Eren se vrátil do místnosti, až když mu Zanor nařídil, aby vězně odvedl zpět do cely. Opatrně otevřel dveře a vklouzl do mučírny. Bylo mu zle z pohledu na zničené tělo mladého prince.
Legolas byl stále spoutaný v okovech. Hlavu měl svěšenou a dlouhé vlasy mu spadaly do obličeje. Upadl do bezvědomí. Záda měl rozervaná do krve.
Mladík k němu došel a odpoutal jej. Elf se svezl do prachu k zemi. Eren si povzdechl a zvedl jej alespoň do sedu. Odhrnul mu zpocené prameny vlasů z obličeje, lehce přejel prstem po rozraženém rtu a pokračoval přes tvář, ze které mu odstranil špínu, až k uchu.
Když se však dotkl špičky, což je nejcitlivější místo elfského těla, Legolas prudce rozevřel víčka a vystrašeně se pokusil od chlapce odtáhnout.
„Klid, to je dobrý," uklidňoval ho Eren jemným tónem a odmítal jej pustit, „nemusíš se mě bát, já ti neublížím," věnoval elfovi svůj nejkouzelnější úsměv. Legolas mu však nevěřil, dnes zažil peklo. Bolelo ho celé tělo, nemohl se pomalu ani hnout.
„Nesahej na mě!" odstrčil chlapcovi ruce stranou. Opřel se o zeď a pokusil se vstát. Kolena se mu podlomila a on by znovu padl na zem, ale mladík jej podepřel, takže zůstal stát.
„Chci ti pomoc," pokusil se Eren znovu. Legolas si smířeně povzdychl a nechal se odvést zpět do cely. Ovšem mladík ho neopustil, jak původně očekával. Uložil jej na slámu a sám se usadil do koutu naproti.
„Proč tu si?" zeptal se Legolas sípavě s pohledem upřeným na mladíka. Chlapec se usmál a vyndal z kapsy sponu.
„Vím, kdo jste," vyhodil jí do vzduchu a zase chytil. Usmíval se, v očích mu hráli dva rarášci.
„Tak to jsem ztracený," povzdychl si elf a smířeně zavřel oči. Bylo mu jasné, že brzy se to dozví Zanor a posléze i Nilvan. Použijí ho, aby vylákali Thranduila a pak je oba zabijí.
„Nechci vás prozradit," oznámil mu chlapec a přesunul se blíže k němu, „Kdybych to udělal, zabil bych i sebe."
„To nechápu," zavrtěl princ hlavou. Mladík se znovu usmál a sundal si z hlavy přilbu. Tmavé vlasy zavířily ve vzduchu, to ovšem nebylo nic divného. Spousta mužů má dlouhé vlasy, jenomže on pod nimi skrýval ještě něco. Odhrnul pramen stranou a odkryl tak jedno své ucho. Bylo špičaté.
„Ty si elf!" zalapal Legolas po dechu. Eren přikývl a začal znovu vlasy smotávat, pak si nasadil přilbu a své uši skryl. Pomalu se zvedl a zamířil ke dveřím.
„Hned se vrátím," oznámil mu, ačkoliv nemusel a celu opustil.
»»»-------------> <-------------«««
Elf? Čekal někdo? :DD
Já vím že jo :**
Přítel/nepřítel?
Co myslíte, kdyby mu nešlo o život, prozradil by ho?
Kam šel?
A co Legolas? Přijde pro něj někdo?
Odhalí se jeho identita?
Komentíky i ☆ zahřejí mé srdíčko :**
U další části vaše Zorindil :**»»»-------------> <-------------«««
Yes, he is my ♕ , but he doesn' t command my heart...
ČTEŠ
Vězněm Temnoty
Fanfiction„Vím, kdo jste," vyhodil jí do vzduchu a zase chytil. Usmíval se, v očích mu hráli dva rarášci. „Tak to jsem ztracený," povzdychl si elf a smířeně zavřel oči. Bylo mu jasné, že brzy se to dozví Zanor a posléze i Nilvan. Použijí ho, aby vyl...