4.

4.1K 266 11
                                    

Vtrhnem do učebne fyziky a zvalím sa do zadnej lavice.

Nech na mňa teraz nikto nehovorí, lebo mu vyškriabem oči.

,,Ehm...ehm." začujem si niekoho odkašľať, tesne za mojím chrbtom.

Prudko sa otočím a prehliadnem si človeka za mnou.

,,Čo?!" zrúknem na ňho.

,,Sedíš na mojom mieste." odpovie a prekríži si ruky na hrudi.

Áno...zase Logan.

,,Sadni si inam." syknem a otočím sa.

,,Nie...ja chcem sedieť tu." stojí si za svojím.

,,Aaarg...na!" vybuchnem a prudko odsuniem stoličku.

,,Spokojný?!" vybafnem a sadnem si o lavicu ďalej.

,,Hej." zaškerí sa.

,,Fajn!" odpoviem a otvorím si zošit.

Ja ho tak neznášam!

Do učebne vpáli fyzikár a začne nám vysvetľovať nové učivo.

Inokedy by som ho počúvala ale teraz nemám chuť na nič.

Chcem už aby bola prestávka a ja sa môžem zavrieť v knihovni a relaxovať.

Lenže čo? No nie...lebo do konca hodiny je to ešte skoro polhodina.

Opatrne sa otočím smerom k Loganovi.

Ako vždy, sedí vyvalený na stoličke a hrá sa na mobile.

Hneď ako sa na mňa pozrie, prudko sa otočím a kusnem si do pery.

Sakra....tak toto mi nevyšlo.

Konečne zazvoní na koniec hodiny a ja sa s hrmotom rozbehnem ku skrinkám.

,,Faith!" ohlási ma Avery.

,,No?" otočím sa ešte trochu namosúrene.

,,Prepáč ak som sa ťa nejak dotkla...ráno." povie previnilo a pohladí ma po ramene.

,,Je to v pohode...len sa ho už prosím nezastávaj...teda aspoň predo mnou nie." odpoviem a posledné slová šepnem ako keby to bolo nejaké tajomstvo.

,,Dobre dobre." pretočí očami a zasmeje sa.

,,Ďakujem." zaškerím sa a zhodím si veci do skrinky.

Vezmem si odtiaľ banán a knihu a zamknem skrinku.

,,Vidíme sa...na...ehm." zakokcem keď zbadám vyškereného Logana.

,,Avery?" usmeje sa na ňu akože ,,okúzlujúco,, a na mňa sa zamračí.

,,Nechám vás radšej." syknem a zamračím sa neho naspäť.

,,Čo je to za kravu?" začujem Logana za sebou.

,,Logan...je to moja najlepšia kamarátka." odpovie mu Avery a ďalej ma už ich rozhovor nezaujíma.

Mám chuť sa otočiť a kopnúť ho do hlavy. A bolo by mi totálne jedno či ho Avery milujem alebo nie. Teda dúfam, že ho nemiluje. Veď jasne vidno, že je to sukničkár ako vyšitý.

Zhlboka sa nadýchnem a namierim si to do knihovne.

,,Faith! Počkaj." ohlási ma zase niekto. Ja sa do tej knihovne snáď dnes ani nedostanem.

,,Áno?" otočím sa a zazriem Jordana. Super.

,,Ehm....prepáč ak ťa ruším...ale..." zamotá sa a ja len pretočím očami. Nejako často nimi pretáčam.

,,Jordan, vyklop to." poviem ostro.

,,Ja len...či by si dnes...so mnou nešla poobede...ehm...von...alebo tak." povie pomaly a poškrabe sa na zátylku.

,,Dnes?" zamyslím sa.

,,Dnes by to šlo. Príď pre mňa o štvrtej. Čau." oznámim mu a obídem ho. Nemám náladu sa teraz s ním naťahovať. Vlastne to nemám nikdy ale spravím mu radosť. On nie je až tak zlý ako sa zdá. Je celkom v pohode. Kamarát...iba kamarát.

Nejako sa pretlačím do knihovne a zas sa schúlim na mojom obľúbenom mieste.

Z čítania ma vytrhne buchnutie dverí.

,,Si si istá, že sem nikto nechodí?" začujem Loganov hlas. Zas tá buzna.

,,Sto percentne nie." odpovie mu niekto. Podľa hlasu mi to príde ako Becky. Školská princezná alebo ako ju mám nazvať. Veď chápete. Bohatá pipka, s peroxidovo blond vlasami, dlhými nechtami a špičkovou postavou.

Nakuknem spoza regálu a uvidím ako sa bozkávajú. Samozrejme...to som mohla čakať.

Logan ju pritisne o regál a pomaly jej vyhŕňa sukňu.

Ble...toto som nemala vidieť.

Čo mám teraz robiť? Ak vybehnem tak si bude Logan zas myslieť, že ho sledujem. Radšej si počkám do zvonenia. Dúfam, že nebudú rebelovať a pekne pôjdu na vyučovanie. Prosííím.

Tesne pred zvonením sa od seba odlepia a akoby nič výjdu z knihovne.

Zhlboka sa nadýchnem a potichu precupkám von. Ešte potichšie zavriem dvere a otočím sa smerom k jedálni. Pomaly tam prejdem lenže cestu mi zatarasí Logan. So stresom v očiach ma schytí a oprie o stenu.

,,Ty...kde si bola?" zamračí sa.

,,Čo? Nestaraj sa." odfrknem a chcem ho obísť ale nepodarí sa mi to.

,,V knihovni čo?" zasmeje sa.

,,A čo ak vonku?" odpoviem a prekrížim si ruky na hrudi.

,,To určite. Keby ideš von tak si vezmeš bundu." zaškerí sa a stále ma drží zacvaknutú pri stene.

,,Mohla som si ísť zapáliť." odpoviem po dlhšom tichu.

,,Prosím ťa, nesranduj už hej? Ty a fajčiť? Absurdné." rozosmeje sa.

,,Hahaha." poviem ironicky a šklbem sebou. Zrazu sa dosmeje a ostro sa na mňa zahľadí.

,,Bola si tam, že? V knihovni." spýta sa zas a silnejšie ma chytí.

,,Hej." odpoviem nakoniec.

,,Tak ak niekomu cekneš o tom čo si videla tak..."

,,Ooo...nebodaj sa mi vyhrážaš." zasmejem sa a hlboko sa mu zahľadím do očí.

,,Spravme dohodu." dodám vážne.

,,Akú?" prižmúri oči a ešte viac sa na mňa natlačí.

,,Ja to nikomu nepoviem, keď ty dáš pokoj Avery, platí?" spýtam sa už trochu vystrašenejšie, lebo jeho prítomnosť ma dosť znepokojuje.

,,Dobre...ale ak sa dozviem, že si to niekomu povedala tak si ma nepraj." šepne mi do ucha a tým ma totálne vyhodí z miery. Zacítim ako sa mi roztrasú kolená a naskočí mi husia koža.

,,Ne-nemám to komu povedať." odpoviem potichu a pokúsim sa odtiahnuť.

,,Pokoj Connorová. Ak budeš držať hubu, nemáš sa čoho báť." žmurkne a treskne ma po zadku.

,,To si si mohol odpustiť." syknem a prudko ho odstrčím.

Debil jeden debilný. Kretén sprostý. Ani nevie ako veľmi ho neznášam. Zabiť ho je málo.

Bad boy (SK)Where stories live. Discover now