2 týždne...
2 prekliate týždne sa tomu idiotovi snažím vyhýbať...
Pokým sa on o mňa nezaujíma, ja po nociach plačem.
O pár dní je školský uvítací ples pre prvákov ale prísť môžu aj ostatní.
Je jasné, že Logan si to nenechá ujsť.
A ja tam očividne pôjdem bez partnera ako najväčší lúzer alebo s Jordanon.
Takže ako lúzer.
Radšej...
,,Faith." ohlási na Avery a tým ma vytrhne z mojich myšlienkových pochodov.
,,Zas sa zašívaš v knihovni?" prekríži si ruky na hrudi a napraví orieškovo-ryšavé vlasy.
,,Prepáč." zaklapnem knihu a vložím ju späť do poličky.
,,Rómeo a Júlia? Vážne? Zas sa opúšťaš?" pretočí očami a zdvihne mi zo zeme veci.
,,Nie...je to...povinné čítanie." zamrmlem.
,,Ach...nevymýšľaj. Poď. Ideme na obed." potiahne ma za ruku.
,,Idem." vezmem si mobil a znova ho skontrolujem.
Žiadna správa od Logana.
Čo som mohla čakať.
Zavolal mi raz.
Ale to som nezdvihla..
Blbá...ja viem.
,,Dnes je streda! Je zdravý obed! Čiže nula kalórií." zasmeje sa Avery a mne trochu nadvihne kútiky úst.
,,Takže zelenina?" spýtam a zastanem pri nástenke s jedálnym lístkom.
,,Hmmm....dnes sú dusené fazuľové struky s varenými zemiakmi a pečivom. Samozrejme bez toho pečiva pre nás." začne bľabotať a ja sa rozhliadnem po jedálni
Pohľadom hľadám Logana.
Pokrútim hlavou a s táckou zamierim do fronty na obed.
Kuchárka so sieťkou na hlave a znudeným výrazom mi naloží plný tanier a popudí ma ďalej.
Pomaly sa šuchcem smerom ku stolu keď začujem Loganov smiech.
Prudko sa strhnem a otočím sa ku dverám.
So svojou partiou ma obíde a nevenuje mi ani jeden jedinký pohľad.
Sklopím zrak a vykročím ďalej.
Keď zrazu do niekoho prudko narazím a celý obsah mojej tácky zahučí na zem a na toho dotyčného.
V jedálni sa rozhostí ticho a ja na sebe zacítim pohľady prežúvajúcich žiakov.
Zdvihnem pohľad a zahľadím sa na chlapca s tričkom špinavým od fazuliek.
,,Ja som...nechcela...prepáč...fakt ma to." začnem sa ospravedlňovať ale preruší ma.
,,To je v pohode. Mám tu náhradné tričko." usmeje sa a ukáže všetkým rovný biely chrup.
V jedálni zas začne šum a vrava.
,,Naozaj prepáč." dodám zahanbene.
,,A naozaj je to v poriadku. Nemusíš sa ospravedlňovať. Máš tu nejaké tričko?" spýta sa.
,,Čo?" zaskočene zareagujem.
,,No to tvoje máš tiež obliate." zasmeje sa.
,,Jaj tak. Ani som si to neuvedomila." zasmejem sa na vlastnej hlúposti.
ESTÁS LEYENDO
Bad boy (SK)
Fanfic,,Dobre...ale ak sa dozviem, že si to niekomu povedala tak si ma nepraj." šepne mi do ucha a tým ma totálne vyhodí z miery. Zacítim ako sa mi roztrasú kolená a naskočí mi husia koža. ,,Ne-nemám to komu povedať." odpoviem potichu a pokúsim sa odtiahn...