3. Šermířský turnaj alá nepřinližuj se k Akane, když má v ruce kord

1.7K 82 22
                                    

Bratři jen zaraženě koukali za autem, ve kterém Yui odjela. „Co myslela tím, ať nás netrápíš?" zeptal se Kanato. Akane se na ně podívala, chvíli na všechny jen tak hleděla a ani se nehnula. Pak se stalo, ale něco docela divného a překvapivého.... Usmála se na ně, trochu křečovitě, ale usmála a zároveň padla k zemi. Všech šest bratrů k ní ihned přiběhlo „Hej!" křikl Ayato. „Co je s ní?" zeptal se Suberu nechápavě. „Hej! Teď máme šanci se z ní napít!" řekl Laito, ale ihned mu někdo dal pěstí. „To ať si zkusíte!" řekla Akane a začala kašlat. „Nic mi není!" dodala a znovu zakašlala „Asi ano, když takhle kašleš." řekl skepticky Ayato. „Není-mi-nic! Jen mám horší zdraví. Narodila jsem se s extrémně slabou imunitou, sice už je to lepší, ale jednou za čas se mi tohle stane, není to tak hrozné, jak to vypadá." po této větě už nekašlala. „Ocenila bych, kdybys mě pustil" řekla směrem k Ayatovy, který jí za tu chvíli stihl vzít do náruče. „Ani náhodou." řekl a i s ní v náručí vstal. „Odnesu tě." oznámí a otočil se. Akane nic neříkala a vypadala nabručeně. Ayato se ještě podíval na ostatní a vyplázl na ně jazyk, protože, tohle se mohlo stát snad jen jemu. Laito s Kanatem se jen kysele šklebili, Reiji, Shuu a Subaru na to nijak nereagovali a Ayato radši odešel.

Akane už byla s upířími bratry dlouho, nic moc se nedělo a asi nechcete slyšet nudné historky o tom, jak jednou Akane zmlátila i Reijiho, ano i na něj přišla řada, ani její 17 neoslavili pořádně, no slavili je, ale nedopadlo to nejlépe. Je s nimi už 2 měsíce a blížili se letní prázdniny a s nimi něco velice důležitého pro Akane. Akane přemluvila ředitele školy, aby letos jejich školu přihlásili do okresního šampionátu v šermu, jelikož je juniorská světová šampionka v šermu. Dříve Akane reprezentovala svoji starou školu, ale teď se rozhodla reprezentovat svoji nynější školu, a taky se těší na to, že tam uvidí jejího bývalého parťáka, kterému dá řádnou lekci, na městských, okresních atd. šampionátech s ní už mají zkušenost, a tak jí nechávají soutěžit s kluky.

Bylo brzy ráno, ano ráno a Akane lítala po celém domě, jako splašená, až tím vzbudila všechny upíry. „Ksakru Akai! Co tu děláš, tak pozdě?!" zakřičel na ní Ayato. Ano, řekl jí Akai, začal jí tak přezdívat, ovšem by asi ani nezačal, kdyby mu to neporadila. „Taky ti přeji dobré ráno." řekla skepticky a hledala svůj kord, jelikož neví, kam ho položila. Za tu dobu se docela i s Ayatem spřátelila. „Jo jo, brý ráno, teď mi vysvětli... co tu děláš?! Měla by jsi spát a všechny jsi díky tomu vzbudila!" Řekl jí Ayato naštvaně. „Co? Vy jste tu všichni?" podívala se směrem k Ayatovy, aby si ověřila pravdivost jeho slov. „To od tebe není hezké, mrško..." řekl Laito „všímáš si jen Ayata a nás ne." Odfrkl si. „Ne, všímám si jen Ayata, Shuua a Subarua. Ti jediní se dokážou poučit ze svých chyb a varování: ‚SÁHNEŠ NA MĚ. SI MRTVEJ' tak to je." Odfrkla si. 

„Hej, když jste nahoře, nevidíte můj kord?" zeptala se jich, jelikož byli u schodiště. Všichni se chvíli rozhlíželi. „Tamhle." řekl Subaru a ukázal ke dveřím na chodbu. „Díky." řekla Akane a šla pro něj. „A co to vlastně plánuješ?" zívl Ayato a opřel se o zábradlí. „Jedu s ředitelem školy na okresní šampionát v šermu. Donutila jsem ho tak trochu mě tam přihlásit. Vysvětlila jsem mu, že jsem 4 roky reprezentovala naši školu v šermu, jelikož jsem, ale ‚nadaná' mám speciální výhradu a mohu jako jediná dívka soutěžit s muži." Vysvětlila jim a kord opřela o pohovku, na které si chystala věci do tašky. „Nerad ti kazím náladu, ale asi to znamená, že pojedeme s tebou." ozval se Subaru. „Mě je to jedno, pokud my neuděláte ostudu." řekla a zase se začala rozhlížet. „Kde jsem nechala ten fleret?" zeptala se sama sebe. 

„Nevidíte můj fleret?" zeptala se jich. „Co je to?" zeptal se Kanato. Akane si povzdechla a plácla se do čela. „Fleret je druh kordu, používá se speciálně v těchto oborech, jako je šampionát atd. Je lehký a tenký, zatím co kord je určený k opravdovému boji na život a na smrt." vysvětlila. „Chápeš?" dodala pak a on jen přikývl. „No, tak když už víte, co je fleret...." Začala klidně. „NEMŮŽETE MI KRUCINÁL ŘÍCT, JESTLI HO NEVIDÍTE?!" zařvala na ně. Kluci se chvíli rozhlíželi, Shuu jen zavrtěl hlavou a odešel. Po chvilce se vrátil, šel po schodech k Akane a pak jí hodil kord, nebo spíše fleret. „Půjč si tenhle, je 100% lepší než tvůj." řekl Akane, fleret chytla bez potíží, vyndala ho z pochvy a začala si ho prohlížet. Párkrát si ho přehodila z levé ruky do pravé. Pak se s fleretem rozmáchla směrem ke schodišti, výpad, sek atd. atd. „Máš pravdu, je lepší než můj..." řekla uznale a pokývala hlavou „ale stejně mám svůj nejradši." dodala. „Jelikož je po otci." řekla po tom tišeji. „No měli bychom si pohnout, pokud chcete jet se mnou, běžte se rychle převléct a sbalit si na dva dny" řekla a fleret vrátila do pochvy.

Diabolik Lovers aneb jak to bylo dál? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat