blonďaté vlasy a zelenomodré oči. Je to děs být sama, jsem zamilovaná do Laita, který je se mnou ve třídě, ale ten o mě nezavadí ani pohledem, kdykoliv jsem se pokusila ho nějak svést nebo tak něco, nevyšlo to. Vážně mě to ubijí. Seděl jsem přímo vedle něho, ale on si mě moc nevšímal. Po hodině jsem se zvedla a šla do šaten. "FAJN! Teď všechno ponechám náhodě!" řekla jsem a strčila jsem do jeho skřínky valentýnku a taky vzkaz, kde se setkáme- nebo-li kousek od mého bytu.
Čekala jsem v parku u jezírka, nedaleko mého bytu, na Laita. Uběhlo zhruba půl hodiny a přišel. Nedokázala jsem se udržet a musela jsem se usmát, když jsem ho viděla přicházet. "Ahoj." zamávala jsem mu. "Ale, ale, tebe bych tu vůbec neočekával." usmál se na mě laškovně. "Takže, ty jsi má tajná ctitelka?" řekl a přitom se mlsně olízl, ihned jsem zčervenala. "No... ano." usmála jsem se na něj nejlépe, jak dokážu. "Chceš znát moji odpověď?" zeptal se až nadpřirozeně svůdně. Jen jsem přikývla. Udělal krok ke mě, takže byl u mě opravdu hodně blízko, natolik, abych mohla cítit jeho přirozenou vůni. Neodolala jsem a musela jsem jí nasát do plic. Byla tak omamná a uklidňující. Sklonil se ke mě. "Taky tě miluji." zašeptal svůdně a olízl mi krk. "Chceš někam zmizet?" zeptal se, když se ode mě odtáhl, aby mi viděl do tváře, která jsou měla úplně rudou. "Ano." zašeptala jsem s lehkým úsměvem. "Bydlím nedaleko, tak jestli chceš?" na vrhla jsem mu.
Dorazili jsme ke mě do bytu, když jsem za námi zavřela dveře, Laito mě k nim hned doslova přišpendlil a začal mě líbat. Konečně! Konečně ho mám jen pro sebe. Pak se sklonil k mému stehnu, mlsně ho olízl a zakousl se do něj [njn prostě starý známý Laito, tak jak ho známe a jinak bych to asi nenapsala xDDD takže... snad to nevadí :D]. Musela jsem zasténat, byl to bolestivý pocit, ale přesto se mi líbil, protože to byl Laito, kdo ho způsoboval. Vážně moc ho miluji a vím, že i on mě. Dokáži mu to vyčíst z očí, dívá se na mě svýma zeleným očima tak dravě a vášnivě, a přesto tak něžně a ohleduplně. Rychle mě vyzvedl a odnesl po pár minutách hledání do mého pokoje, tam mě položil na postel a vytáhl z kapsy malou bonboniéru. "Víš, co s tím zamýšlím?" zeptal se zvědavě. "Asi mám tušení." ušklíbla jsem se. Rozbalil bonboniéru a vzal jeden bonbón. Strčil si ho do pusy a hned po tom mě začal líbat. V ústech jsem pocítila jeho jazyk a chuť pralinek. Tahle kombinace je od teď má nejoblíbenější. Další bonbón mi položil na stehno, tam kde mě kousl, a znova mě kousl + si dal při tom čokoládu. "Jak asi chutná má krev s čokoládou?" pomyslela jsem si. Podívala jsem se na něho se zarudlými tvářemi. "Chutnám.... dobře?" zeptala jsem se stydlivě, což ho asi dostalo, jelikož se začal červenat. Lehce přikývl "Jsi sladší než čokoláda." řekl a znovu mě políbil, tenhle čokoládový polibek, je lepší než sama čokoláda a květiny, které se typicky k Valentýnu dávají.
~The End of 3 part~
---No klasika XD moje kecy nakonec, snad se vám to líbilo, sice se snažím, ale pořád mi to připadá strašně odfláknuté, njn páč Laito není můj šálek kávy :P Já ho prostě nedokážu vystihnout a ne a ne, jakkoliv to zkouším mi to nejde :P Pls neukamenujte mě tu za to!! :'( jinak můj nový zlozvyk :D -> Bye~ I ♥ YOU ALL!!!---
ČTEŠ
Diabolik Lovers aneb jak to bylo dál? [DOKONČENO]
Fanfiction[WARNING - MEGA CRINGE PSALA JSEM TO VE 12!] Jak to asi bylo dál? Po tom co se Yui vrátila zpět k otci a upíry zanechala samotné, se její život zase vrátil do starých kolejí. Když dospěla, měla svatbu a narodila se jí dcera, která byla její přesnou...