,,No hurá!" povie ironicky Avery a podupkáva pravou nohou.
,,Pokoj." pretočím očami a objímem ju.
,,Som napnutá ako guma v gatiach a ty ma ešte nechávaš čakať. Pekné od teba." odurdí sa a otočí sa mi chrbtom.
,,Ale už som tu. Ale keď nechceš, nemusím ti nič hovoriť." ozvem sa.
Verte mi, že Avery je natoľko zvedavá, že sa radšej oddurdí ako keby to nemala vedieť.
Chvíľkové ticho prerazí silný prúd vetra, ktorý mi nadvihne sukňu.
Dnes je vážne chladno, obloha je zatiahnutá a zdá sa, že bude pršať.
Ale ja si dám sukňu, pretože som blbá a predpoveď počasia mi nič nevraví.
,,Okej tak hovor." otočí sa prudko a zvedavo vyvalí oči.
,,Jack, volá sa Jack." začnem pomaly.
,,To viem, preskoč túto časť." nalieha a popraví si tmavozelený oversize sveter.
,,Nie, pekne po poriadku. Na obede som do neho narazila. Dôvod nárazu....hm...Logan. Počula som ho smiať sa a tak nejak ma to vyviedlo z miery, no to ešte nebolo nič oproti tomu, ako okolo mňa prešiel bez povšimnutia, ako keby som len blbý stĺp. Chápeš?" naštvem sa a Avery to so mnou očividne prežíva, pretože má skrčené obočie.
,,Hej, pokračuj." popoženie ma a oblizne si plné pery.
Keď sme boli malé veľmi som jej ich závidela. Bola pre mňa idol. Mala nádherné vlasy, roztomilú tváričku, veľké zelené oči a plné červené pery. Cítila som sa pri nej ako škaredé káčatko.
Táto závisť medzi nami porobila veľakrát hádky ale nehádame sa odkedy mi Avery povedala pravdu.
Vždy mi závidela. Vraj mám krásne dlhé nohy a havranie čierne vlasy. Na rozdiel od nej som vysoká a vlastne presný opak.
Zhodli sme sa, že si už nebudeme závidieť a nejak odvtedy sme to neriešili.
,,Jacka aj seba som obliala omáčkou z fazuliek a tak mi chcel požičať tričko. Na chodbe sme sa prezliekli a potom sme sa šli najesť do pizzérie. Jack dostal šialený nápad ale bolo to úžasné. Nie je ako každý druhý chlapec, ktorý berie dievča do kina a na diskotéku. Bol originálny. Vzal ma na útes, vraj jeho obľúbený. Ledva sme sa vyštverali hore a proste sme skočili dole. Bolo to fantastické a také oslobodzujúce! Raz ťa tam vezmem, aj s Tylerom! No a potom mi daroval mušľu, malú ružovú."
,,Romantik." skonštatuje.
,,Veľký. Neskôr si mi volala a hneď ako som ťa zrušila sme sa obliekli a Jack ma pozval na ples." vychrlím.
,,Neodmietla si, že?" spýta sa s pochybami.
,,Nie som blbá, ale povedala som mu, že je to čisto kamarátske." strhnem pohľad na cestu.
,,Prečo? Veď je milý." rozhodí nechápavo rukami.
,,Aj Ted bol milý." silene sa úsmejem.
,,Máš pravdu. Prep..."
,,Pšššt." zapchám jej ústa rukou.
,,Šibe ti? Čo to robíš?" zasmeje sa a odtiahne moju ruku preč.
,,Sila zvyku, s Jackom sa neospravedlňujeme." usmejem sa.
,,Vy ste teda dvojka. Už sa bojím." strasie sa a podrží mi bránu do školy.
Pokrútim hlavou ale to sa už Avery odo mňa odpojí a hodí sa okolo krku Tylerovi. Som dosť prekvapená, že spolu ešte chodia. Avery to väčšinou prestane baviť, ale toto má asi aj niečo do seba.
YOU ARE READING
Bad boy (SK)
Fanfiction,,Dobre...ale ak sa dozviem, že si to niekomu povedala tak si ma nepraj." šepne mi do ucha a tým ma totálne vyhodí z miery. Zacítim ako sa mi roztrasú kolená a naskočí mi husia koža. ,,Ne-nemám to komu povedať." odpoviem potichu a pokúsim sa odtiahn...