Z pohľadu Logana:
To snáď nie!
To nemôže byť pravda.
,,Aaaarg." zúrivo tresnem päsťou do skrinky a následne bolesťou zasyčím.
,,Ja toho Teda zabijem." precedím pomedzi zuby a namierim si to do jedálne.
,,Toto si chcel? Hm?!" kričím už dopredu a popukám si prsty na rukách.
Zatnem zuby a zahnem za roh, kde sme sa predtým hádali.
,,Mohol som si myslieť. Sráč!" zvriesknem keď zazriem prázdnu chodbu.
Nasrane kopnem do veľkého smetného koša, za ktorým predtým stála Faith.
Ach...
Faith...
Prečo jej meno tak sladko cítiť na jazyku?
Ako vrece zemiakov sa zvalím na najbližšiu stoličku.
Vložím si hlavu do dlaní a v mojej hlave rezonuje len jedna jediná veta:
SI KRETÉN, LOGAN.
,,Debil, debil, debil." šepkám a ťahám sa za končeky vlasov.
Zrazu zacítim obrovský tlak na ramene a spadnem zo stoličky.
Prekvapene zdvihnem hlavu a zazriem nado mnou stáť Avery.
Pretočím očami a snažím sa vstať lenže ona mi na hruď položí nohu a tým ma pritlačí späť na zem.
,,Čo je?!" rozhodím rukami.
,,Ty sa pýtaš čo je?" zdvihne obočie.
,,Robíš si srandu?" spýta sa udivene.
,,Neviem o čom hovoríš." zašomrem a odsuniem jej nohu preč.
,,Naozaj?" zohne sa a strelí mi facku.
,,Tak toto si prehnala." zasyčím a strčím do nej tak, že padne na zem.
,,Hajzel." vysloví potichu.
,,Neútoč na mňa! Rozumieš?! Tebe som nič neurobil!" zakričím nervózne.
,,To na nezaujíma! Stačí mi, čo si urobil Faith!" odplatí mi to a svižne vstane.
,,Do toho sa nepleť!" odvetím podráždene.
,,Moja najlepšia kamarátka sa psychicky rúca, kvôli nejakému zasranéhu idiotovi, ktorý sa staví s ešte dementnejším bratom o peniaze! A ja sa do toho nemám pliesť?! Počúvaš sa vôbec?!" začne kričať ako besná.
,,Toto nie je tvoja vec, Avery!" zahučím.
,,Ale áno, Logan! Je to moja vec! Ešte raz sa priblížiš k Faith, tak ti ručím, že sa rána nedožiješ! Chápeme sa?" začne sa vyhrážať.
,,A čo mi ty spravíš? Nie je na tebe ani gram svalu a chceš sa mi vyhrážať?" zasmejem sa a prehnem v páse.
,,Kto povedal, že to spravím ja?" zaškerí sa a ja pomaly zdvihnem zrak k nohám stojacich predo mnou.
,,Tyler?" usmeje sa a ja dostanem päsťou.
Z pohľadu Faith:
Zastanem pred zrkadlom na dievčenských záchodoch a vreckovkou si utriem rozmazanú špirálu.
Hlasno zasmrkám a zahľadím sa na svoj odraz v zrkadle.
Ako som mu mohla veriť?
To som až taká naivná?
YOU ARE READING
Bad boy (SK)
Fanfiction,,Dobre...ale ak sa dozviem, že si to niekomu povedala tak si ma nepraj." šepne mi do ucha a tým ma totálne vyhodí z miery. Zacítim ako sa mi roztrasú kolená a naskočí mi husia koža. ,,Ne-nemám to komu povedať." odpoviem potichu a pokúsim sa odtiahn...