12.

4.4K 249 19
                                    

Stojím tam ako obarená a nakoniec sa zmohnem len na prikývnutie.

,,Som rád, že si rozumieme." falošne sa usmeje a odpochoduje preč.

S pootvorenými ústami sa otočím a pomaly vykročím smerom domov.

Nerozumiem tomu chlapcovi. Raz tak, potom onak. Prečo ma tak strašne nenávidí? Veď som mu nič neurobila a po tomto výstupe sa ani nehodlám. Nie žeby som to mala niekedy v úmysle.

Vytiahnem z vačku mobil a vytočím Avery. Dúfam, že mi zdvihne.

Samozrejme, až keď si myslím, že nezdvihne nakoniec začujem jej zvonivý hlas.

,,Helouuu." zasmeje sa do mobilu.

,,Čau, Avery." odpoviem bez štipky zábavy.

,,Čo si zas suchá Faith?" oduje sa.

,,Nie som suchá ale akurát som dostala prednášku od Logana." dodám trochu zúfalo.

,,Čo? Čo ti ten fas zas hovoril?" vybuchne.

,,No...nedá sa to nazvať vyhrážaním ale niečo na ten štýl." odpoviem zbrklo a prejdem na druhú stranu.

,,Povedz mi, čo konkrétne ti povedal." vyzve ma.

,,Niečo v tom zmysle, že sa mu mám prestať miešať do života, mám nechať Teda aj jeho aťď..." zhrniem to a ďalej kráčam po chodníku ako múmia.

,,A on je kompletný?" vybuchne Avery.

,,No...to je tá otázka." odpoviem.

,,To čo si o sebe myslí? Je jasné, že žiarli na Teda aj Jordana. Netreba si ho všímať, Faith." povie upokojujúcu ale nejak to na mňa nezaberiem

,,Ale keď...ja som si už myslela, že som našla normálneho kamaráta." vzdychnem si zúfalo.

,,Čo? Logana?" zháči sa.

,,Čo? Nie! Teda!" zahriaknem ju a hneď túto predstavu zahodím.

,,Jaaaj Ted. Jasné." zasmeje sa.

,,Hej... teraz si nerob srandu. Ide o vážnu vec." zamračím sa aj keď viem, že ma nevidí.

,,Okej okej. A čo s tým chceš robiť teda?" vyzvedá ďalej.

,,No veď ja neviem. Asi sa prestanem baviť s Tedom." odpoviem a zahryznem si do jazyka.

,,To by bola chyba Faith! To neurobíš! Hádam sa nezľakneš nejakého degeša, ktorý žiarli na svojho staršieho brata! Prosím ťa! To je absurdné! Ja na tvojom mieste, seriem na celého Logana a bavím sa s Tedom ďalej. A nech si Logan hovorí čo chce. Musí sa s tým vyrovnať." skríkne nahnevane.

,,Ale to si ty Avery. Chápeš nie? Ja to nemôžem urobiť." dodám skleslo.

,,Faith, teraz to nemá zmysel sa o tom rozprávať. Porozprávame sa v škole dobre?" zhrnie to a ja uznám, že je to teraz najlepšie.

,,Jasné. V pohode. Ďakujem Avery." usmejem sa do mobilu.

,,Oki. Pa." odpovie a zloží.

Vložím si mobil do vačku a otvorím bránku na našom dome.

Ako vždy, sa bez slova presuniem hore do izby a ľahnem si do postele. Ani neviem ako ale zaspím a zobudím sa až na ďalšie ráno.

Ohromné. Väčšie kruhy pod očami som ešte nevidela. Hneď si ich zatriem korektorom a pokrútim nad sebou hlavou.

Ach jaj. Vôbec sa mi nechce do školy, ale že vôbec.

Oblečiem si čierne rifle s vysokým pásom, biele tričko a biele vansky.

Bad boy (SK)Where stories live. Discover now