Del 17

4 0 0
                                    

(Jeg har begynt å skrive "del" derfor stør det "del 17" og ikke kap 17💘
ᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕᑕ
-dagen før de skal hente Channel-
Jeg satt på den behagelige ryggen til Skar, vi nøt sommersola. Vi gikk innover en sti. Skar bråstoppet, han spærret opp øynene. Han lyttet med ørene for fult nå. Jeg så meg i rundt. Akkurat når jeg snudde meg bak for å se, hørte jeg et vrinsk, og med et falt jeg av uten at jeg klarte å tenke meg om. Det eneste jeg så var Skar som føk bortover veien, så...
Jeg brå våknet. Mamma satt på sengekanten. "Hei, jeg tror du må våkne, klokken er halv 12" Jeg reiste meg kjapt og så på klokka som sto på nattbordet mitt. Oii den var så mye ja. Det er lenge siden jeg har sovet så lenge. "Ja" sa jeg og gnudde meg i øynene, mens jeg gjespet. "Jeg har laget vaffler til frokost" sa mamma og gliste. Så gikk hun ut av rommet mitt. Jeg kledde på meg en helt vanlig grå jogge-bukse og en lyse blå hettegenser. Jeg hentet telefonen, la den i lomma og spratt ned trappa. Jeg gikk først inn på kjøkkenet, men der var det ingen. Jeg gikk til et vindu og der ser jeg mamma og pappa ut på værandan. Haha vi har spist mye ute på værandan nå. Tenkte jeg med meg selv. Jeg gikk ut til værandan og satte meg ned på en stol. Jeg satt der og ventet til mamma var ferdig med vafflene. Jeg har det egentlig ganske perfekt nå. Channel kommer i morgen, det er snart sommerferie, jeg bor på en fin gård. Jeg smilte flr meg selv. Men hun vet ikke va hun har i vente...
Mamma kom med vafflene. Jeg tokk en og la den på fate mitt. Jeg smørte på syltetøy og begynte å spise.
----
Hei, denne boka er slutt nå😁jeg følte at den ikke ble noe bra... Men jeg lager en ny en i dag👌

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SkarWhere stories live. Discover now