Dă-te de pe ea!

2.5K 97 24
                                    


Dacă bunica sau bunicul vă roagă/cere să mergeți la cules la fasole,răspundeți clar că nu! E cea mai grea muncă ever! Trebuie să scoți din pământ tufa cu mâinile,care vor începe să te doară şi să umfle,mai apoi apărându-ți beşici sau bătături. Deci,țineți minte! Fără cules la fasole!

Am intrat în casă,urmată de Lucas. Ai mei strînseseră deja masa,în bucătărie nemaifiind nimeni. Mă uitam la iubitul meu care zâmbea fericit şi îmi mângâia brațul. Am urcat la mine în cameră. L-am lăsat pe Lucas acolo şi am intrat în camera părinților mei,care spre surprinderea mea erau gata de plecare.

- Unde vă duceți? îi întreb,făcând o față curioasă.

- Mama ta vrea să ne plimbăm în seara asta şi cred că peste noapte vom rămâne la Brad. Să nu uiți să încui uşa după ce plecăm,mă anunță tata punându-i mamei un colier elegant la gât.

Am aprobat dând din cap şi i-am lăsat singuri. Am intrat în camera mea şi nici nu apuc să fac bine doi paşi că Lucas mă lipeşte de uşa,făcând-o să se închidă zgomotos. Îmi ridică capul cu o mână şi mă sărută flămând pe gât.

- Uh,Lu..Lucas,ai mei su...sunt acasă,am gemut din cauza plăcerii provocate de săruturile lui.

- Baby,acum poate să vină şi Obama peste noi,nu îmi pasă!  rosti în timp ce îmi lingea excitant linia maxilarului.

- Dragilor,noi am plecat! Să aveți grijă de voi,ne anunță mama ieșind din casă.

Lucas se opri câteva momente din ceea ce făcea şi zâmbi satisfăcut. Îmi ridică piciorul până la nivelul şoldului său şi trecuse cu mâna pe sub el,până la fund:

- În sfârșit singuri,iubito! spuse şi mă împinse mai tare în lemnul dur al uşii.

- Lucas,chiar cred că a...ar trebui să...să ne o..oprim,am gemut iarăși când limba sa se  juca pe buza mea inferioară.

- Dar nici nu am început,încă...

Mă ridică astfel încât i-am înconjurat abdomenul cu picioarele şi îmi poziționă mâinile după gâtul lui.

- Iubito,mai ți minte ce te-am întrebat afară?

- C..ce? încercam să îmi amintesc,însă numai la asta nu îmi stătea mintea acum.

- Vroiam să aflu cât de udă ești pentru mine,şopti la utechea mea.

Numai vorbele lui mă excitau ca naiba,numai respirația lui fierbinte peste gâtul şi buzele mele,numai limba lui pătimașă mă făceau să o iau razna. Totul la el mă înebunea.

Mă întinse lent pe pat şi îsi dădu tricoul jos. Ştiam că arată bine îmbrăcat,dar nu îmi puteam imagina cât de sexy arată dezbrăcat. Of,of,of Anastasia! Eu şi mintea mea bolnav de perversă în momentul ăsta.

Se aplecă deasupra mea şi apucă de marginea tricoului,ridicându-l până când acesta îmi dezveli talia şi sânii acoperiți de sutien. Emoțiile vibrau prin mine ca un clopot bătut la Biserică. Singurul băiat care reușise să mă privească cu asemenea poftă şi pe care l-am lăsat să mă descopere stătea în fața mea,la bustul gol,dându-mi jos blugii pe care îi purtam. Puteam spune că eram aproape goală în fața lui,singurul lucru care mă mai acoperea fiind lenjeria intimă de culoare roz. Lucas îsi plecă capul la nivelul feminității mele şi îsi duse o mână între genunchii mei,despărțindu-i:

- Cât de umedă ești,iubito! se linse pe buze şi urcă cu degetele până la materialul chiloților.

Îmi era rușine. Asta era ceea ce simțeam. Rușine amestecată cu o extra doză de plăcere. Mâna lui urcă până la coapsele mele şi când îmi atinse feminitatea,am tresărit şi am ridicat genunchiul,îndoindu-l. Lucas se ridică şi îmi cuprinse fața între palme:

Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum