8. Show Tonight

907 60 20
                                    

„Nějak..." začala Akane a prohlížela si noty před sebou. „To není ono." řekne zamyšleně. „Souhlasím." řekl Shu a šel k ní kouknout se na jiné noty. „Většina lidí, co se té soutěže zúčastní hraje písničky tohoto typu." poznamenala Akane. Ostatní je nechápali. „Co s tím je? Vždyť to znělo skvěle?" namítla Ruunachi. „Nevím, jako by tomu něco chybělo." Řekla Akane. „Co tahle?" zeptal se Shu a ukázal na notový zápis. Akane ho rychle přelétla očima. „Co, kdybyste to obzvláštnili?" zeptala se se šibalským úsměvem Takara. „A jak?" zeptala se Akane. „Minulý rok porota a pořadatelé povolili doprovodný zpěv." Oznámila jí. „Ale tahle píseň nemá text." oznámí jí Shu. „Však já vím, složíte ho a Akane ho může zpívat." mrkla na ně šibalsky. „Můžete odejít?" pohlédla na jejich fake porotu Akane. „Jistě, na skládání textu je zapotřebí ticha." řekl Reiji a začal všechny hnát z místnosti.

Shu a Akane byli v obývacím pokoji zavřeni už téměř 3 hodiny. „Tak, co tam ta Palačinka s Shuem dělá?" zeptal se nervně Ayato... ano „Palačinka" zjistil, jaká je neskutečná zábava jí tak nazývat. Náhle někdo rozrazil dveře. „Ho...tovo!" vyhrkla Akane naprosto zřízeně a někam odešla. Ostatní se přesunuli zpět do obývacího pokoje a tam to vypadalo jako po válce: všude rozházené notové listy, Shu rozpláclí a asi mrtví na pianu. „C-co se to tu stalo?" zeptala se Lin-Li zděšeně. Shu lehce nadzvedl hlavu. „1. Nepohodli jsme se na tématu. 2. Ani jeden z nás neumí rýmovat 3. Vymysleli jsme deprimující a nerýmující se píseň." Vysvětlil a pak sebou sekl zpět o piano, které vydalo krkolomný zvuk. „Chceš to piano rozladit?!" vlítla tam Akane a vyhodila ho od piana. „Vezmi si housle a pojď to radši zkusit." řekla a sedla k pianu. Shu si musel stoupnout za ni, jelikož jeho noty se momentálně pohřešovali a nebyli upravené jako její. Ve chvíli, kdy se rozeznělo piano Akane začal tiše zpívat. [Text jsem složila sama, doporučuji pustit písničku a začít číst ten text k ní ve stejnou chvíli jinak se asi ztratíte XDDD njn buď vám písnička skončí dřív než vy, anebo vy dočtete dřív než písnička skončí. Jinak CZ překlad toho textu bude na konci kapitoly]

„Hey... I don't wanna cry... But you don't give me any chance. So I'm crying in the dark.

You weren't listening my voice, you never care, where I was, you ignored me, that the reason why I'm sad and unhappy. I was still crying alone.

Oh, it's so sad, you never loved me like I love you. I wanna be free now, but you don't wanna let me go! Oh, I'm gonna be stronger than you and never fall and never lose. I'm sure, I'm absolutely sure!

‚I will love someone more than you, I will be happy too.' This is all a one big lie. I really know, it's only in my head, I'm still crying alone.

You never come to me, you never speak to me, I don't wanna give up, but I'm afraid of that. My chance will disappear. I don't know, what to do after that. You always smiling like a Devil at me, but I have always loved you and I still do..."

Všichni ohromeně koukali. Ruunachi začala tleskat a pomalu se k ní přidávali i ostatní. Akane se zvedla od piana, otočila se směrem k nim a šla k Shuovy, který vzal housle a smyčec do jedné ruky a podal Akane ruku, ta se ho chytla a pak se uklonili. Lin-Li v tu chvíli zamrzla svým pohledem na jejich rukách. „No úklony máme nacvičený." uchechtla se skepticky Akane a pustila Shuovu ruku, v tu chvíli si Lin-Li trochu oddechla, má ještě šanci. „Kdy ta soutěž vlastně je?" zeptá se jich Reiji. Akane se zamylela. „Pozítří?" koukne na Shua, který jenom kývl. „Takže moc času nemáme, přihlásil nás tam na poslední chvíli" pokrčila rameny Akane.

Další den byli Shu a Akane omluveni z výuky, kvůli cvičení. Po té se balili, podle všeho pojednou přes den, aby dorazili k večeru a v noci už mohli vystupovat. „Co ještě?" zeptala se Akane Shua, když kontrolovali, co jim chybí. „Co kdybyste vzali i Akaniny housle, jen kdyby náhodou." řekla Takara. Ruunachi, Takara a Lin-Li mají přespat u nich... no přespat. I když Lin-Li v tom neviděla smysl, když tam nebude Shu, ale Ruunachi umí skvěle přemlouvat. „To by nebylo od věci." zamyslela se Akane. „Jdu pro ně!" řekla a odešla.

Diabolik Lovers aneb jak to bylo dál? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat