Primul concert

1.8K 74 2
                                    

Ce trebuie să fac ca să nu mă mai gândesc la Mag? De ce îmi apare ea în minte când îmi sărut sau îmbrățișez iubita? Ea nu reprezintă nimic,dar trebuie să recunosc că arată bine. Sânii ăia rotunzi pe care i-am văzut în dimineața de după petrecerea de ziua ei mi-au rămas întipăriți în minte. Vorbind de zile de naștere, peste trei luni o să împlinească Anastasia 18 ani şi trebuie să fie o zi specială pentru că va deveni majoră. Din câte am auzit de la mama,de mâine o să meargă din nou la liceu. Mi-am promis mie că nu o s-o mai las de una singură şi nu îmi pasă dacă va urla la mine că mă țin după fundul ei,nu mai pot risca să pățească altă nenorocire. În plus astăzi voi pleca cu tata la primul meu concert,da..aşa e. Primul meu concert,frate! Ia-o pe asta tipule de la azil care îmi spuneai că nu o să ajung nimic în viață! La 20:30,în Miami. Tata mi-a spus că în prima jumătate de oră s-au vândut toate cele 100000 de bilete. Până şi în ziare şi la televizor a apărut că fiul adoptat al marelui artist pop Justin Bieber va avea în seara asta primul său concert şi că deja s-au vândut toate biletele...bla,bla,bla. Ba chiar era şi o întrebare care mi-a stârnit zâmbetul şi interesul:
"Dacă fanii lui Justin se numesc Belieberi,oare la fel se vor numi şi fanii noii stele din familia Bieber sau Christian le va găsi un alt nume? Aveți de ales Bieber-ilor!"

Nu m-am gândit la asta până acum. Oare cum le voi spune fanilor mei? Deci să vedem..pe mine mă cheamă Christian Greyson Bieber,deci numele fanilor va fi ceva legat de unul din ele. Christianotores,Bieberi...Nu,nu,nu! Nu sună bine...Ce greu e! Ah,gata! Ştiu: Greyseri. Asta sună bine. Sper să le covină. Pentru concert am compus împreună cu tata trei melodii şi apoi voi cânta din repertoriul său. Deşi vocile noastre nu semănau la perfecție,puteam spune că se asemănau. Eu am vocea aproximativ identică cu cea a tatei când cânta "As long as you love me",şi Ana mereu mă pune să îi cânt melodia asta când tata e plecat sau nu are timp să i-o cânte chiar el.
Trebuia să îmi aleg din timp ținuta pentru că nu vroiam să mă trezesc diseară cum îmi caut ca disperatul haine şi concertul să înceapă în jumătate de oră. Nicole stătea în pat,având capul pe pieptul meu. O pup pe frunte şi ea se  ridică în fund,punându-se apoi deasupra mea.

- Ce faci,Nicole? o întreb râzând.

- Vreau să mă săruți. Cum ştii tu mai bine,spune şi se apleacă uşor deaupra mea.

Pieptul ei fiind exact în direcția privirii mele. De ce fata asta trebuie să doarmă doar în bustiera asta minusculă? O apuc de sâni,iar ea tresare şi se dă pe spate dând cu genunchiul de locul cel mai dureros pentru un bărbat. S-a ridicat repede de pe mine în timp ce eu mi-am dus mâna acolo,masând încercând să mai opresc din durere,dar degeaba.

- Iubitule,îmi pare tare rău! Nu am vrut să te lovesc,dar e vina ta! Tu ai început. Doare rău? întreabă punând mâna peste fruntea mea.

- E ca şi cum te-ar înțepa o mie de ace pe secundă,Nicole. Asta nu doare,e o diferență enormă între a durea şi ceea ce simți când te lovești în zona aceea. Nu pot să îți explic.

- Nu am vrut. Mă crezi?

- Ştiu că nu a fost intenționat. Da,te cred. Oricum durerea a mai trecut puțin,dar ce ziceai tu de un sărut? o întreb,apucând-o de încheieturi şi lăsând-o în pat,punându-mă deasupra ei sprijinindu-mă în coate.

- Acum nu te mai doare?! răspunde,zâmbind

- Când iubita îmi cere sărut,nu am ce face. Trebuie să îi dau! şi nu o mai las să spună nimic pentru că îmi lipesc buzele de ale ei.

Fără să vreau,Nicole adânci sărutul şi din unul dulce şi rafinat deveni unul sălbatic,rupt din filmele pentru adulți. Uşor,uşor roșcata îşi ridică tricoul şi îşi îmfipse gheruțele în spatele meu. Dacă vrea acțiune,îi dau. Nu strică să slăbesc câteva grame înainte de concert.

Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum