Un pas înainte

5.7K 210 5
                                    

[Ela Martins]

  ,,Taci curvo!Acum o să ne distrăm puțin''.

   "Nuuu!!!",am țipăt.

   "Ela,ce ai pățit? Ai avut un coșmar? ".

  "Da.Te rog Justin să nu laşi pe nimeni să îmi facă rău ".

  "Promit frumoaso".
 
"Mă poți lua în brațe?".
 
"Sigur,hai aici",mă ciupeşte el de obraz.

Mă apropii de el. Căldura lui mă făcea să mă simt în siguranță. Parcă ştiam că nu are ce să mi se întâmple dacă sunt cu el.

Era deja întuneric când m-am trezit. Justin nu mai era lângă mine. Unde putea fi? Vroiam să îl văd,să îi aud vocea dar nu aveam puterea necesară pentru a mă putea da jos din pat. Am făcut totuşi doi paşi dar m-am prăbușit. Lacrimile au început din nou să curgă. Îmi era dor de ea,de persoana cea mai importantă din viața mea,de mama.
 

  Îmi e dor de tine

Şi mie de tine
 
  Mamă,te rog,întoarce-te

  Draga mea,eu voi fi mereu lângă tine

  Te iubesc

  Şi eu

------------------------

Mă aşez cu capul pe genunchi şi plâng în continuare,blestemându-l pe cel care mi-a luat-o pe mama. Idiotul, tâmpitul,nenorocitul. Cum a putut să o ucidă? Era soția lui. Cea cu care a împărțit binele şi răul. E un CRIMINAL  şi merită să moară în închisoare. Sper că asta o să se şi întâmple. Îmi şterg lacrimile de la ochi şi îl văd pe Justin în tocul uşii.
 
"De când stai acolo?".

"De destul timp,încât să te aud blestemând.",zambeşte el.
 
"Nu e amuzant".
 
"Of gata,gata. Nu te bosumfla,şi mă strânge în brațe. Am să-ți dau o veste destul de importantă".
 
"Ce veste? E legat de Max?,mă cutremur eu.
 
"Nu. Max e în închisoare şi nu va ieși prea curând de acolo. E legat de tine.".
 
"De mine?".

"Da. Ştii că tu eşti încă minoră. La mama au venit niște oameni de la un orfelinat şi au zis că vor să te țină la ei până vor găsi un tutore legal pentru tine".

  "Nu vreau să plec. Dar dacă e nevoie o voi face".
 
"Nu te las să pleci,nici eu ,nici mama. Ea este tutorele tău acum".

  "Vorbești serios?".

  "Da,iubito!".
 
"Mersi! Unde e Pattie să îi mulțumesc şi ei?".

"E la bucătărie." .

Cobor scara ținându-mă de balustradă. O văd pe Pattie stând cu spatele la mine,făcea de mâncare. Am înaintat ușor şi am luat-o în brațe punând capul pe spatele ei. Ea s-a întors şi mi-a spus că ar face orice pentru mine pentru că eu aş fi fost fata perfectă pe care nu o are.
 
   [Justin Bieber]

  Eram fericit că mama şi Ela se înțeleg. Amândouă erau importante pentru mine. Am stat cu toții la masă. Mama s-a ridicat iar noi am mai rămas gustând din plăcinta tradițională a mamei. Atmosfera era cam plictisitoare aşa că îmi pun mâna pe coapsa ei dreaptă. Ea sare în sus dând cu genunchiul de masă. Îmi dă o palmă peste ceafă :
   "Eşti nesimțit,băi bovină!".

  "Bovină??? Ăăăă Serios?".
       
  "Da,serios.".

    "Pentru asta o să îți mai fac ceva".
             
"Ce?".
   
  "O să te muşc!" .
 
"Eşti cumva canibal şi eu nu ştiu? ".
 
   "Da,de acum!!".
 
  [Ela Martins]

   Se năpusteşte asupra mea şi îsi bagă colții în gâtul meu
  
"Auuuuu!!! Băi mă doare!! Dă-te dracu jos de pe mine".
 
"Stai că trebuie să mă hrănesc destul",şi mă muşcă şi mai tare.
 
"Ce tâmpit eşti",şi îi dau o palmă peste cap.

El se îndepărtează de mine şi mă ciupe de fund.

"Ştiu că îți place".
  
"Sictir!",îi spun eu zâmbind .

  "Mai vrei??".
 
"Nu,nu,nu. Gata,gata scuze. Eşti cel mai frumos,drăguț,inteligent şi sexy băiat pe care îl cunosc".
 
  "Aşa,vezi că ştii? ",răspunde el satisfăcut .
 
"Bleahh",scot limba la el.
 
"Nu mă face să vin la tine,că nu se ştie ce o să faci cu limba aia după ".
    
"Ce?".

El ridică o sprînceană pervers.
  
"Ce idiot eşti. Du-te dracu".
 
"Şi eu te iubesc",râde el drăguț.
 
  "Ok,hai pa că mă duc să fac un duş".
 
"Fără mine?".
   
"Da,fără tine!!!".

  "Of of of. Bine. Dar să ştii că dacă ai nevoie de mine eu sunt la uşă.".
 
"Nu,mersi".
 
Intru în duş şi încep să mă spăl. Ies peste vreo oră. Când ies Jay mă aştepta la uşă.
  
"Ce faci??".
  "Mă uit la tine. Nu am voie?".
 
"Nu când sunt dezbrăcată".

  "Dar eşti bună rău",îmi face el din ochi.
  
"Ce gânduri perverse ai. Ieşi din fața mea.".
 
"Glumesc măi. Chiar dacă eşti foarte frumoasă nu ți-aş face nimic fără să vrei.".
   
  "Ştiu,şi îl apuc ca o bunicuță de obraz. Acum lasă-mă să plec.".
 
"Bine,pinguinule ".

 

Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum