10.

3.4K 256 6
                                    

,,Čo tu robíš?" vyletí na mňa.

,,Ja..." zaseknem sa a sklopím zrak.

,,Neviem o tom, že by som ťa pozval." zasmeje sa a potiahne ma smerom k východu.

,,Hej...Logan!" zakričí naňho niekto ale veľmi na to nereaguje.

,,Logan!" zastane pred nami chlapec s hnedými vlasami.

,,Uhni Ted..." odfrkne a pokúsi sa ho obísť ťahajúc ma za sebou.

Chlapec sa postaví pred dvere a založí si ruky na hrudi.

,,To je tvoja frajerka?" spýta sa uštipačne.

,,Kto? Ona?" zasmeje sa.

Chlapec len zdvihne obočie a očividne čaká na odpoveď.

,,Prosím ťa...táto tu...sa už zberá na odchod." zaškerí sa a ukáže rukou na mňa.

,,Dôvod?" zamračí a o krok sa k nám priblíži.

,,Nepozval som ju a navyše je to suka." odpovie povýšenecky.

Chlapec len zakrúti hlavou a povzdychne si.

,,Pusť ju." povie s úplným pokojom.

,,Pustím ju až pred domom." zaafektuje a ukáže prstom na dvere za chlapcovým chrbtom.

,,Logan neblbni." skonštatuje a jedným pohybom ma vytrhne z Loganovho zajatia.

,,Hej! Čo robíš?! Chcem aby odtiaľto vypadla!" naserie sa a začne rozhadzovať rukami.

,,Ani nebudeš vedieť, že tu je hej?" povie a ťahá ma cez dav ľudí až von na záhradu.

Cítim sa ako nejaká bábka alebo čo. Každý si so mnou robí čo chce. To vyzerám ako nejaká čo sa o seba nevie postarať? Nepotrebujem aby ma furt niekto usmerňoval.

,,Už ma pusť!" vybuchnem a prudko sa vytrhnem.

Prekvapene zastane a s pootvorenými ústami si ma prehliadne.

,,Hustá." zasmeje sa a mne trochu šklbne kútikmi.

,,Neboj sa...nejdem ťa znásilniť ani nič podobné. Len som ťa chcel odviesť čo najďalej od Logana a uistiť sa, že ťa nebude otravovať? Nazvime to tak." oznámi mi so zdvihnutými rukami.

,,Tak...fajn." zamyslím sa a potom k nemu vykročím.

Aj keď, poviem vám, nekráča sa mi bohvieako v tých lodičkách po trávniku.

Zastaneme pod veľkým stromom, z ktorého visia dve hojdačky.

Chalan, ktorého meno som asi nezaregistrovala, sa na jednu z nich hneď vrhne a mne to nedá. Musím sa nad tým pousmiať.

,,Čo sa tam škeríš? Sadni si aj ty." vyzve ma a ja dlho neváham.

,,Takže....ty a Logan?" spýta sa po chvíľke ticha.

,,Nie....nič spolu nemáme." odpoviem s pokojom a silnejšie sa rozhojdám.

,,No...nevyzeralo to tak. Čo si mu spravila, že ťa tak neznáša?" vyzvedá ďalej.

,,Ja ani neviem. Jednoducho sa neznášame." poviem proste.

,,Tak to teda musíš mať ťažké. Byť na vojnovom poli s mojím bratom nie je jednoduché." skonštatuje a tiež sa rozhojdá.

,,Počkať. Logan je tvoj brat?" vyprsknem prekvapene.

,,Tak dúfam. Nemyslím, že je to moja sestra aj keď tamtoho dole som mu nevidel." odpovie a ja vybuchnem do smiechu.

Bad boy (SK)Where stories live. Discover now