5.

4.2K 252 2
                                    

Prebehnem okolo učebne matematiky, kde už dávno začala hodina s naším otrasne prísnym profesorom.

Vojsť či nevojsť?

Načo už teraz?

Potichu precupkám na dievčenské wécká a tam si čupnem do jednej z kabínok. Vytiahnem knihu a ponorím sa do čítania.

Hneď ako zazvoní nenápadne prejdem k skrinke.

,,Faith! Preboha! Kde si bola?" odchytí si ma hneď Avery.

,,Ja...ehm...nebolo mi dobre...tak som ostala na záchodoch." odpoviem chaoticky.

,,Hah." zasmeje sa okoloidúci Logan.

Okamžite stíchnem a počkám si pokým prejde okolo nás.

,,Čo ho žerie?" spýtam sa Avery.

,,Netuším...absolútne. Odkedy prišiel na matiku neskoro si ma vôbec nevšíma. Ani raz sa na mňa nepozrel. Nerozumiem." povie smutne.

,,Ach Avery....ser naňho. Nevidíš? Je to sukničkár." ukážem naňho rukou.

Zas balí ďalšie dievča. Pekne si ju oprie o stenu, ako vtedy mňa, a usmieva sa na ňu.

,,Čo má s Hannou?" vybuchne Avery a ukáže na dievča s ktorým sa Logan rozpráva.

,,Nič s ňou nemá...on tu balí každú. Ver mi." odpoviem a pretočím očami. Zase.

,,Odkiaľ to vieš?" spýta sa a podozrivo si ma prehliadne.

,,No...je to ten typ človeka." poviem potichšie a zahľadím sa do zeme.

,,Dobre teda...veď keby si niečo vedela, tak mi to určite povieš, nie?" vyzvedá a pomaly sa poberie k triede.

,,Samozrejme." silene sa usmejem a pobehnem za ňou.

-

Po skončení školy sa rýchlym krokom zberám preč. Chcem sa totižto vyhnúť Avery. Dosť ťažko sa mi s ňou rozpráva, keď jej to nemôžem povedať. To všetko. O tej dohode, o pom plesknutí po zadku a tých narážkach. Ach. Do čoho som sa to zase zamotala?

,,Hej! Zas si mi chcela ujsť, ty mrška?" ohlási ma Avery a dobehne ku mne.

,,Tak čo dnes podnikneme? Počula som, že je dnes nejaká párty u Nasha alebo také niečo." navrhne a usmieva sa ako slniečko.

,,Prepáč...ja som sa dnes dohodla s Jordanom." odpoviem trošku zahanbene.

,,To nemyslíš vážne, Faith." skonštatuje odurdene.

,,Keby mi o tom povieš skôr..." začnem.

,,Keby ti o tom poviem skôr, tak aj tak nejdeš. Faith! Ja ťa už poznám. Ty nechodíš na párty. Aj keď neviem aký máš na to dôvod." dokončí svoj monológ a hodí na mňa poker face.

,,Tak prepáč no." zdvihnem ruky.

,,Proste sa tam necítim dobre." dopoviem.

,,Veď dobre.:Ja ťa nenútim ale aj tak to raz skúsiť musíš." dodá a zrýchli krok.

,,Ja viem ale...nepôjdem na párty niekomu kto ma tam po prvé ani nepozval a po druhé ani ho nepoznám." vyhovorím sa.

,,Ale ty Nasha poznáš. Chodil s nami na základku." povie a zdvihne obočie.

,,Fajn...tak ti sľubujem, že na ďalšiu párty už pôjdem. Okej?" navrhnem a zdvihnem hore dva prsty.

,,Sľubuješ?" zaváha.

,,Aaaanoooo." zatiahnem a objímem ju.

,,Fajn...tak zajtra v škole?" spýta sa a zastane na križovatke. Tu sa totižto vždy lúčime.

,,V škole." usmejem sa a prejdem na druhú stranu.

Ešte jej zakývam a potom za zákrutou sa rozbehnem ako najrýchlejšie viem.

Ani neviem prečo vlastne. Chcem byť už doma, zvaliť sa na posteľ a oddychovať. Škoda, že iba do štvrtej.

Rozcapím dvere na mojej izbe a mrknem na hodiky. Za desať minút tri. Fasa.

Vybalím si úlohy a pustím sa do nich. Dnes ich nebolo tak veľa. Zabrali mi len...len 40 minút?! Ohromné.

Vstanem od stola a vyberiem si zo šatníka čierne rifle s dierami na kolenách. Veď viete. Teraz sa to nosí. Aj keď sa mi až tak nepáčia ale nechcem byť od veci. Zase.

Rozpustím si vlasy a zbehnem dole. Ešte mám desať minút. Jordan je presný ako hodinky.

Vyberiem si z chladničky jogurt a rýchlo ho do seba natlačím. Možno mi z neho bude zle a budem sa môcť vyhovoriť.

Nie...zatiaľ mi nie je zle. Ani trochu.

Obujem si len vysoké biele conversky a oblečiem bundu.

Nakoniec zamknem dom a počkám pri bránke.

Presne o štvrtej zastane pred bránkou Jordan.

,,Ahoj Faith." milo sa usmeje. Chudák chlapec. Snaží sa no...

,,Čau Jordan. Tak kam ideme?" spýtam sa. Dúfam, že nie zas niekam do cukrárne.

,,Vybral som kino. Začína to až za hodinu a pol. Tak zatiaľ môžme skočiť do KFC, či?" navrhne a mne sa to celkom zapáči.

,,Dobre...som trochu hladná." zaklamem. Veď teraz som žrala jogurt. Ach jaj.

,,Ideš?" spýta sa ma.

,,Hej, prepáč. Nejak som sa zamyslela." odvetím a zamknem bránku.

,,Tak...ako sa má Avery?" nadhodí.

,,Čo?" zamračím sa.

,,No veď Avery. Tvoja najlepšia kamarátka. V poslednom čase mi príde nejaká smutná." dodá prekvapene.

,,Jaj tak..no ona teraz niečo rieši. Teda riešila s Loganom." poviem nezaujato a až potom si zahryznem do jazyka. Sakra. Veď ja mu všetko nakoniec vykecám.

,,S-s Loganom?" zasekne sa.

,,Ehm..no...myslím. Prečo?" zahovorím.

,,Ja len...len tak." odpovie a poškrabe sa.

Bože, toto je strašne trápne.

Bad boy (SK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora