Nu mă mai interesează

1.6K 99 20
                                    


[Autorul]

Iubirea dintre Christian şi Nicole era mai mare de la o zi la alta. Cei doi îndrăgostiți trăiau în casa lor ca într-un glob de fericire. Părea că nimeni şi nimic nu le va putea distruge această fericire.

Părea...

[Nicole]

Asta e şansa mea. Şansa mea să îmi fac un viitor. Idiotul ăsta mă iubește de parcă aş fi ultima femeie de pe planetă,îl am la degetul mic. Pot face ce vreau cu el. Şi mai ales că "viitorul meu socru" este Justin Bieber,la câți bani are ăsta....
O să fiu bogatăăăă!!!!

Mă uit la şatenul ăsta frumuşel care doarme lângă mine. Până acum nu s-a atins de mine,crede că sunt virgină. Pff, dacă ar ştii câți mi-au mai trecut prin pat. Dar neștiința lui e un lucru bun. Îl voi lăsa în continuare să creadă asta,iar apoi văd eu ce fac..poate voi inventa un viol sau o să-l fac chiar pe el să mă "violeze".

Pentru un băiețel de 18 ani arată chiar bine. Nu îmi provoacă scârbă faptul că trebuie să mă prefac că îl iubesc,are noroc că e frumos.

Să înceapă ziua!

[Autorul]

Nicole se aplecă deasupra lui şi îl sărută lung pe buze. Christian clipi şi o trase peste el.

- Te iubesc morcoveață. Auzi? o întrebă şatenul pe mica mironosiță.

- Aud. Şi eu te iubesc domnule Bieber,se făstâci ea în brațele lui.

- Tu aşteaptă aici. Eu mă duc să prepar micul-dejun. Promit că nu voi întârzia,îi spuse băiatul sărutându-i fruntea.

- Ok iubitule,cum vrei.

Christian coborî din patul moale şi părăsi camera. Roșcata zâmbi triumfător şi lăsa un mic oftat să îi scape.

        Bzzzz Bzzzz Bzzzz

Nicole îşi ridică robotic capul şi se holbă la telefonul şatenului care scotea acest bâzâit. Primise un mesaj.
Apucă cu viteză mobilul de pe etajeră şi deschise mesajul. Era primit de la sora lui,de la Ana.

Christian te rog răspunde la telefon! Îmi e dor de tine frate. Te-am iertat de mult. Vreau doar să te întorci acasă şi să fim din nou cum eram înainte. Sună-mă când vezi mesajul. Să nu uiți niciodată că te iubesc!!

Roșcata începu să râdă batjocoritor.

- Tu chiar crezi că o să se întoarcă la tine? Nu prea cred drăguțo! Acum e al meu şi numai al meu. Ha ha ha...ştergere,şopti aceasta şi apăsa pe butonul de "delete".

[Christian Bieber]

Pitica asta m-a înnebunit. Nu ştiu cum reușește,dar mă face să o iubesc din ce în ce mai mult. Acum sunt în bucătărie gătind. Făceam nişte sandwich-uri. Din greșeală scăpasem pe jos o felie de salam.

    《Flashback》

- Christian termină! Mama o să ne omoare dacă vede ce mizerie am făcut!

- Lasă că strâng eu Ana! Sunt doar câteva felii de salam şi în plus nu e vina mea că tu nu ştii să pui toată mâncarea pe pâine!

- Ce se întâmplă aici? Ana de ce ai făcut mizerie? Ți-am spus să mă aștepți! urlă mama la ea.

- Nu e vina ei. Eu am umblat în frigider şi am scăpat pe jos feliile,am sărit în ajutorul surorii mele.

- Să strângeți tot! Înțeles?

Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum