Dívky na 7 člennou skupinku koukali dosti překvapeně a zmateně, přeci jen, kdo by si pomyslel, že najít je bude tak snadné? Akane se na ně pořád dívala převážně s negativními pocity, Ayato taky trochu a ostatní se na ně dívali neutrálně. „Tak, co jste chtěli?" začal Ayato. Dívky ještě chvíli zhypnotizovaně hleděli na upíry, ale pak promluvila Ruunachi. „Ředitel nás poprosil, jestli bychom vás mohli najít, a že prý někteří z vás, by nám pak mohli pomoct, najít naše třídy." Vysvětlila jim. „Akai, není to kvůli tomu okresním šampionátu?" podíval se na ní Ayato. Akane jen pokrčila rameny. „Možná, přeci jen, vyhrála jsem první místo v chlapecké kategorii, asi se chce zeptat, jestli si ji škola může nechat." Řekla znuděně. „Počkat! Ty jsi kluk?!" koukla na ní překvapeně Lin-Li. „Jsem holka!" odsekla jí. „Radši si pohněte, nechci přijít pozdě kvůli vašemu vykecávání." Řekl Reiji a poupravil si svoje brýle, jak má ve zvyku.
Všichni se vydali do ředitelny, Akane se ovšem moc nelíbila přítomnost dívek, ale nějak to skousla. „Tak vás přeci jen našli." řekl ředitel, když všichni vstoupili. „No, potom, co jsi Akane předvedla na tom šermířském šampionátě, jsem se tě chtěl zeptat ohledně té ceny..." začal. „Klidně si ji tu nechte." odpověděla pohotově. Ředitel byl překvapený, že věděla, na co se jí zeptá, ale Akane už na to byla zvyklá. „Jinak mám na tebe a Shua žádost." řekl a ukázal na ni a Shua. To už Shu začal poslouchat. „Chci vás přihlásit do jedné hudební soutěže jako pár." Oznámil. „Co je to za soutěž?" zeptala se Akane. „Double Music Mix Amatuers." oznámil [soutěž jsem si vymyslela XDDD ráda si vymýšlím vlastní názvy, bylo by asi vtipné, kdybych tam napsala UtaPri :D ] „Tahle soutěž?" pozvedla Akane jedno obočí. I Shu vypadal, že ví o co se jedná, ovšem ostatní až trochu na Laita a Rejiho a možná i Takara, vypadali že neví, která bije. „Víte, ten váš menší duel onehdy byl slyšet po celé škole." ušklíbl se ředitel. „Já to beru." řekla Akane. „Nevím, jak Shu" dodala a podívala se na něj. „Beru to, bude to zajímavé." odpověděl nezaujetě. „To rád slyším, domluvte se, kdo bude hrát na co, a co budete hrát." řekl jim. „Teď už můžete jít, o ostatní se postarám." řekl.
Všichni odešli a chystali se rozejít do svých tříd. Ale dívky je zastavili. „Mohli byste nám pomoct, s těmi třídami?" zeptala se Takara. „Kde, která jste?" zeptala se nezaujetě Akane. „Já jsem ve třídě 1-C" řekla Ruunachi. „Fajn" řekla a přitáhla k ní Subarua. „Tvůj průvodce." oznámila jí „Sorry." omluvila se mu tiše. „Další." řekla. „Ráda dělám věci rychle a radikálně, tak ať to jede!" řekla nezaujetě. „Třída 2-B!" oznámili sborově Lin-Li a Takara. „Váš průvodce dámy." doslova jim předhodila Laita. „A příště bych prosila, abyste mě oslovovali bez toho „nějaká"" řekla nasupeným pohledem. „Myslím, že můžeme vyrazit!" zavelela a zavěsila se do Ayatova a Kanata. Reiji se nad jejím radikálním způsobem je ušklíbl. Shu nijak nereagoval a oděšel. Laito si nijak na svou novou společnost nestěžoval a Akane bylo upřímně ukradené, jestli se mu to líbí nebo ne. Víc litovala Subarua, kterého Ruunachi přímo předhodila, jako kus masa lvovy.
„Tak dámy." usmál se Laito svůdně. „Pojďte za mnou, jste ve stejné třídě jako já!" řekl a odvedl je do třídy, která byla poloprázdná, no ve srovnání s Akaninou třídou byla plnější. „Posaďte se, kde je vám libo." rozhodil rukama. Takara se začervenala, zatím, co Lin-Li ho moc nevnímala a vypadala trochu zasněně. „Laito Sakamaki jméno mé." usmál se na dívky. „Takara, ale už asi víš z dřívějška." usmála se na něj. Lin-Li ho jen stroze pozdravila a řekla, že jí těší, a šla si sednout na volné místo. „Hmmm.. Asi se jí moc nelíbím." řekl Laito, na oko ztrápeně. Takara se jen zasmála. „No mě přijdeš zajímavý." řekla „No, to jsem rád." Ušklíbl se.
Subaru odváděl v tichosti Ruunachi do jejich třídy. „Takže.... Jak se jmenuješ?" zeptala se ho stydlivě. Subaru se jí líbil už od první chvíle, kdy ho uviděla. „Subaru." řekl stroze, což ji trochu zklamalo. Subaru ji dovedl do třídy, kde žáku taky moc nebylo. Nic neříkal a šel si sednout na své místo. Ruunachi se usadila hned vedle, kde bylo prázdné místo. „Těší mě." řekla s úsměvem a podala mu ruku. On jen něco zamumlal, zakýval hlavou a dál se o to nezajímal.
Byla přestávka na oběd. „Akai mám hlad." postěžoval si Ayato, který seděl vedle ní. „Svoji krev ti nedám." řekla a rovnala nějaké papíry, které měla do hodiny. „Kdo řekl, že chci krev?" zeptal se skepticky Ayato. Akane se k němu otočila a pokrčila rameny. „Tak co chceš?" zeptala se ho. „Myslím, že víš..." ušklíbl se. „Takoyaki" řekla oba zároveň, ušklíbli se jeden na druhého a zamířili do kuchyně.
Když byli v kuchyni, vzali si zástěry, Ayato by Akane ani nepomáhal, ale řekla mu, že jestli něco chce, tak jí pomůže, nebo si to nechá pro sebe.
Ostatní se sešli v hale, jak mají ve zvyku, tedy kromě těch dvou kuchařů. No „kuchařů" už stihli udělat nepořádek. „Kde je Ayato a mrška?" zeptal se s ušklebkem Laito, podíval se na Kanata, jelikož je s nimi ve třídě, mohl by tušit, kde budou. „Nevím, nevnímali jsme je, že Teddy?" řekl a podíval se na svého plyšového medvídka. „Ti dva jsou do sebe zaoukaní, až se to nedá vydržet. I na Teddyho je to moc." dodal pak. Ostatní upíři se na něj překvapeně podívali. „Co myslíš tím zakoukaní?" zeptal se Reiji. „Ani nevím, vypadají tak, ale asi to tak nevnímají." odpověděl. „Ahoj kluci!" pozdravila je Takara a přiběhla k nim s úsměvem. „Co řešíte?" vyzvídala s úsměvem. Hned za ní přišla Lin-Li, která náhle zčervenala. „To je tady nějakej sraz?" zeptala se skepticky s úsměvem Ruunachi, která původně jen procházela. „Tak to já nevím." pokrčila rameny Lin-Li. „Dámy, tohle nejsou vaše záležitosti." řekl Reiji a poupravil si brýle. „Ale dva vám tu chybí." řekla s nevinným výrazem Takara. „Jak rozkošné." zasmál se Laito a pak nasadil svůj svůdný úsměv, Takara ihned zčervenala. „Co vím, zaslechla jsem hlasy z kuchyně, byli docela podobné těm dvěma." řekla zamyšleně Ruunachi. „Zase kuchyně?" povzdechl si Reiji. „Abychom šli." navrhl Laito. Všichni se vydali směr kuchyně.
„Hej!" křikla Akane a hodila po Ayatovy vejce. Smáli se jako blázni, kdo by řekl, že při vaření bude zábava? (Bylo to asi takhle -rychlé shrnutí událostí- : Ayato zakopl a nesl mouku a mouka skončila rozsypaná všude, včetně Akane a Akane se naštvala a Jeho neúmyslný čin mu oplatila, takže tam po sobě začali házet vše možné.) Ayato se sehnul a vejce ho minulo, v čem je háček? Ayato stál před dveřmi, ve kterých se zrovna objevil Reiji. Vejce skončilo na Reijim.
Ayato a Akaně měli co dělat, aby se nezačali smát, i když by neměli, vlastně o to se snažili snad všichni přítomní, jen Subaru a Shu s tím neměli práci, nesmáli se, jen se jim na rtech objevil letmý úsměv, ale bylo vidět nepatrné tćukání ramen od potlačovaného chechtání, přesto se drželi obstojně. „Co má tohle znamenat?" zeptal se Reiji, který se snažil zachovat klid. „No..." začala Akane „vaříme....?" Doplnil ji Ayato. Oba byli docela dost slušně zašpinění. „Vypadá to jako vaření?" zeptal se jich. „No...ne" řekl Ayato. „Ale přeci jen jsme něco udělali!" namítla Akane. „Vážně, kdy?" zeptal se tiše Ayato, byl z toho v šoku. Akane vytáhla hotové takoyaki. „Zvládnu se poprat s Ayatem a k tomu udělat jídlo, tomuhle já říkám multifunkční dívka!" řekla Akane se schválně přidanou dávkou sebevědomí a egoismu, aby to vyznělo lépe, ovšem se snažila se moc nesmát, to Ayatovy to moc nešlo. Laito, Kanato, Takara, Ruunachi a Lin-Li už vybuchli smíchy, chvíli po nich je následoval i Ayato s Akane a Shuu a Subaru smích statečně potlačovali. „Velmi vtipné." poznamenal Reiji. „Tak buď tu budete stát a smát se, nebo si dáme ty takoyaki." řekl a přešel k pultu, kam je Akane položila. Na každého vyšli dvě, ale úklid bohužel vyšel jen a pouze na Akane a Ayata, ale ti se s tím nějak smířil, nadělali nepořádek, tak ho musí uklidit.
Jo konečně se mi povedlo najít scénku, kde vaří :D
---No moje kecání na konec :D dneska jsem jela na výtvarku, takže se divím, že jsem to stihla, ale jsem za to šťastná, snad se vám díl líbil. :D Bye~ I ♥ YOU ALL!!!---
ČTEŠ
Diabolik Lovers aneb jak to bylo dál? [DOKONČENO]
Fanfic[WARNING - MEGA CRINGE PSALA JSEM TO VE 12!] Jak to asi bylo dál? Po tom co se Yui vrátila zpět k otci a upíry zanechala samotné, se její život zase vrátil do starých kolejí. Když dospěla, měla svatbu a narodila se jí dcera, která byla její přesnou...